Gå til innhold

rykninger i beina ved orgasme


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så en tråd om det er vanlig at man kommer samtidig med mannen, så tenkte jeg skulle henge meg med:

Er det vanlig at dere får rykninger i beina ved orgasme, når klitoris blir stimulert? Har opplevd det noen ganger, så litt usikker på om det er orgasmen :P



Anonymous poster hash: 4f68f...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en del av orgasmen min iallfall =)



Anonymous poster hash: 505d7...9a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Jepp. Spesielt rumpemusklene har en tendens til å ha spasmer i ganske lang tid etterpå. Men i beina også. Og har gitt samboeren min en smell ganske mange ganger når han har slikket meg, kommer jeg veldig hardt har jeg dessuten en tendens til å få en slags hip thrust-bevegelse, og da ender det med at skambeinet mitt treffer han i nesa :P Tror det er veldig normalt at muskler gjør litt rare ting under og etter orgasmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det samme, bare at jeg ikke klarer å få orgasme om jeg ikke spenner musklene i beina, så de rister litt før og under



Anonymous poster hash: 3809b...1f6
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er visst ikke uvanlig.

Følgende historier om nestenulykker: første gang jeg slikket en av gammelkjærestene mine til orgasme (jeg hadde gjort det med andre før og har gjort det for atter andre etterpå, og hun fikk også flere), vred hun hofter og lår på et sånt vis at det smalt i nakken min. Jeg fikk assossiasjoner til knelerhannen, altså. Ei annen presterte å sparke meg i skrittet da det gikk for henne mens jeg tok henne bakfra.

Så det krever mannsmot å tilfredsstille en kvinne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde doggy style med kjæresten for x antall måneder siden og etterhvert som jeg holdt på krøp hun lengre og lengre ned i sengen. Det endte til slutt med at hun lå rett ut på magen og jeg fulgte etter og pumpet på enda. Hun hadde kommet men var klar for etpar orgasmer til til jeg kom. Vi var vel anpustne i hvertfall et kvarter etterpå:P

Anonymous poster hash: 7320f...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bare lest om det i sleezy sensuelle 70-talls vixen bøker. Trodde det var en mye. Men dæven så heftig jeg ble knulla av han som fikk bena mine til å skjelve! Lenge etterpå!



Anonymous poster hash: 51e56...221
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest 100%naturlig

Jeg rister skjelver i hele kroppen og får heftige ukontrollerte kramper å spasmer i beina når jeg får mine sterkeste orgasmer, tror gareantert naboene hører det godt, haha. Krampene varer ganske lenge, også etter at orgasmen har roet seg. Jeg blir helt matt og utslitt etter en skikkelig heftig omgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...