Gå til innhold

Seksuell overraskelse, bare damas jobb?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke hvor mange slike tråder jeg har lest:

-hvordan skal jeg overraske kjæresten min?

-han kommer hjem etter tre uker, hvordan overraske ham?

Osv.

Svarene er alltid sexy undertøy, bj eller noe annet seksuelt. Men hvorfor er bare damer som overrasker mannen/samboer/kjæreste?? Gjør ingen menn det? Er det kleint?

Jeg har aldri fått en "seksuell" overraskelse, men romantiske overraskelser som blomster og sjokolade.

Har du blitt overrasket av mannen med noe sexy?

Anonymous poster hash: 7a671...a91

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En venninne av meg var med en kar hjem som hadde en seksuell overraskelse til henne. Hun hadde vært en tur på badet, og da hun kom ut igjen så hadde han knyttet en stor rød sløyfe rundt penisen.

Jeg selv har vel ikke blitt overrasket med noe sånt. Mer romantiske ting som middag, blomster, bamser og lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg var med en kar hjem som hadde en seksuell overraskelse til henne. Hun hadde vært en tur på badet, og da hun kom ut igjen så hadde han knyttet en stor rød sløyfe rundt penisen.

:fnise::fnise::laugh: ...omg.

--

On topic: har aldri blitt overrasket, bare med litt finere klær enn vanlig og overraskelsesbesøk. Er greit, foretrekker å overraske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Neida, det er da ikke bare hennes jobb.

Kommer kanskje litt an på hvor mye de har snakket sammen, om han vet hva hun liker og hva hennes fantasier er.

Seksuelle overraskelser? :Nikke:

Hva de bestod av sist ønsker jeg ikke å opplyse hele verden om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ja, kjæresten min overrasker stadig. En gang hadde han tatt på seg stringtrusa mi .Der bare en stiv pikk stakk opp fra kanten..mmm :wow: . En annen gang skulle jeg få julegave som da var en sløyfe rundt penis som POM POM beskriver.

En gang laget han mat med forkle og bare en naken rumpe under :wow::wow: Vanskelig å la han være da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjæresten min overrasker stadig. En gang hadde han tatt på seg stringtrusa mi .Der bare en stiv pikk stakk opp fra kanten..mmm :wow: . En annen gang skulle jeg få julegave som da var en sløyfe rundt penis som POM POM beskriver.

En gang laget han mat med forkle og bare en naken rumpe under :wow::wow: Vanskelig å la han være da :fnise:

Når du skriver ser jeg for meg hun lille blonde søte som var med på det norske info-aktige sexprogrammet på tv. Der tre damer satt og diskuterte sex rundt et bord på et kjøkken (?).

Anonymous poster hash: e764e...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Når du skriver ser jeg for meg hun lille blonde søte som var med på det norske info-aktige sexprogrammet på tv. Der tre damer satt og diskuterte sex rundt et bord på et kjøkken (?).

Anonymous poster hash: e764e...c00

Hvilket program er det? Og hva heter hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket program er det? Og hva heter hun?

Jeg husker ikke. :( Jeg bare husker det var ei med mørkt helt kort hår, ei dame til og ei med blondt hår til litt under skuldrene, frodig men ikke tykk og MYE drøyere enn de andre damene. Veldig søt dame.

Anonymous poster hash: e764e...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg husker ikke. :( Jeg bare husker det var ei med mørkt helt kort hår, ei dame til og ei med blondt hår til litt under skuldrene, frodig men ikke tykk og MYE drøyere enn de andre damene. Veldig søt dame.

Anonymous poster hash: e764e...c00

Okey :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser eksemplene som gis på mannlige overraskelser her så er det kanskje like greit at de ikke overrasker. :blomst:



Anonymous poster hash: c62d4...ca6
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser eksemplene som gis på mannlige overraskelser her så er det kanskje like greit at de ikke overrasker. :blomst:

Anonymous poster hash: c62d4...ca6

Haha, samme tenkte jeg.

Anonymous poster hash: 9e162...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Prøver å unngå dette. Som regel har slike forsøk blitt særdeles dårlig mottatt. En kan ikke overraske seg til en "gave" visst nok. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Når jeg ser eksemplene som gis på mannlige overraskelser her så er det kanskje like greit at de ikke overrasker. :blomst:

Anonymous poster hash: c62d4...ca6

Haha, som om jeg skulle sagt det selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AllisHagtorn

Joda, men det har vært med en god porsjon ironi til min store fortvilelse hvor han spør gjentakende hvorfor jeg ikke synes det er sexy :ler:

Jeg vil aller helst ikke ha overraskelser i form av en bamse(jeg er ikke 5 år), sløyfe rundt tassen(hva i alle dager) eller noe annet fjollete som liksom skal tenne noen(?).

De kvinnene jeg omgås vil helst bli overrasket med å bli dyttet inn i veggen, dratt i håret og tatt hardt når de minst venter det. Generell skittensex eller noe som får en til å trygle om mer - ikke en sløyfe og hvertfall ikke trusene mine.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor mange slike tråder jeg har lest:

-hvordan skal jeg overraske kjæresten min?

-han kommer hjem etter tre uker, hvordan overraske ham?

Osv.

Svarene er alltid sexy undertøy, bj eller noe annet seksuelt.

Anonymous poster hash: 7a671...a91

Enig, ganske kjipe svar. Hvorfor er det aldri noe som krever litt innsats?

Om mannen fikk velge mellom at dama hadde på seg noe "sexy undertøy" eller at hun kvittet seg med de ekstra kiloene og trente seg til en fin rumpe. Hva tror du han egentlig hadde satt pris på?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, ganske kjipe svar. Hvorfor er det aldri noe som krever litt innsats?

Om mannen fikk velge mellom at dama hadde på seg noe "sexy undertøy" eller at hun kvittet seg med de ekstra kiloene og trente seg til en fin rumpe. Hva tror du han egentlig hadde satt pris på?

haha, hvorfor ikke fikse på puppene med det samme også :sarkasme:

Anonymous poster hash: 9530f...e7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

haha, hvorfor ikke fikse på puppene med det samme også :sarkasme:

Anonymous poster hash: 9530f...e7f

Vurderte egentlig å skrive det, men var redd for å ikke bli tatt seriøst.

Endret av Summers
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Vurderte egentlig å skrive det, men var redd for å ikke bli tatt seriøst.

Kommer ifra en som er utrent, skinny fat og høye krav?

Skjerp deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg malte smilefjes og dådyrøyne på ereksjonen med kroppsmaling, men dessverre bare lo hun.



Anonymous poster hash: 7e852...813
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Enig, ganske kjipe svar. Hvorfor er det aldri noe som krever litt innsats?

Om mannen fikk velge mellom at dama hadde på seg noe "sexy undertøy" eller at hun kvittet seg med de ekstra kiloene og trente seg til en fin rumpe. Hva tror du han egentlig hadde satt pris på?

Får jeg foreslå at du leser HI en gang til og ser om du forstår hva TS faktisk spør om? ;)

- det er nemlig ikke 'hva annet skal hun gjøre for at han skal gidde å ta seg bryet med å pule den ekle kroppen hennes'

Jeg vet ikke hvor mange slike tråder jeg har lest:
-hvordan skal jeg overraske kjæresten min?
-han kommer hjem etter tre uker, hvordan overraske ham?
Osv.
Svarene er alltid sexy undertøy, bj eller noe annet seksuelt. Men hvorfor er bare damer som overrasker mannen/samboer/kjæreste?? Gjør ingen menn det? Er det kleint?

Jeg har aldri fått en "seksuell" overraskelse,
men romantiske overraskelser som blomster og sjokolade.

Har du blitt overrasket av mannen med noe sexy?

Anonymous poster hash: 7a671...a91

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...