Gå til innhold

Seksuell overraskelse, bare damas jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Olivia Benson

Ingen av oss har overrasket hverandre med noe seksuelt, egentlig. De gangene vi overrasker hverandre har det vært av mer romantisk karakter, og der er vi like flinke begge to.

Jeg tror(dessverre?) at sløyfe rundt snoppen og den slags hadde vært mer morsomt enn sexy :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaffekrus

Joda, men det har vært med en god porsjon ironi til min store fortvilelse hvor han spør gjentakende hvorfor jeg ikke synes det er sexy :ler:

Jeg vil aller helst ikke ha overraskelser i form av en bamse(jeg er ikke 5 år), sløyfe rundt tassen(hva i alle dager) eller noe annet fjollete som liksom skal tenne noen(?).

De kvinnene jeg omgås vil helst bli overrasket med å bli dyttet inn i veggen, dratt i håret og tatt hardt når de minst venter det. Generell skittensex eller noe som får en til å trygle om mer - ikke en sløyfe og hvertfall ikke trusene mine.

Dette :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Ingen av oss har overrasket hverandre med noe seksuelt, egentlig. De gangene vi overrasker hverandre har det vært av mer romantisk karakter, og der er vi like flinke begge to.

Jeg tror(dessverre?) at sløyfe rundt snoppen og den slags hadde vært mer morsomt enn sexy :P

Hvorfor skal ikke morsomt kunne være sexy?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hvorfor skal ikke morsomt kunne være sexy?

Det kan det selvfølgelig være, men akkurat i det tilfellet hadde det bare vært morsomt. Og jeg kan ikke tro at han hadde gjort det for noe annet enn for å være morsom heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå slik at kvinner bryr seg mer om mannen og menn bryr seg mer om seg selv, da går det ikke opp i opp. Uansett hva det gjelder så bryr kvinnene seg mer om å glede mannen enn omvendt.

Litt enkelt forklart: mannen er sulten,lager noe til seg selv.

Kvinnen er sulten, lager noe til seg selv og spør om mannen også er sulten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det har vært med en god porsjon ironi til min store fortvilelse hvor han spør gjentakende hvorfor jeg ikke synes det er sexy :ler:

Jeg vil aller helst ikke ha overraskelser i form av en bamse(jeg er ikke 5 år), sløyfe rundt tassen(hva i alle dager) eller noe annet fjollete som liksom skal tenne noen(?).

De kvinnene jeg omgås vil helst bli overrasket med å bli dyttet inn i veggen, dratt i håret og tatt hardt når de minst venter det. Generell skittensex eller noe som får en til å trygle om mer - ikke en sløyfe og hvertfall ikke trusene mine.

Right on girl! Det er overraskelsen sin det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nå slik at kvinner bryr seg mer om mannen og menn bryr seg mer om seg selv, da går det ikke opp i opp. Uansett hva det gjelder så bryr kvinnene seg mer om å glede mannen enn omvendt.

Litt enkelt forklart: mannen er sulten,lager noe til seg selv.

Kvinnen er sulten, lager noe til seg selv og spør om mannen også er sulten.

Dummeste jeg har hørt...EVER!

Anonymous poster hash: 78610...08c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummeste jeg har hørt...EVER!Anonymous poster hash: 78610...08c

Motbevis det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan det selvfølgelig være, men akkurat i det tilfellet hadde det bare vært morsomt. Og jeg kan ikke tro at han hadde gjort det for noe annet enn for å være morsom heller.

Fullstendig enig :P Hadde kjæresten min gjort det, hadde jeg dødd av latter først, før jeg etterhvert kanskje hadde syntes at det var jo litt pirrende at han hadde gjort noe slikt for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AllisHagtorn

Hvorfor skal ikke morsomt kunne være sexy?

For noen er det viktig å kunne ha masse humor med i sex, og jeg har ikke noen problemer med at andre synes det er befriende/avslappende.

Men jeg vil ikke le og vitse i seksuell sammenheng, jeg vil kn****. Jeg synes ikke morsomt er pirrende, selv om humor er veldig sexy og helt klart bidrar til at jeg får desto mer lyst på den rette vedkommende.

Men jeg er altså ikke ute etter en god latter når jeg har sex, og det pirrer meg ikke overhodet.

Jeg vil ha en bestemt mann som forteller meg hva jeg skal gjøre og straffer meg litt uansett om jeg adlyder eller ei :nigo:

Det er overraskelse nok any day.

Du synes vel også det er langt mer pirrende å se en kvinne kle sakte av seg foran deg fremfor at hun tegner smileys på areolaene og viser deg hvordan klemme en sitron med puppa?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nå slik at kvinner bryr seg mer om mannen og menn bryr seg mer om seg selv, da går det ikke opp i opp. Uansett hva det gjelder så bryr kvinnene seg mer om å glede mannen enn omvendt.

Litt enkelt forklart: mannen er sulten,lager noe til seg selv.

Kvinnen er sulten, lager noe til seg selv og spør om mannen også er sulten.

Noe av det mest fordomsfulle jeg har lest.

Det er tross alt mannen som klokker inn flest timer når man kombinerer arbeid innenfor og utenfor huset og dermed gjør mest for familien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ifra en som er utrent, skinny fat og høye krav?

Skjerp deg!

Jeg trodde ikke du var en som drev med persondiskusjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det mest fordomsfulle jeg har lest.

Det er tross alt mannen som klokker inn flest timer når man kombinerer arbeid innenfor og utenfor huset og dermed gjør mest for familien.

Hva har det med overraskelser å gjøre?

Skal jeg argumentere med at kvinner føder barn,velger deltid og gir dermed opp høye lønninger da eller?

Hold deg til trådens tema.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva har det med overraskelser å gjøre?

Skal jeg argumentere med at kvinner føder barn,velger deltid og gir dermed opp høye lønninger da eller?

Hold deg til trådens tema.

Hva slags overraskelse er mat om det alltid er dama som lager måltidene? Det var du som skrev at kvinner brydde seg mer om mannen sin en omvendt.

Og når er det mannen får kreds for å overraske dama? Har mannen på seg en ny boxer så forventer han ikke at dama skal fortelle om hvor fin han var. Mens dama mener hun praktisk talt gjort alt for forholdet når hun har brukt enorme penger på klær til seg selv(sexy undertøy).

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sexy undertøy - ikke på ham, men pent innpakka.

Dessuten har jeg en greie for eyeliner, og når jeg kommer hjem hender det at mannen ser ut som om han har fått sminketips fra kaptein Jack Sparrow. :nigo:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det kan det selvfølgelig være, men akkurat i det tilfellet hadde det bare vært morsomt. Og jeg kan ikke tro at han hadde gjort det for noe annet enn for å være morsom heller.

Vel, kvinner vil jo ha en mann som får HENNE til å le. Just saying...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest brutal_mann

For noen er det viktig å kunne ha masse humor med i sex, og jeg har ikke noen problemer med at andre synes det er befriende/avslappende.

Men jeg vil ikke le og vitse i seksuell sammenheng, jeg vil kn****. Jeg synes ikke morsomt er pirrende, selv om humor er veldig sexy og helt klart bidrar til at jeg får desto mer lyst på den rette vedkommende.

Men jeg er altså ikke ute etter en god latter når jeg har sex, og det pirrer meg ikke overhodet.

Jeg vil ha en bestemt mann som forteller meg hva jeg skal gjøre og straffer meg litt uansett om jeg adlyder eller ei :nigo:

Det er overraskelse nok any day.

Du synes vel også det er langt mer pirrende å se en kvinne kle sakte av seg foran deg fremfor at hun tegner smileys på areolaene og viser deg hvordan klemme en sitron med puppa?

VELDIG ja takk til begge deler! Men, alt etter tid og sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Vel, kvinner vil jo ha en mann som får HENNE til å le. Just saying...

Jeg vil gjerne ha en mann som får meg til å le. Men det trenger da ikke ha noe med sex å gjøre? Jeg kan godt ha det gøy i en seksuell setting, men han trenger ikke fortelle vitser...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får sexy undertøy - ikke på ham, men pent innpakka.

Dessuten har jeg en greie for eyeliner, og når jeg kommer hjem hender det at mannen ser ut som om han har fått sminketips fra kaptein Jack Sparrow. :nigo:

:fnise: Hiv og hoi snart er skatten vår :pirat:

Anonymous poster hash: 47fc2...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det har vært med en god porsjon ironi til min store fortvilelse hvor han spør gjentakende hvorfor jeg ikke synes det er sexy :ler:

Jeg vil aller helst ikke ha overraskelser i form av en bamse(jeg er ikke 5 år), sløyfe rundt tassen(hva i alle dager) eller noe annet fjollete som liksom skal tenne noen(?).

De kvinnene jeg omgås vil helst bli overrasket med å bli dyttet inn i veggen, dratt i håret og tatt hardt når de minst venter det. Generell skittensex eller noe som får en til å trygle om mer - ikke en sløyfe og hvertfall ikke trusene mine.

Enig i dette (bortsett fra dratt i håret, er hårsår) :biggrin: I tillegg til blomster, middag etc, men det er jo ikke seksuelt :)

Anonymous poster hash: e2ba8...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...