Gå til innhold

Får dere nok sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjentatte ganger uten resultat. Tror det er så tabu-belagt og eventuelt skamfullt eller noe, ikke vet jeg. Men hun blir bare kjempe lei seg hvis jeg snakker om det fordi hun tolker det som kritikk noe det egentlig også er men ikke slik hun tar det. Jeg elsker henne over alt på jord og det er grunnen til at jeg har akseptert denne tilstanden i over et år nå, men merker at enten går jeg fra henne eller så finner jeg en ved siden for jeg gidder ikke leve ut resten av 20-årene uten å være seksuelt tilfredstilt. Det er bare et minimumskrav. Anonymous poster hash: fdb23...53e

Den dagen sexen slutter eller blir på det nivået så er forholdet slutt, da må jeg andre steder for å tilfredsstille meg selv og det er utroskap og siden jeg ikke er tilhenger av det så hadde jeg dradd derfra, sex er en del av det å være glad i hverandre.

Ellers så blir det sex sånn 4 til 6 ganger i uka, helt greit, men jeg for min del kunne nok hatt hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Nei....gått såpass lenge uten nå, at jeg nesten begynner å misslike hele konseptet sex. Det er bare i veien for allt annet jeg må gjøre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Ikke fordi partneren min ikke vil, men fordi det er grenser for hvor mye energi jeg har.

Med jobb, unger, matlaging og andre hverdagslige aktiviteter blir elskov ufrivillig nedprioritert :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Nei. Er i begynnelsen av 20 årene og er i et forhold.
Når det faktisk er sex her i huset er det kjedelig sex, uten noen form for lidenskap. (føles det ut som i allefall).
Har prøvd å ta det opp, men virker som samboer er fornøyd med sånn som det er.
Jeg kunne godt ha utforsket forskjellige fanasier og ideer, og virkelig elske. Men ehm... :sur:
Kjennes ut som om jeg står ved et veikryss/en klippe.. :sad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sugd nå jeg :-). Gleder meg til å sprute henne i ansiktet.

Anonymous poster hash: 91776...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg blir sugd nå jeg :-). Gleder meg til å sprute henne i ansiktet.

Anonymous poster hash: 91776...6dc

Haha...og hun syntes det er helt greit at du texter på telefonen mens hun jobber hardt for å gi deg orgasme? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha...og hun syntes det er helt greit at du texter på telefonen mens hun jobber hardt for å gi deg orgasme? ;)

Selvfølgelig gjør hun det.

Anonymous poster hash: 91776...6dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville helst hatt en gang om dagen, evt annenhver dag. Alt er bedre enn slik det er nå. Er jente og har samboer. Noen ganger kan det gå en måned uten sex, og det er ikke meg det står på!



Anonymous poster hash: 45d93...934
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Nei ikke nok, er singel og sliter med å finne tid til å møte menn er alene med et veldig lite barn. Pluss veldig uvant å skulle bli kjent med nye menn er vant til å se veldig bra ut og ha mer enn nok av tilbud nå få mnd etter fødsel er det jo strekkmerker litt løsere mage enn før, ser mer sliten ut. Og se er jo i tilegg til de komplekser jeg måtte ha fra før av da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er høygravid og vi har fortsatt sex stort sett hver dag, så ja :) men spørs hvordan det blir etter fødselen :O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jepp! Nå bor vi ikke sammen, så ser han ikke hver dag, men han mener det samme som meg. Sex hver dag om man bor sammen, eller hver gang man ser hverandre om man ikke bor sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg blir sugd nå jeg :-). Gleder meg til å sprute henne i ansiktet.

Anonymous poster hash: 91776...6dc

Har nettopp svelget en dose selv ;)

Fikk også sprutet full et annet hull :)

Herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i et forhold, får absolutt når jeg vil. Han skulle nok ønske det var mer, men har slitt med sexdriven etter at jeg byttet prevansjon. Blir annenhver dag og litt mer i helgene :)

Ser det er mange som poster som anonyme brukere, men jeg synes ikke det skal være tabubelagt å snakke om sex. De aller fleste par har det jo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...