Gå til innhold

Til dere som har kjæreste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, og det har jeg alltid syntes om mine kjærester. ikke etter det er slutt da.



Anonymous poster hash: d2f6a...941
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

JAA! Han er spesielt sexy når han nett er kommet hjem fra jobb på sjøen, og skal bytte klær. Elsker kroppen hans.. og blikket hans når han er kåt er ubeskrivelig.



Anonymous poster hash: ccd9b...0c1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at kjæresten min er verdens kjekkeste, det høres kanskje klisjé ut, men det har jeg syntes fra første gang jeg så han!



Anonymous poster hash: 4042b...f42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniiiiis.... Ja! Titter av og til på han i smug, og tar meg selv i å rett og slett være forelsket innimellom. Ikke alltid det er slik, vi har tross alt vært sammen i snart et dusin år, men han er en flott mann som både kan irritere vettet av meg og som kan gjøre meg mo knærne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Jeg er kjempe fornøyd ❤

Samboeren min er kjekk, atletisk, fantastisk fyr med et herlig blikk som gjør at jeg skjelver i hele kroppen hver gang han ser på meg :)

Herlig munn, deilige kyss og sinnsyk kropp.. Føler meg heldig!

Vært sammen i 2år +.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, synes hun er mere søt/pen. Trur jeg har et sånt hore/madonna kompleks egentlig. Kjipe greier, men heldigvis er ikke sex det viktigste for meg.



Anonymous poster hash: 30c1c...d59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er han verdens mest sexy mann, og jo lengre vi er sammen jo mer sexy blir han i mine øyne.

samme her :) Kan synes andre menne er kjekke, men ingen er så kjekk som min mann :)

Anonymous poster hash: cb3dd...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er utrolig kjekk:) Husker at jeg spacet helt ut første gangen jeg møtte han og fikk ikke med meg hva han het, selv om jeg visste på forhånd at det ville være ett av to alternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...