Gå til innhold

Får dere nok sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes jeg får alt forr lite sex. Er det flere som har det slik? Føler jeg kunne hatt sex 10 ganger i uka, det hadde vært optimalt. Nå er jeg singel og får null. Hvor mye ønsker dere optimalt og hvor mye får dere?



Anonymous poster hash: 79023...b0f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i forhold. blir alt for lite sex. 1 gang om dagen akkurat nå. Jeg hadde mer sex som singel.



Anonymous poster hash: a4dd0...23e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig nok vil jeg svare at jeg får nok - selv om jeg gjerne skulle hatt mer. Er i forhold, men vi sees ikke hver dag, men jeg er så fornøyd med sexen vi har de gangene vi møtes at jeg føler meg tilfreds. Selv om jeg har den typen driv at jeg gjerne skulle ha hatt flere ganger, hver dag.

Jo. Jeg er faktisk fornøyd :biggrin: Godt å si.



Anonymous poster hash: 5172c...22a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forelskelse stadiet så vil jeg gjerne ha sex så mye som jeg bare klarer. Når ting har roet seg, så tror jeg annenhver dag er sånn ca passelig for min del.



Anonymous poster hash: fa4aa...a1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for lite, er ikke i ett forhold og er ikke typen som strever etter one night stands!

Så da blir det stusselig...

Anonymous poster hash: f21ad...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får altfor lite. Er gift, men ikke hatt sex på snart to år. Optimalt sett ville jeg nok hatt 1-2 ganger i uka. Er kvinne.

Anonymous poster hash: b57f2...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vena Cava

Får ca 4 -5 ganger pr mnd fordi kjæresten bor langt unna.

Hadde han vært med meg hver dag hadde det optimale vært annenhver dag/en gang daglig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annenhver dag eller 1 gang per dag ville vært optimalt for meg. Nå er ikke jeg i et forhold heller da, så her må man hjelpe seg selv :)



Anonymous poster hash: fa4aa...a1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke nok sex, i og med jeg er singel og aldri har sex.

Men det er ikke noe jeg savner noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er singel så det blir alt for lite. er litt vel glad i sex, men ONS gir meg ingenting. så da tyr man til leker når "samboer" ikke er hjemme med tanke på at vi har rom vegg i vegg med hverandre...



Anonymous poster hash: 19116...489
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I og med at jeg og kjæresten ikke bor sammen, så blir det ikke hver dag. Vi ses ikke hver dag heller. Kan gå 4-5 dager uten at jeg ser han. Men vi har masse deilig sex når anledningen byr seg, så joda, jeg må vel si meg fornøyd :)

Det optimale er hver dag. Minst en gang pr dag. Der er vi heldigvis like, så med tid og stunder, så blir det vel ordnings :)



Anonymous poster hash: d7f67...886
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei fåe absolutt ikke nok sex! Nå har jeg kun sex en gang i uka da kommer eksen innom;) kunne nok fått meg mer om jeg ville, har opp til flere som er villige til å komme hver dag. Men jeg tar heller kvalitet over kvantitet;)

Anonymous poster hash: 7c75d...105

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er blitt et halvt år siden sist, så får ikke nok gitt. Ikke lett og være sjenert mann i dagens samfunn :)

Anonymous poster hash: bee6e...f9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bringebær55

Kunne sikkert fått hverdag, og noen ganger flere ganger om dagen. Men vi ligger på annenhver dag nå, og det er nok for meg ja :) håper det holder for han og, har ikke fått noen klager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...