Gå til innhold

Tror (NOEN) menn at ræva deres er selvrensende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Våtseverietter er løsningen. Hygienisk og effektivt.



Anonymous poster hash: b70d3...d6a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Det hele startet med som så mye annet at jeg hadde problemer med å drite. Nei, jeg hadde ikke forstoppelse eller problemer med løs eller hard mage, men det hadde med teknikk å gjøre. Det virket som om mine rumpehår hadde vokst til en sånn lengde at rester ble hengende igjen i den jungelen jeg hadde mellom rumpeballene. Det led til mye frustrasjon og jeg visste at noe alltid var igjen. Jeg greide ikke å riste det løs.

Det led til to alternativer: Det ene var å strekke meg ned med litt papir å prøve å knipe vekk det som satt der, noe som krevde kirurgisk presisjon for ikke å smøre alt utover rumpeballene da jeg selvfølgelig ikke kunne se hva jeg drev med. Eller alternativt bare ta papiret fatt og begynne å tørke og håpe at papiret i do ikke nådde en "Kan-ikke-trekke-ned" grense. Jeg satt og funderte på dette da jeg fikk en ide - som akkurat på det tidspunktet virket som en kjempeide.

"Det er min rumpe og mine rumpehår ikke sant? Hvor ikke bare fjerne alt sammen? Da vil det jo renne ut som øl fra en kran", sa jeg til meg selv. Dette vil gå ned i historien sammen med mange andre idiotiske uttalelser. "Hvor mange Indianere kan det være?" - General Custer, "Ser ut som en fin dag for en biltur!" - JFK og "Der! America On-line har full Usenet dekning!" - en idiotisk systemteknikker. Slik var min analbarberingsidé.

Jeg utførte oppdraget samme kveld med en billig engangs- bic-høvel og et håndkle til å sitte på. Jeg begynte nederst og barberte fra sprekken og utover rumpeballene. Jeg hadde begynt min rumpehårfjerningsprosess. Selvfølgelig måtte jeg av og til rense høvelen som jeg bare tørket på håndkle. Sakte men sikkert begynte mine boller og kløft å ligne de hår løse rumpeballene på en nyfødt unge. Til slutt tok jeg et siste strøk og gikk over mitt arbeid. Håndkle var fullt av hår og min rumpe var like glatt som elfenben. Jeg smilte og var fornøyd.

Åh hvor lite jeg viste. I dag har jeg stor respekt for rumpehår. Som alt annet i denne verden som gud lagde har det en mening med sin
tilstedeværelse. Det var jo ikke før jeg hadde fjernet det før jeg skjønte hvor mye jeg hadde tatt disse hårene for gitt.

For det første: Det skaper friksjon. Det lærte jeg neste dag da jeg skulle gå til skolen i stekende sol. Etter å ha gått i noen trapper på skolen begynte jeg å svette. Jeg tenkte at jeg skulle gå på do da jeg kjente noe ubehagelig. Svette! Det begynte å samle seg i sprekken min og en ubehagelig følelse når rumpeballene gled mot hverandre i hvert skritt jeg tok. Jeg rakk ikke å gå på do for jeg måtte rekke timen så jeg tenkte at det tørker sikkert!

Uheldigvis så gjordet det akkurat det. Men ikke uten at det hadde blandet seg med mikroskopiske partikler fra forrige gang jeg dreit. Da jeg reiste meg fra stolen da timen var ferdig så hadde det hele størknet og rumpe ballene hang sammen i en blanding av svette/rester kombinasjon. Jeg gikk hjem til leiligheten da det begynte å klø.

ÅH HERRE GUD hva det klødde. Det føltes som en armé med maur krabbet opp og ned mellom rumpeballene mine. Jeg jobbet intenst for ikke å trykke hånda ned bak der for å klø midt på gata. Jeg løp hjem så fort jeg kunne. Uheldigvis gjorde dette at jeg igjen begynte å svette. Når jeg endelig kom hjem så hadde denne svettingen gjort det slik at alt var fuktig igjen og rumpeballene mine gnei seg mot hverandre som to vårkåte frosker. Da jeg kom inn, kastet jeg av meg buksene og prøvde å tørke rumpa mi forran en vifte.

Da jeg brettet mine to hauger av kjøtt fra hverandre kom en forferdelig stank ut og fylte rommet. Hver eneste hund i kvartalet begynte å hyle. Jeg hadde det verst av alle da den forferdelige stanken ble skutt ut fra vifta og traff nesa mi som en spade. Så da stod jeg der og kjempet for ikke å kaste opp, mine rumpeballer fra hverandre med en konsentrert aroma av min egen kroppslukt mikset med en lukt av bæsj blåsende på meg midt i ansiktet. Jeg hadde kun en tanke i hode. "Slik kommer det til å være til hårene har vokst ut igjen".

Noen uker senere etter at jeg hadde tørket rumpa ved enhver anledning fant jeg ut en annen ting hårene hadde gjort. Ventilasjon! Jeg prøvde å fise bare for å oppdage at fisen ble sittende fast mellom rumpeballene. Tilsynelatende så har to rosa glatte rumpeballer en vakumeffekt. Det var ganske frustrerende med en fis som føk opp og ned som en jordrotte. Og som at dette ikke var nok, må jeg igjennom enda mer tortur. Som alle som har barbert seg før, så vet man at hår som vokser ut igjen har en tendens til å være ganske stikkende. Du kan jo tenke deg følelsen av to rumpeballer som føles som nåleputer gnissene mot hverandre.

Vel det er nå det jeg gjennomgår akkurat nå. Et mareritt jeg ikke ønsker min verste fiende. Så nå sitter jeg her og lurer på om jeg bare skal hoppe ut av vinduet og få det over i et stor "klask".

Venner! Ikke barber rumpehårene deres!



Anonymous poster hash: 2271d...443
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger, spesielt om det er varmt og klamt, så hjelper det ikke om en vasker rumpa skikkelig før daten. Kan fort hende at det lukter svett rumpe 2 timer senere.

Alternativet da må jo være at en går på do for å sjekke, og eventuelt har våtservietter i baklomma, just in case :P



Anonymous poster hash: 64da4...875
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløs rumpe er tingen , er glad for at kjæresten min også barberer bort kjønnshårene sine. :fnise:

Det lukter ingenting av han , MEN min ex *grøss* :spy:

Endret av Gypsy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket at dårlig hygiene er det mang menn som sliter med.

Lange negler,svettelukt,brune tenner men matrester osv, er det de samme mennene som ender opp "ufrivillig barnløse"mon tro? De som hevder alle kvinner har for høye krav?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Det hele startet med som så mye annet at jeg hadde problemer med å drite.

.......

Venner! Ikke barber rumpehårene deres!

Anonymous poster hash: 2271d...443

Jeg liker ikke lange sitater, så beklager at jeg har fjernet alt bortsett fra start og slutt.

Men AB, jeg håper du er forfatter. Hvis du er det, vil jeg gjerne lese bøkene dine! Takk for en uhyre morsom og velskrevet historie :blomst:

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpløs rumpe er tingen , er glad for at kjæresten min også barberer bort kjønnshårene sine. :fnise:

Det lukter ingenting av han , MEN min ex *grøss* :spy:

Finnes ikke håp? :fnise:

Anonymous poster hash: 824f9...a2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ganske oppgitt her jeg sitter. Etter en dårlig opplevelse med enda en manns elendige hygiene sitter jeg med spørsmålet stilt i overskriften.

Jeg skulle suge daten min i går og gledet meg da det er noe jeg virkelig liker å gjøre. Gleden dunstet vekk straks jeg merket eimen av uvasket rumpe. Det er så turn-off og jeg avbrøt straks. Han lurte selvsagt hvorfor og jeg sa det noe som førte til at han rasket sammen klærne og lusket ut døra.

Det nytter ikke stille opp med en skinnende ren kuk hvis det lukter dass(!!) av ræva.

Vask dere skikkelig. Foran OG bak! (Dette er noe ungene mine lærte da de var små)

Vel, dette var dagens utblåsning. Takk for meg. :takke:

Anonymous poster hash: 97b65...a58

Jeg er så glade for at du sa fra. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke lange sitater, så beklager at jeg har fjernet alt bortsett fra start og slutt.

Men AB, jeg håper du er forfatter. Hvis du er det, vil jeg gjerne lese bøkene dine! Takk for en uhyre morsom og velskrevet historie :blomst:

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

Dette er en gammel vandrehistorie, ikke skrevet av den AB'en selv.

Anonymous poster hash: db98a...5cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her :)

Her var det kommet mange svar. Ser at det er flere her som har møtt på uhygieniske rumper.

Jeg tviler ikke på at det finnes damer som også med stor fordel kunne vasket rumpa si før sex som noen var snare med å påpeke her.

Det er dog ikke damene jeg snakker om siden jeg kun har hatt mine uheldige opplevelser med menn.

De første gangene jeg opplevde stinkende rumper var jeg for ung, sjenert og uerfaren til å tørre si i fra. Jeg har de siste årene sagt i fra til tre stykker og ba de ta en dusj før vi fortsatte leken. Samtlige ble fornærmet og valgte heller å stryke på dør. Slik som søndagsfyren min. Eller, han er nok ikke min lenger. Har vært stille fra den kanten gitt. :lete:

:rope:Lenge leve såpe og vann!



Anonymous poster hash: 97b65...a58
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bør også bæsje før man dusjer....

Kanskje det er det noen gjør feil? Dusjer, bæsjer og kun bruker papir til "rengjøringen"? Da er det ikke rart det stinker altså.

Anonymous poster hash: 97b65...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man bør også bæsje før man dusjer....

Å ta en stordalen mener du? Penger å spare på papir her.

Er det ingen rimme-eksperter som kan komme med noen jucie historier her? Den slags er jo poppis i 2014.

Anonymous poster hash: 6fb7b...95c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke om å spare papir. Snakker isolert sett om den mest logiske måten å gjøre det på før man går ut, det være seg på date, møte dama etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og jeg repeterer: Bidet, bidet, bidet.

Først tørker man seg greit med dopapir (som i Norge). Men deretter setter man stumpen/ræva i en liten vaskekum spesielt laget for dette formålet. Skyller med en dusj av varmt vann og bittelitt intimsåpe. Det blir så rent og fint så....

Ikke noe rumpelukt. Garantert. Slik gjøres det blant annet i flere siviliserte europeiske land. I Norge er det mange som tror at bidet kun er for land i "bushen" der man ikke bruker dopapir og kun skyller dritten bort med hånden og vann etterpå. Det er ikke sant.



Anonymous poster hash: 22cb4...0c0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Og jeg repeterer: Bidet, bidet, bidet.

Først tørker man seg greit med dopapir (som i Norge). Men deretter setter man stumpen/ræva i en liten vaskekum spesielt laget for dette formålet. Skyller med en dusj av varmt vann og bittelitt intimsåpe. Det blir så rent og fint så....

Ikke noe rumpelukt. Garantert. Slik gjøres det blant annet i flere siviliserte europeiske land. I Norge er det mange som tror at bidet kun er for land i "bushen" der man ikke bruker dopapir og kun skyller dritten bort med hånden og vann etterpå. Det er ikke sant.

Anonymous poster hash: 22cb4...0c0

Word.

Jeg var på visning i et hus en gang hvor det var bidet på badet. Under bildet i prospektet sto det skrevet "praktisk fotvask" :rolleyes:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...