Gå til innhold

Å slikke en ONS


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor risikabelt er egentlig ubeskyttet oralsex med en ukjent? Hvis dama sier hun er frisk, er hun vel sannsynligvis det, men man vet jo aldri.

Er det slik at det skal mer til for å smittes av noe via oralsex kontra samleie? Vi skal ha kondom ved samleie.

Jeg klarer simpelthen ikke la være å slikke jenter jeg har sex med, det er en del av pakka jeg nesten MÅ ha hvis sexen skal bli bra. Spesielt siden dette tenner meg maks, og jeg elsker å se jenter nyte det!

Er det "farlig", eller er det bare å kjøre på? Siden jeg skriver her om jenta, så er det en planlagt greie, og ikke en tilfeldig jeg finner på byen.. Men vi har truffes på nettet, snakket lenge og bedyret hverandre om at vi begge er friske.



Anonymous poster hash: 1ad47...1c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest krokodillen

Nei ingen er mest sannsynligvis friske selv om de sier det. De tror det kanskje selv men de behøver ikke vøre det.

Og ja, du kan få mye rart av oralsex. Det smitter igjennom slimhinner. altså fitte, kuk OG munn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge en gjennomsiktig plastpose mellom… Krever folk utskrift av legejournal før man kan utveksle kroppsvæsker idag?



Anonymous poster hash: 995c4...603
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får legge en gjennomsiktig plastpose mellom… Krever folk utskrift av legejournal før man kan utveksle kroppsvæsker idag?

Anonymous poster hash: 995c4...603

Slikkelapp?

Personlig forsvinner litt av tenninga hvis oralsexen faller bort, eller må beskyttes. Kondom er greit, men litt kroppskontakt må det jo være..

Om jeg holder meg til klitten, er vel ikke risken så voldsomt stor, vel?

Anonymous poster hash: 1ad47...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger nok ikke bekymre deg. Blir du smittet med noe, er det isåfall klamydia, og det finnes det antibiotika mot. Har hun herpes ser du det jo, så da er det bare å titte litt først :fnise:



Anonymous poster hash: 6b3a4...d34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger nok ikke bekymre deg. Blir du smittet med noe, er det isåfall klamydia, og det finnes det antibiotika mot. Har hun herpes ser du det jo, så da er det bare å titte litt først :fnise:

Anonymous poster hash: 6b3a4...d34

Man lever jo bare en gang, og om jeg skulle bli steril så gjør jo ikke det noe! :fnise:

Anonymous poster hash: 1ad47...1c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes jo som kjent kun to kjønnssykdommer i Norge, herpes og klamydia, ha ha ha.

Anonymous poster hash: 6f296...f20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...