Gå til innhold

Jeg kommer, av at han kommer...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med noen få, som jeg har sex med flere ganger og blir godt kjent med på den måten, har jeg det sånn :) Kanskje ikke hvis de kommer overraskende, men når jeg kjenner det bygger seg opp, og kjenner at penisen blir større inni meg, så blir jeg ekstra kåt. Får ikke vaginal orgasme da, så det skjer enten ved at gutten kommer "inntil" og gnir seg mot klitoris, eller om jeg eller han bruker fingrene i tillegg.



Anonymous poster hash: cb8e9...af3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal forresten sies at det ikke er veldig vanlig for meg å få orgasme under sex, skjer ganske sjeldent, men noen partnere får det til.



Anonymous poster hash: cb8e9...af3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden alle andre sier det er vanlig så får jeg være den ene 0,1% som sier nei. Jeg får ikke orgasme når kjæresten min gjør det, men så sliter jeg med å få orgasme da.

Spørsmål: Får dere orgasme også når han kommer overraskene eller forteller han når han er nærme orgasme og dere får orgasme automatisk av at han kommer...?

Nei, ikke når han kom overraskende.

Tror det var det å kjenne at det bygget seg opp mot slutten. At han ble så ekstra hard, og pumpet sterkere/raskere, alle godlydene...

Det skjedde ikke hver gang vi hadde sex, men relativt ofte, spesielt i stillinger der vi begge var litt oppreist mens han tok meg bakfra.

Men som jeg skriver litt tidligere i tråden, etter at jeg fødte har jeg ikke opplevd det i det hele tatt. Da har jeg bare klart å komme via stimulering av klitoris. Det føles som om skjeden er litt mer "nummen" nå på en måte. Håper at det kommer tilbake igjen.

Anonymous poster hash: 0784d...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Hva svarer folk på her egentlig?

Jeg forstod problemstillingen som at TS får orgasme uten noen former for stimuli, nærmest kun ved å observere partneren få orgasme.(?).

Der gjør ikke jeg altså. Men at man kan vippes over kanten samtidig av den årsak, ja. Det skjer.

Det er ifølge statistikken virkelig ikke vanlig å få orgasme kun ved synet av en mann som selv for orgasme uten at man på noen måter har fått stimuli selv.

Endret av AllisHagtorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarer folk på her egentlig?

Jeg forstod problemstillingen som at TS får orgasme uten noen former for stimuli, nærmest kun ved å observere partneren få orgasme.(?).

Der gjør ikke jeg altså. Men at man kan vippes over kanten samtidig av den årsak, ja. Det skjer.

Det er ifølge statistikken virkelig ikke vanlig å få orgasme kun ved synet av en mann som selv for orgasme uten at man på noen måter har fått stimuli selv.

For å si det sånn, alle bortsett fra deg hadde forstått problemstillingen :-)

Jeg snakker om at han kommer inni meg, og at jeg synes det er så uhyre godt at jeg kommer.

Ser ut til at det ikke er så uvanlig!

TS

Anonymous poster hash: 260b5...a5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

For å si det sånn, alle bortsett fra deg hadde forstått problemstillingen :-)

Jeg snakker om at han kommer inni meg, og at jeg synes det er så uhyre godt at jeg kommer.

Ser ut til at det ikke er så uvanlig!

TS

Anonymous poster hash: 260b5...a5d

Joda, jeg skjønte bare ikke hva som var uvanlig med å komme samtidig avogtil.

Ikke som en sur bemerkning, jeg bare var ikke klar over at det var noe mer vanlig eller uvanlig. Gitt at begge er deltakende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke når han kom overraskende.

Tror det var det å kjenne at det bygget seg opp mot slutten. At han ble så ekstra hard, og pumpet sterkere/raskere, alle godlydene...

Det skjedde ikke hver gang vi hadde sex, men relativt ofte, spesielt i stillinger der vi begge var litt oppreist mens han tok meg bakfra.

Men som jeg skriver litt tidligere i tråden, etter at jeg fødte har jeg ikke opplevd det i det hele tatt. Da har jeg bare klart å komme via stimulering av klitoris. Det føles som om skjeden er litt mer "nummen" nå på en måte. Håper at det kommer tilbake igjen.

Anonymous poster hash: 0784d...414

Jeg har ikke merket noen forskjell på følsomheten der nede eller i skjeden etter at jeg fikk barn i det hele tatt, men nå hadde jeg også keisersnitt.

Anonymous poster hash: 8abc4...102

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke merket forskjell, eller jeg har kanskje blitt enda mer følsom. Har født to barn.

Kjenner godt på pikken rett før han kommer, den blir større/hardere, og så kjenner jeg spruten inni meg. Kjenner det jo også på støtene.

Vi kommer som regel samtidig :)

Jeg har ikke merket noen forskjell på følsomheten der nede eller i skjeden etter at jeg fikk barn i det hele tatt, men nå hadde jeg også keisersnitt.

Anonymous poster hash: 8abc4...102

Anonymous poster hash: 33cfe...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det være mange som faker..... og eller skryter!

Anonymous poster hash: c6137...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her må det være mange som faker..... og eller skryter!

Anonymous poster hash: c6137...746

Fra andre siden av "bordet" siden jeg er mann. Jeg opplever at nå hun nærmer seg sitt klimaks blir det trangere og bedre for meg, som igjen gjør at jeg nærmer meg mitt. Om vi skal bli ferdige da øker gjerne jeg fart og intensitet, noe som gjerne fører til at vi kommer sammen. Hva hun føler akkurat i det jeg kommer vet jeg ikke, men veien om ditt har en sammenheng for oss begge.

Anonymous poster hash: 75d42...82a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...