Gå til innhold

Sædkonsistens


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

har et spørsmål som kanskje er litt rart. Har fått ny kjæreste og vi hadde sex for første gang i dag. Merket meg at sæden hans var ganske annerledes enn tidligere partnere. Og synes det var litt rart:P

Han kom ikke så veldig mye, men det som var var en blanding av vanlig konsistens (hvis det er noe som heter det) og litt mer klumper:O Altså flytende, men klumpete. Aldri vært bort lignende.

Noen som aner om dette er vanlig eller om det kanskje kan være noe spesielt? Turde seff ikke spørre om dette til han.



Anonymous poster hash: f6a78...734
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har opplevd alt fra rennende til mer klumpete. Bryr meg ikke og kunne rett og slett ikke brydd meg mindre.

Så lenge sexen er god mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd alt fra rennende til mer klumpete. Bryr meg ikke og kunne rett og slett ikke brydd meg mindre.

Så lenge sexen er god mener nå jeg.

Ok! Jeg synes det blir litt ekkelt om jeg skal svelge da, det kommer jeg neppe til å greie om det er en saus med klumper liksom.

Trenger ikke bety noe annet enn at det har vært lenge siden han har "tømt seg".

hmm men vi gjorde det to ganger, og var likedan gang nr 2.

Anonymous poster hash: f6a78...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok! Jeg synes det blir litt ekkelt om jeg skal svelge da, det kommer jeg neppe til å greie om det er en saus med klumper liksom.

hmm men vi gjorde det to ganger, og var likedan gang nr 2.

Anonymous poster hash: f6a78...734

Da har du to muligheter: 1. Deep throat, du vil ikke kjenne noe til konsistensen 2. Ikke svelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm men vi gjorde det to ganger, og var likedan gang nr 2.

Anonymous poster hash: f6a78...734

Da kan det være infeksjon fant jeg frem til, om det til stadighet er klumper.

http://www.klikk.no/helse/trening/article711051.ece

"Ejakulatet er mer klumpete: Kan skyldes infeksjon i prostatakjertelen (prostatitt).

- Men vi skal merke oss dersom man har sex hyppig, som flere ganger om dagen, klarer ikke kjønnskjertlene å fylle seg mellom hver gang de tømmes. Resultatet er at sæden kan forandre konsistens, sier Purvis.

Dehydrering i forbindelse med store treningsmengder og medisiner (spesielt alfablokkere) kan på virke ejakulatets konsistens og mengde."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan det være infeksjon fant jeg frem til, om det til stadighet er klumper.

http://www.klikk.no/helse/trening/article711051.ece

"Ejakulatet er mer klumpete: Kan skyldes infeksjon i prostatakjertelen (prostatitt).

- Men vi skal merke oss dersom man har sex hyppig, som flere ganger om dagen, klarer ikke kjønnskjertlene å fylle seg mellom hver gang de tømmes. Resultatet er at sæden kan forandre konsistens, sier Purvis.

Dehydrering i forbindelse med store treningsmengder og medisiner (spesielt alfablokkere) kan på virke ejakulatets konsistens og mengde."

Takk for link, skal lese den! Får se om dette vedvarer...

Sæd kjem i alle variasjonar, akkurat som sjokolade

Takk for sammenligningen.

Anonymous poster hash: f6a78...734

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...