Gå til innhold

Jeg vil gjerne vite hvilken sang du liker (Youtube) evt Spotify


NonJuan

Anbefalte innlegg

En sommernatt på fjorden, tre knop, tøff tøff, dorgestengene, nok kald øl og denne musikken er det nærmeste jeg kommer en religiøs opplevelse. Jeg har alltid hevdet at grupper innen rock og metal, spesielt progrock, leverer de beste balladene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fuark

https://www.youtube.com/watch?v=oN-AS-E5moU

Eneste musikken jeg hører på nå er Zyzz-musikk og nytt innen trance/electronica.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er musikk som får meg til å stoppe opp i det jeg driver med og bare høre ferdig sangen, og som gjør meg rørt på konsert med dem:

Endret av letterbomb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig, jeg har omtrent halvparten av det som er listet opp i denne tråden, i musikksamlinga mi! :)

Dette har de siste årene vært en låt som får meg hoppende glad og energisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og når jeg ikke har ryddet på en stund kommer jeg inn i kåken og roper ut på samme vis som vokalisten gjør her,

men jeg growleroper "roooooot, forbaska rooooooot!!!"...og så går jeg i gang med opprydning med like stor energi

og innlevelse som de som danser i videoen. Musikk og dans gjør alt litt lettere. :jepp:

Kult, jeg hadde en periode for en del år siden da " Dead embryonic cells" var en av ryddelåtene - var vel egentlig hele albumet "Arise", da jeg gjerne holder på en stund, når jeg først begynner. Dette tror jeg har resultert i at datteren som da var ca 6 og gjerne maste om at vi skulle legge sammen sengetøy og høre på Sepultura samtidig, har endt opp som et ihuga metalfan. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette og det meste av andre ting Ronnie James har drevet på med, hørte jeg mye på før:

Blir fortsatt i tilnærmet religiøs stemning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne... :tommelopp:

...på full guffe med litt rødvin innabords og en hittil ukjent, men etterlengtet og verdig kjekkas på netthinna.

Den følelsen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blir litt tankefull, melankolsk, nedfor, ettertenksom:

http://youtu.be/PmBMls_Sxas

Dinah Washington og Max Richter med "This bitter earth"

Den forstår jeg godt.... Den får deg til å tenke ;)

Ringetonen er om dagen denne:

Anonymous poster hash: cd2f9...f7e

Klassiker, jeg var en skikkelig storfan av DAD før i tiden

Dette er musikk som jeg hørte mye på før i tiden og som fremdeles gir kløe i dansefoten. Mye søppel i den typiske åttitallsmusikken, men denne holder ennå i massevis:

youtube.com/watch?v=8I8mWG6HlmU&list=FLvp57fDJNDUkfOxgAkhx4FA&index=79

Fire eller fem av albumene til the Cult hadde jeg selv på øret da jeg løp i sommer. DØDSHERLIG!!! Helt RÅTT BAND!!

Denne har en tendens til å få ryddingen unnagjort i en fei ;)

youtube.com/watch?v=a4IjrjMbmC4

Foten rocker her!!! TØFT....!!!!!

Typisk treningsmusikk for meg. Kompenserer for dalende testosteronnnivå. :danse: En gammel gubbe kan jo ikke bare sitte og mimre

youtube.com/watch?v=9T5oxw5p2qU&list=FLvp57fDJNDUkfOxgAkhx4FA&index=3

Har forsøkt slik musikk under løpeturer, men jeg blir bare mer sliten :P lol Jeg får vel gi det et nytt forsøk snart

Hvis jeg er litt nedfor

youtube.com/watch?v=ToQ0n3itoII

Hørte mye på Bitter sweet Symphony.... kul låt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er musikk som jeg hører på da jeg jogger

Dette er musikk som gjør meg glad

Dette er musikk som får meg til å gråte

Dette er musikk som minner meg om min første kjærlighet

(hørte på denne da jeg for første gang tok av en BH)

Dette er musikk som jeg hørte mye på før i tiden

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vakre kvinnestemmer":

Sarah Jarosz - Run Away

https://www.youtube.com/watch?v=lKBN5ewEXdchttps://www.youtube.com/watch?v=lKBN5ewEXdc&feature=player_embedded

Vienna Teng - Drought

Suzanne Vega - It makes me wonder

Poe - Haunted

Poe - Wild

Natalie Merchant - Ophelia

Imogen Heap - The moment i said it

Carla Bruni - J'Arrive A Toi

Tasmin Archer - Sleeping Satelite, acoustic

Endret av Vux
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig bra at trådstarter NonJuan kommenterer andres musikkvalg. Det burde flere gjort. Meg selv inklusive. Mye bra her forresten. Akkurat nå er jeg i "come on look me in the eye"-stemning. Jack White har en dyrisk råhet i musikken sin. Han har de største ballene i dagens rock. Her i en video som viser at han også har humor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra at trådstarter NonJuan kommenterer andres musikkvalg. Det burde flere gjort. Meg selv inklusive. Mye bra her forresten. Akkurat nå er jeg i "come on look me in the eye"-stemning. Jack White har en dyrisk råhet i musikken sin. Han har de største ballene i dagens rock. Her i en video som viser at han også har humor.

Da kan jeg tipse om dokumentaren " It might get loud" om du ikke har sett den før. Jeg likte den godt ,men så sluker jeg omtrent hva det skulle være av slikt https://m.youtube.com/watch?v=1sreMiSry_g
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg tipse om dokumentaren " It might get loud" om du ikke har sett den før. Jeg likte den godt ,men så sluker jeg omtrent hva det skulle være av slikt https://m.youtube.com/watch?v=1sreMiSry_g

Jeg er også storsluker. Så den på TV og nå er den lagret i favoritter for gjensyn. Så til tema. Dette spiller jeg når jeg leter etter det erotiske med regn:

Why! This boat is sinking.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg rydder og vasker, pavarotti Il Gladiatore

youtube.com/watch?v=NF2jEhB-BBI

Impressed!! Du har god musikksmak, mister!!! Thumbs up!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...