Gå til innhold

Synge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har helt siden jeg var lita elsket å synge, men har blitt mer og mer sjenert iløpet av oppveksten. Jeg synger ALDRI når folk hører, kun en eventuell leieboer som kan ha hørt skrikene mine.. Jeg har alltid trodd det bare var en barndomsdrøm som alle har, men drømmen slipper virkelig ikke taket etter 20 år. Har tenkt på å melde meg på musikkskole, men det virker som de alle snart er ferdige for våren?

Noen som vet noe om slikt? Gjerne i Trondheim.

Om man lærer riktige teknikker og har en ærlig lærer som forteller om man har en brukbar eller ubrukelig stemme hadde vært supert.

Noen som går på musikkskole? Noen anbefalinger? Flere som har en liten drøm langt inne i hjertet?

Anonymous poster hash: 967d6...e26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke ang musikkskole, men det er jo fullt mulig å ta sangtimer hos en sangpedagog. De er ofte flinke til å hjelpe med riktig teknikk i syngingen slik at man blir kjent med sin egen stemme, og tryggere på seg selv. Dette kan jo i tillegg hjelpe deg til å tørre å ta steget og synge for andre :)

Du kan jo eventuelt bli med i et kor, så får du starte med å synge sammen med andre. Korsang er jo supert for det sosiale også :)

Lykke til!



Anonymous poster hash: cff5d...23a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...