Gå til innhold

Høye menn


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ts har merkelig smak. Hun tenner på høye menn, som enten ser ut som junkier, eller som ser ut som feite bygdetullinger fra Toten og Hadeland (langt fett hår, og gatekjøkkenkropp)

Anonymous poster hash: 2dd63...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men om jeg var 1 cm høyere, så hadde du sett forskjellen? Tull. Dessuten er ikke mange menn interessert i damer med 13 cm høye hæler, med mindre de er villige til å betale for dem da.

Edit: Forresten har jeg en eks som er 180 cm høy, men siden hun ikke hadde noen trang til å gå i høye hæler, så var jeg fortsatt høyere i alle sammenhenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, he, he, du føler deg truffet. :fnise:

Truffet? Skjønner ikke helt hva du mener.... Jeg er en rett over gjennomsnittlig høy kvinne. Er det også galt i dine øyne?

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, blant mine mannlige venner er det kun to som aldri har vært i noe forhold. De nærmer seg begge 35 år, og er henholdsvis 190 og 195 høye.

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truffet? Skjønner ikke helt hva du mener.... Jeg er en rett over gjennomsnittlig høy kvinne. Er det også galt i dine øyne?

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Har jeg skrevet at noe er galt i mine øyne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg skrevet at noe er galt i mine øyne???

Skjønte ikke det med at jeg skulle føle meg 'truffet'.

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønte ikke det med at jeg skulle føle meg 'truffet'.

Anonymous poster hash: 5f1ee...3ff

Vel, ejg skjønte heller ingenting med at jeg var blærete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker høye menn! Har en deilig kompis som er interessert i meg og han er sjarmerende og snill men jeg er 163 og han 167. Derfor sier jeg nei. Er så sint på at han er så lav for egn har jeg lyst på han men skulle jeg få rundt med en s liten fyr da? Fortvila.

Anonymous poster hash: 8a399...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo såklart ikke 167 når jeg tenker på det men 175 tror jeg . Mellom70 -75 Hilsen anonym over her

Anonymous poster hash: 8a399...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg er høy, og vil ikke ha ei lita dame.. Ser jo bare dumt ut at store jeg kommer med ei lita jente likssom. Dere damer som er liten av vekst får holde dere til menn på samme høyde. Så kan vi menn som er høye holde oss til høye kvinner med lange ben, som passer oss mye bedre..:)Anonymous poster hash: 420d1...73f

Hva med høye menn som liker lave jenter da du kan vel ikke få utfra at alle er som deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med høye menn som liker lave jenter da du kan vel ikke få utfra at alle er som deg?

Jeg er jo selv over 190 cm og liker best lave jenter :) Heller en på 160 enn 180 spør du meg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ca.192 og litt muskuløs. Bryr meg ikke så mye om høyden på jenta egentli :)

Anonymous poster hash: 7e679...7f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns faktisk ikke høyde er så viktig. For min del er det ikke det som gjør en mann til en mann, men holdningen hans :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker høye menn! Har en deilig kompis som er interessert i meg og han er sjarmerende og snill men jeg er 163 og han 167. Derfor sier jeg nei. Er så sint på at han er så lav for egn har jeg lyst på han men skulle jeg få rundt med en s liten fyr da? Fortvila.

Anonymous poster hash: 8a399...d55

Synd at høyden hans skal gå stå i veien for det. Kanskje går du glipp av noe skikkelig bra, eller så er han heldig og møter en fantastisk jente som ikke bryr seg om høyde hans.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6-7 cm over snittet er nå ganske vesentlig.

http://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

http://enkeltforklart.no/437/hva-er-gjennomsnittlig-hoyde-for-kvinner-og-menn-i-norge

Jeg er selv over oppgitt snitt. 184 for å være nøyaktig.

Og siden du mener at menn under 185 er for spesielt interesserte, så betyr det altså at gjennomsnittet er for spesielt interesserte i følge deg. Du ser vel at det er en merkelig ting å si?

Lol. 12 cm over snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

eg er 160 og dater ein på 190

høgden har ingenting å sei frå meg, men kjente meg trygg ved siden av han sist me var på byn :P

Er noe helt eget med en høy fyr, 7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...