Gå til innhold

Til gifte damer som har det bra i forholdet.


TEK

Anbefalte innlegg

Tipper den var liten den dagen du giftet deg også. Eller krympet den i tråd med respekten du viser?

Er det her man sier "touchè"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-4 ganger i uken. 40 år begge to. Sammen i 16 år.



Anonymous poster hash: fe969...8cc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min har alt for liten penis og klarer heller ikke å få den opp, så vi har ikke mye sex nei. :(

Men kjære deg, du sa i en tråd at du var 24 cm dyp. Da sier jeg bare lykke til med å finne den mannen, hehe. Desverre så er det du som er unormalt vid og dyp. Har bunnet alle de jeg har hatt sex med og min er 19 cm.:) Prøver bare å si at kanskje dildo og leketøy er det beste for din del.:)

Anonymous poster hash: 0934d...3a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 ganger i uken. Akkurat nå er jeg gravid, og gjør ikke så mye annet enn å sove og spy, så nå blir det litt sjeldnere. Regner med det tar seg opp igjen når jeg er kommet litt lenger ut i svangerskapet.

Jeg er 31, han er 37, og vi har vært gift i seks år.

Anonymous poster hash: efa77...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-3 ganger i måneden. Vi er 24 og 25 år.



Anonymous poster hash: 3a9c5...9e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg, du sa i en tråd at du var 24 cm dyp. Da sier jeg bare lykke til med å finne den mannen, hehe. Desverre så er det du som er unormalt vid og dyp. Har bunnet alle de jeg har hatt sex med og min er 19 cm. :) Prøver bare å si at kanskje dildo og leketøy er det beste for din del. :)

Anonymous poster hash: 0934d...3a5

Jo enig, men må da finnes en mann som kan tilfredsstille mine behov, jeg trenger det! :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 mnd og 6 dager uten sex. Kjenner tanken på å ha et forhold på si, kommer opp.

Skjer ikke, men fantaserer

Hva gjør du selv for å tilrettelegge for sex da?

Hva gjør du for å vekke lysten hos henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør du selv for å tilrettelegge for sex da?

Hva gjør du for å vekke lysten hos henne?

Hva mener DU en skal gjøre for å vekke lysten? Jeg vet ærlig talt ikke lenger.

Jeg gjør mye hjemme, mer en henne. Men det faller deg naturlig pga reiseveg til jobb.

Endret av TEK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snittet er 3-4 ganger i uken. Det går aldri mer enn en uke uten sex, av og til 5-6 gangere i uken.

Vi er 48 og 41 år og har vært sammen i 23 år. To barn på 14 og 11 år.

Vi sover inntil hverandre uten klær, og hun sovner alltid med med hånden min mellom lårene hennes......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Vi trener mye og har lange dager, men har i snitt sex hver 3.dag. Vi stresser lite med det. Har innstillingen om at vi skal ha oss når vi har lyst og overskudd. Men det lengste vi har gått uten tror jeg er 2 uker eller noe, men da var det pga. sykdom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen perioder kan være mer sexorienterte, men stort sett et par ganger i uken. Har vi fri, eller det er ferie, kan det bli bortimot daglig i begynnelsen. Men to, maks tre ganger i uken er vel representativt. I mens-periodene dropper vi det. Kanskje en morgenorgasme i helgen med en vibb utenpå trusa og en blow-/handjob, men vi gidder nesten aldri å ha sex under mensen.

Vi er i slutten av 40-årene og har vært sammen siden vi var 18. Det er ikke stress, vi kjenner hverandre godt, kysser og tar på flere ganger om dagen.

Vi har to barn i tenårene, med mange fritidsaktiviteter, og vi har hund. Gjør at huset sjelden kan brukes til sex, utover soverommet. Anstrengende jobber, prio av trening, pluss kjøring av barna betyr lange dager totalt sett. Prioriterer søvn på hverdagskveldene.

Kjedelig og A4? Vel, vi har det topp.

Endret av Hunmedham
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå begynner det å nærme seg 4 mnd. I går var vi alene hjemme. Vi gjorde rent og dusjet. Jeg la meg meg i senga og ropte på henne. Hun sa det blir ikke noe i "hanky-panky" det blir når du minst venter det.

Det var dråpen, nå blir det endringer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Coolaid

Tja, en gang i måneden eller sjeldnere. Bikkja sover i midten. ;)

Anonymous poster hash: 5ac6e...d76

Få ut bikkjer, katter, ipads, tvér, pcer og andre forstyrrende elementer som unger ut av soverommet. Soverommet bør brukes kun til et fåtall av ting, dvs å sove, ha sex, rekreasjon og romantikk/erotikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...