Gå til innhold

Hvilken bok er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For ca 7 år siden da jeg gikk på ungdomsskolen så husker jeg at jeg leste en bok som jeg likte skikkelig godt... Dessverre så husker jeg ikke veldig mye av den, men jeg håper at det er nok til at noen kanskje kjenner den igjen.

Den var skummel, handlingen tok sted på hytten til en familie. Hvis ikke jeg tar feil var det datteren i familien som oppdaget enten liket til sin døde bestemor eller spøkelset av henne. Jeg synes å huske at nær slutten så er hele familien samlet på utsiden av hytten, også brenner det rundt dem.

Jeg vet at dette er lite info og mye å be om, men er det noen som har peiling på hvilken bok jeg tenker på? :blomst:



Anonymous poster hash: 09621...417
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg famler nå, men tenker på Piken i speilet av Tom Egeland. Jeg har ikke lest den selv, bare hørt om den via omtale.Vet ikke om den har noe med brann i seg, men vet den passer sånn ca med tida. :)

Endret av Vind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg famler nå, men tenker på Piken i speilet av Tom Egeland. Jeg har ikke lest den selv, bare hørt om den via omtale.Vet ikke om den har noe med brann i seg, men vet den passer sånn ca med tida. :)

Hmm, det er godt mulig at det er den... Men samtidig så står den ikke frem som veldig kjent :( Vanskelig når det er så lenge siden!

Anonymous poster hash: 09621...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er godt mulig at det er den... Men samtidig så står den ikke frem som veldig kjent :( Vanskelig når det er så lenge siden!

Anonymous poster hash: 09621...417

Var verdt et forsøk ialle fall. Håper du finner den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var verdt et forsøk ialle fall. Håper du finner den :)

Tusen takk, setter pris på det :blomst:

Anonymous poster hash: 09621...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant du ut av det, ts?

Dessverre, ikke enda...

Anonymous poster hash: 09621...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tar en sjangs og bumper denne opp igjen, jeg... :)



Anonymous poster hash: 09621...417
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg famler nå, men tenker på Piken i speilet av Tom Egeland. Jeg har ikke lest den selv, bare hørt om den via omtale.Vet ikke om den har noe med brann i seg, men vet den passer sånn ca med tida. :)

Denne dukker opp i mitt hode også

Anonymous poster hash: f10cd...f7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...