Gå til innhold

barbering av kvinners underliv


pinkytalks

  

335 stemmer

  1. 1. barbere, trimmet eller naturlig hårvekst?

    • glattbarbert
      206
    • trimmet
      96
    • naturlig
      33


Anbefalte innlegg

LOL. Jeg tror de fleste har hatt kjønnshår før de valgte å ta det vekk. Hvorfor skulle man ellers finne på å barbere seg. Det er etter min mening IKKE befriende. Det gjør også vondere med hår når jeg onanerer.

Anonymous poster hash: 1ec93...ab8

Jeg skjønner at alle har hatt kjønnshår,mente at jeg tviler på at alle har prøvd å ha full busk. Hårene blir jo ikke helt myke osv før de får vokst helt ut,så følelsen er forskjellig etter hvor langt veksten har kommet. Hvorfor gjør det vondt med hår når du onanerer ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker ikke glattbarbert.

Jeg trimmer i perioder og lar det gro i perioder.



Anonymous poster hash: 5fb0d...5a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke glattbarbert.

Jeg trimmer i perioder og lar det gro i perioder.

Anonymous poster hash: 5fb0d...5a1

Forandring fryder :) hehe. Hva føler du deg best med av trimmet og naturlig da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt naturlig er finest. Tror grunnen til at det ikke er flere som har stemt naturlig, rett og slett er fordi de er ikke så opptatt av temaet og går ikke inn på denne tråden.



Anonymous poster hash: 88daf...275
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt naturlig er finest. Tror grunnen til at det ikke er flere som har stemt naturlig, rett og slett er fordi de er ikke så opptatt av temaet og går ikke inn på denne tråden.

Anonymous poster hash: 88daf...275

Da er vi to :) Synes temaet faktisk er ganske interessant jeg,men mulig jeg er en av få hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt naturlig er finest. Tror grunnen til at det ikke er flere som har stemt naturlig, rett og slett er fordi de er ikke så opptatt av temaet og går ikke inn på denne tråden.

Anonymous poster hash: 88daf...275

Hvis man kikker seg rundt en sommerdag på stranden er det ikke mye som tyder på at det er særlig mange som liker det naturlig.

Anonymous poster hash: f453b...766

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten dusk er kjempesexy, ribbet høne turnoff!

Tror dette med glattbarbert er en fjortisgreie som har gått helt av skaftet....

Men selvsagt, det er det MIN mening da..



Anonymous poster hash: 2a6d8...c43
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler vel også om kvinners rett til å være naturlige og frie ? Vel og merke de som ønsker det,uten å bli sett ned på pga hårvekst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes absolutt naturlig er finest. Tror grunnen til at det ikke er flere som har stemt naturlig, rett og slett er fordi de er ikke så opptatt av temaet og går ikke inn på denne tråden.

Anonymous poster hash: 88daf...275

Jeg tror grunnen til at ikke flere har stemt naturlig er at de aller fleste liker musa glatt.

Anonymous poster hash: f453b...766

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten dusk er kjempesexy, ribbet høne turnoff!

Tror dette med glattbarbert er en fjortisgreie som har gått helt av skaftet....

Men selvsagt, det er det MIN mening da..

Anonymous poster hash: 2a6d8...c43

Jeg har veldig beskjeden hårvekst, så musa mi ser ut som en kreftsyk høne når jeg ikke barberer. Noen fjoner her, en liten krøll der, en glatt flekk der. Ser helt skrudd ut. En liten dusk vil jeg aldri få, så da foretrekker jeg en ribbet høne jeg altså.

Anonymous poster hash: 2d842...10f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette handler vel også om kvinners rett til å være naturlige og frie ? Vel og merke de som ønsker det,uten å bli sett ned på pga hårvekst.

Mulig jeg misforstår deg, men så det å være glatt dreier seg ikke om kvinnens rett til å være fri? Jeg føler meg fri, pen og ren når jeg er glatt. Jeg føler meg sjuskete når jeg lar håret gro.

Anonymous poster hash: 1ec93...ab8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist når det naturlige har blitt "kvalmt og ekkelt" for så mange. Men det gjelder jo så mangt i samfunnet. Dessverre.



Anonymous poster hash: 0a7b4...514
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert finnes ikke. Barbert med røde nupper som kan utvikle seg til kviser/betente hårsekker finnes. Eeeh, nei takk. Litt frisert, takk.



Anonymous poster hash: 5627a...5d0
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glattbarbert finnes ikke. Barbert med røde nupper som kan utvikle seg til kviser/betente hårsekker finnes. Eeeh, nei takk. Litt frisert, takk.

Anonymous poster hash: 5627a...5d0

Du burde kanskje vurdere å bytte barberblad oftere?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert finnes ikke. Barbert med røde nupper som kan utvikle seg til kviser/betente hårsekker finnes. Eeeh, nei takk. Litt frisert, takk. Anonymous poster hash: 5627a...5d0

Ikke vet jeg hvordan du har barbert deg, men jaggu er jeg glad for at jeg ikke følger din oppskrift, for nupper og kviser er et ukjent fenomen her i gården.

Ellers så er det å være nybarbert noe av den beste følelsen som fins, kunne aldri tenkt meg å gro pels igjen under noen omstendigheter for det synes jeg ingenting om på meg selv og heldigvis så er det helt greit og mer enn greit for samboeren også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Naturlig, evt med litt stussing i bikinilinjen.

Liker best at menn har naturlig behåring også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naturlig, evt med litt stussing i bikinilinjen.

Liker best at menn har naturlig behåring også.

Så bra at noen liker det naturlig !! :) Vi er visst ikke så mange,skal vi tro det som kommer frem her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det med barbering er en kulturell greie. i japan og store deler av øst-asia er omtrent alle naturlige. en av grunnene til det er at man blir sett på som en ''ekte'' kvinne hvis man har hår der nede.

Endret av pinkytalks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glattbarbert finnes ikke. Barbert med røde nupper som kan utvikle seg til kviser/betente hårsekker finnes. Eeeh, nei takk. Litt frisert, takk.

Anonymous poster hash: 5627a...5d0

prøv og barber med hårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist når det naturlige har blitt "kvalmt og ekkelt" for så mange. Men det gjelder jo så mangt i samfunnet. Dessverre.

Anonymous poster hash: 0a7b4...514

Ja,det er veldig synd. Det gjelder så mangt i samfunnet ja,men ekstra synd er det når det går på kroppslige ting synes jeg. Akkurat som hår på hodet kan være vakkert og pent og se på,kan også kjønnshår være det,hvis det får vokse seg stort og flott ;)

Endret av volvo22
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...