Gå til innhold

Hva når jeg bare tenner på de rundt 18?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ler av damer her som får panikk fordi en mann liker unge deilige jenter.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riskjeks

Hvis man gidder å google litt, finner man ut at det er liten eller ingen forskjell på antall overvektige blant 18-åringer og f.eks 30-åringer. Det er først etter 40-50 år at andelen overvektige stiger (hos begge kjønn, mest hos menn). "Alle 18-åringer er stramme og fine", haha, hvilken planet lever dere på? :ler: Tror det er noen som har sett seg blinde på egen fetisj her... Overvekt blant ungdom er nesten like vanlig som overvekt hos voksne. Som sagt, bruk google, så finner man ut at 1 av 5 ungdommer er overvektige, 1 av 4 voksne. Varierer nok litt hvor man plasserer 18-åringer i statistikken, men uansett, liten eller ingen forskjell. Greit å ha peiling før man uttaler seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler av damer her som får panikk fordi en mann liker unge deilige jenter.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Jeg er 22 år, så får ikke panikk. Er fortsatt ung og blir sett på som pen. Synes bare det er teit å dømme etter alder, da det er liten forskjell på en 19 åring og en 25 åring utseendemessig. Som nevnt, blir feks jeg ofte spurt om jeg er 17, så er ikke så lett å se alderen til folk :P

Anonymous poster hash: 6f380...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man gidder å google litt, finner man ut at det er liten eller ingen forskjell på antall overvektige blant 18-åringer og f.eks 30-åringer. Det er først etter 40-50 år at andelen overvektige stiger (hos begge kjønn, mest hos menn). "Alle 18-åringer er stramme og fine", haha, hvilken planet lever dere på? :ler: Tror det er noen som har sett seg blinde på egen fetisj her... Overvekt blant ungdom er nesten like vanlig som overvekt hos voksne. Som sagt, bruk google, så finner man ut at 1 av 5 ungdommer er overvektige, 1 av 4 voksne. Varierer nok litt hvor man plasserer 18-åringer i statistikken, men uansett, liten eller ingen forskjell. Greit å ha peiling før man uttaler seg.

Enig.

Anonymous poster hash: 6f380...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 år, så får ikke panikk. Er fortsatt ung og blir sett på som pen. Synes bare det er teit å dømme etter alder, da det er liten forskjell på en 19 åring og en 25 åring utseendemessig. Som nevnt, blir feks jeg ofte spurt om jeg er 17, så er ikke så lett å se alderen til folk :P

Anonymous poster hash: 6f380...0a2

Jeg har ikke trukket frem deg har jeg vel?

Hva så om en og annen synes du er pen?

Jeg er også pen...det er vel derfor jeg har det så enkelt med å få meg deilig lammekjøtt.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke trukket frem deg har jeg vel?

Hva så om en og annen synes du er pen?

Jeg er også pen...det er vel derfor jeg har det så enkelt med å få meg deilig lammekjøtt.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Det jeg kommenterte er at kun jenter under 20 år blir betraktet som "unge og deilige", men man er ung når man er i 20 årene også, og man kan så absolutt være deilig. Ikke store forskjellen på en 18-20 åring og en 20-26 åring utseendemessig feks.

Anonymous poster hash: 6f380...0a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår altså ikke forskjellen på en 18 åring og en 25 åring, bare at hun ene mentalt er mer umoden.... For utseendemessig er det ikke noe forskjell ;)



Anonymous poster hash: 6f380...0a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Men de fleste jenter på 18 er jo veldig stram og fin. 20 år senere har de forfalt endel.

Anonymous poster hash: 5cebf...8f5

Det såkalt 'forfallet' er vel ganske jevn fordelt mellom kvinner og menn vil jeg mene, - men hyggelig for deg at du får så mye stram tenåringsfitte som du orker å pule :nigo:

Skulle intensjonen din med å vennligst opplyse oss om det ha vært et forsøk på å provosere så var det vel ikke helt vellykket vil jeg mene.

Jeg har ikke sett så mange med panikk i denne tråden jeg. Hvor fant du dem?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor AB mener at noen får panikk med tanke på at de fleste som blir kåret til verdens mest sexy, som er avbildet i manneblader osv er i 20 (og 30?) årene :)



Anonymous poster hash: 6f380...0a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmm herregud så stram og deilig unge jenter på 18-20 år. De har så ufattelig deilig kropp, og stram rumpe og pupper!;) Og musa er helt sykt deilig.. Finnes bare en ulempe, og det er at jeg ikke klarer å holde ut like lenge som med eldre jenter. De er likssom for deilig, hehe;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Mmmm herregud så stram og deilig unge jenter på 18-20 år. De har så ufattelig deilig kropp, og stram rumpe og pupper! ;) Og musa er helt sykt deilig.. Finnes bare en ulempe, og det er at jeg ikke klarer å holde ut like lenge som med eldre jenter. De er likssom for deilig, hehe;)

Anonymous poster hash: c8c6d...ace

Hvis du prøver å provosere, så klarer du det ikke...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du prøver å provosere, så klarer du6 det ikke...

Hehe, jo det tror jeg faktisk at han klarte.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La oss spore tilbake. Hva er din formening om situasjonen til TS?

Jeg skjønner han godt. Jenter rundt 18-20 er superdeilig. Jeg knuller bare jenter rundt den alderen.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Endret av Frk.K
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Jeg skjønner han godt. Jenter rundt 18-20 er superdeilig. Jeg knuller bare jenter rundt den alderen.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Ok, men hvordan tenker du om situasjonen om si...10-15 år? Vil du fremdeles kjøre den linjen? Bare sånn rent nysgjerrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men hvordan tenker du om situasjonen om si...10-15 år? Vil du fremdeles kjøre den linjen? Bare sånn rent nysgjerrig.

Om jeg er singel og har mulighet så ja. Men tviler på at så unge jenter ville ligge med en på 60+. Det må man bare finne seg i.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sabrina

Om jeg er singel og har mulighet så ja. Men tviler på at så unge jenter ville ligge med en på 60+. Det må man bare finne seg i.

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Vent litt, så du er 40-50 årene nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent litt, så du er 40-50 årene nå?

44.

Trodde du skrev 15-20 år, men du skrev 10-15. Hehe

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44.

Trodde du skrev 15-20 år, men du skrev 10-15. Hehe

Anonymous poster hash: fbfa7...e62

det er bare jenter på 18 med fucka opp seksualitet som ligger med menn på 44

Anonymous poster hash: 27d6a...5e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...