Gå til innhold

Helene Drage, har hun egentlig gått ned veldig mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fryktelig irriterende dame.



Anonymous poster hash: b3f15...2a8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg skjønner ikke. Hun har gått ned 60 kg, veide hun da 110-120 kg?

For hennes kropp på startvekten er veldig lik min (etter svangerskap), men jeg har "kun" 30 kg å gå ned, hvordan kan det ha seg? ;)

Anonymous poster hash: 72344...b9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, hun har skrivefeil i adressen sin.. anjasfitnessfigth.blogg.no Anonymous poster hash: b4475...ad1

Hvordan kan man ta noen med slike bryn alvorlig? Hun ser jo fly forbanna ut hele tiden, selv med kjempe glis.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Kan dere ikke bare si "jøss, så flink hun har vært. å oppnå noe slikt må ha krevd mye arbeid!"

Er det virkelig nødvendig å dra inn personlighet i diskusjonen?

Dette er en jente som har mistet ca min kroppsvekt i fett og jeg kna ikke gjøre noe annet enn å mene at det er utrolig imponerende! 60kg er mange kilo det! Og jeg har ikke noe problem med å se at det er 60kg som har forsvunnet; hun har flere valker på ryggen og magen før hun begynte og har mistet så mye som:

"♥ -10 cm på overarmene

♥ -25 cm rundt brystet
♥ -44 cm i midjen
♥ -58 cm rundt magen
♥ – 27 cm rundt hoftene
♥ -16 cm rundt lårene"

SLUTT å snakke drit om alle og enhver. bare fordi man har en blogg så betyr ikke det at man skal finne seg i å bli kalt irriterende, løgner, overdramatiserer osv osv. Er det virkelig slik oppførsel man skal forvente av voksne kvinner på et nettforum?



Anonymous poster hash: b8abe...f76
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene er flott hun! Og hun later ikke som om hun er perfekt.



Anonymous poster hash: c3a4f...e70
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! Kan dere ikke bare si "jøss, så flink hun har vært. å oppnå noe slikt må ha krevd mye arbeid!"

Er det virkelig nødvendig å dra inn personlighet i diskusjonen?

Dette er en jente som har mistet ca min kroppsvekt i fett og jeg kna ikke gjøre noe annet enn å mene at det er utrolig imponerende! 60kg er mange kilo det! Og jeg har ikke noe problem med å se at det er 60kg som har forsvunnet; hun har flere valker på ryggen og magen før hun begynte og har mistet så mye som:

"♥ -10 cm på overarmene

♥ -25 cm rundt brystet

♥ -44 cm i midjen

♥ -58 cm rundt magen

♥ 27 cm rundt hoftene

♥ -16 cm rundt lårene"

SLUTT å snakke drit om alle og enhver. bare fordi man har en blogg så betyr ikke det at man skal finne seg i å bli kalt irriterende, løgner, overdramatiserer osv osv. Er det virkelig slik oppførsel man skal forvente av voksne kvinner på et nettforum?

Anonymous poster hash: b8abe...f76

Amen!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW! Kan dere ikke bare si "jøss, så flink hun har vært. å oppnå noe slikt må ha krevd mye arbeid!"

Er det virkelig nødvendig å dra inn personlighet i diskusjonen?

Dette er en jente som har mistet ca min kroppsvekt i fett og jeg kna ikke gjøre noe annet enn å mene at det er utrolig imponerende! 60kg er mange kilo det! Og jeg har ikke noe problem med å se at det er 60kg som har forsvunnet; hun har flere valker på ryggen og magen før hun begynte og har mistet så mye som:

"♥ -10 cm på overarmene

♥ -25 cm rundt brystet

♥ -44 cm i midjen

♥ -58 cm rundt magen

♥ – 27 cm rundt hoftene

♥ -16 cm rundt lårene"

SLUTT å snakke drit om alle og enhver. bare fordi man har en blogg så betyr ikke det at man skal finne seg i å bli kalt irriterende, løgner, overdramatiserer osv osv. Er det virkelig slik oppførsel man skal forvente av voksne kvinner på et nettforum?

Anonymous poster hash: b8abe...f76

Jeg for min del er veldig imponert, særlig ettersom dette er gjort etter "naturmetoden": Endret kosthold, øket aktivitetsnivå, målretta trening og fornuftige livsstilsendringer.

Og jeg syns hun SER utrolig bra ut. Det syns virkelig at hun har nådd sine resultater gjennom å leve sunt, for det lyser nærmest sunnhet av henne. Jeg tipper at de fleste som bitcher om denne dama, kunne ha fordel av å sjekke ut hennes tips.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg skjønner ikke. Hun har gått ned 60 kg, veide hun da 110-120 kg?

For hennes kropp på startvekten er veldig lik min (etter svangerskap), men jeg har "kun" 30 kg å gå ned, hvordan kan det ha seg? ;)

Anonymous poster hash: 72344...b9e

Fun fact: Tilnærmet like kropper kan ha helt forskjellig vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke noe sylfide, men hva så`? hun er stolt over å ha gått ned 60 kg, det ville faen meg også jeg vært.

Anonymous poster hash: 43ebf...398

Hun har slanka vekk fett tilsvarende en gjennomsnitts mann og vel så det. Jeg mener, hun har gått ned over 60 kilo, samtidig som hun har bygd på seg en god del muskler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken "Imidlertid" :P

Anonymous poster hash: 58f72...37d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har slanka vekk fett tilsvarende en gjennomsnitts mann og vel så det. Jeg mener, hun har gått ned over 60 kilo, samtidig som hun har bygd på seg en god del muskler.

Er gjennomanittsmannen blitt spinkle 60 kg nå altså?

Anonymous poster hash: a857f...91c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjennomanittsmannen blitt spinkle 60 kg nå altså?

Anonymous poster hash: a857f...91c

Nix, men om du tar med at hun har bygget en god del muskler, begynner du å nærme deg kanskje? For om hun har gått ned 60 kilo, er det flere kilo enn det i fett.

Forøvrig er misunnelsen sterk, ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er gjennomanittsmannen blitt spinkle 60 kg nå altså?

Anonymous poster hash: a857f...91c

Gjennomsnittsmannen er 170 cm høy, og har en kroppsvekt på omtrent 70 kilo.

Frk Drage har kvittet seg med 60 kilo kroppsvekt, samtidig som hun har blitt atskillig mer buff og har fått en god del muskler. Ergo er det sannsynligvis 70 kilo fett og vel så det, som har rent av henne på 3 år.

Og det står det jammen respekt av.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor har du det fra at gjennomsnittsmannen er 170 cm, Mann42? Gjennomnsnittsmannen i Norge er 180 cm målt på sesjon, så sannsynligvis er det litt til siden mange menn vokser 1 cm eller to etter det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg klarer ikke helt å se hvor de kiloene hun har mistet er...



Anonymous poster hash: f8a06...dd0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra at gjennomsnittsmannen er 170 cm, Mann42? Gjennomnsnittsmannen i Norge er 180 cm målt på sesjon, så sannsynligvis er det litt til siden mange menn vokser 1 cm eller to etter det.

Jeg tar det til etteretning. Men her var fokuset mer på vekta enn på høyden. For å anskueliggjøre skalaen av Drages vekttap over de tre åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sorry, men jeg klarer ikke helt å se hvor de kiloene hun har mistet er...

Anonymous poster hash: f8a06...dd0

Det ligger en link lenger oppe til hennes "før" og "etter"-bilder. Jeg syns det er veldig tydelig å se hvor kiloene kommer fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som sier at hun er slitsom? Er det noe jeg ikke har fått med meg?



Anonymous poster hash: 9008f...bd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som sier at hun er slitsom? Er det noe jeg ikke har fått med meg?

Anonymous poster hash: 9008f...bd5

Sikkert alle bildene av henne som er klisslike eller hvor hun står med rumpa til værs.

Anonymous poster hash: 2e2e4...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg klarer ikke helt å se hvor de kiloene hun har mistet er...

Anonymous poster hash: f8a06...dd0

Ikke jeg heller...Ser at hun har gått ned men hadde tippet 20 kg kanskje.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...