Gå til innhold

Syntes du en 15 cm lang penis er lite?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Som de fleste har lest, så er snittet på en normalstor penis omtrent 15 cm i de fleste undersøkelser. Men jeg har snakket med mange kvinner som mener 15 cm er lite. Ikke veldig lite, men litt lite og at en passende størrelse er fra 18-19 cm og litt opp, samt litt opp. De samme jentene påstår også at de færreste de har hatt sex med har hatt 15 cm eller mindre, men at de fleste har hatt fra 18 cm. Flere av dem hadde også målt selv.

Så, syntes du en 15 cm penis med en vanlig tykkelse på 11-13 cm i omkrets er lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Som de fleste har lest, så er snittet på en normalstor penis omtrent 15 cm i de fleste undersøkelser. Men jeg har snakket med mange kvinner som mener 15 cm er lite. Ikke veldig lite, men litt lite og at en passende størrelse er fra 18-19 cm og litt opp, samt litt opp. De samme jentene påstår også at de færreste de har hatt sex med har hatt 15 cm eller mindre, men at de fleste har hatt fra 18 cm. Flere av dem hadde også målt selv.

Så, syntes du en 15 cm penis med en vanlig tykkelse på 11-13 cm i omkrets er lite?

DEtte spørsmålet er besvart aopp og ned i utallige tråder på KG.

Du vil få svar fra de på KG som er over gjennomsnittet intressert i enorme kuker, og de andre (flertallet) vil ikke bry seg med å svare.

Lykke til.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det err noe snaut for å si det slik.

18-20 cm er helt klart noe annet å stille med.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de ikke får nytelse av gjennomsnittet, burde de kanskje ta en god titt på seg selv. I tillegg er kvinner utrolig dårlig på øyemål, så 15 cm er ikke alltid 15 cm. Bare se dem lukeparkere. :gjeiper:

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dersom de ikke får nytelse av gjennomsnittet, burde de kanskje ta en god titt på seg selv. I tillegg er kvinner utrolig dårlig på øyemål, så 15 cm er ikke alltid 15 cm. Bare se dem lukeparkere. :gjeiper:

:fnise:

Dessuten bør du lete opp den tråden der de står om damer som må finne stillinger for å blokkere ut menn med store kuker fra å støte inn i livmortappen dems så de får kramper og blod etter sexen...

Du er heldig som slipper å holde deg tilbake alltid så dama du er med ikke får smerter og null nytelse.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom de ikke får nytelse av gjennomsnittet, burde de kanskje ta en god titt på seg selv. I tillegg er kvinner utrolig dårlig på øyemål, så 15 cm er ikke alltid 15 cm. Bare se dem lukeparkere. :gjeiper:

Haha!

En jeg var sammen med dreiv alltid å skrøt av sin 22cm + dick.

Så etter flere mnd sa jeg, at vi får måle han da, se om den er 22cm +.

Det var plutselig ikke så greit, og da ble det snakk om at han aldri hadde sagt den var over 20 osv osv..

Poenget er egentlig, gutter liker å skryte på seg større enn de har.

Og i.o.m at alle skryter på seg store, blir det vel usikkerheter for alle andre rundt om de har unormalt små.. 15cm er gjennomsnitt, det er gjennomsnittet for en grunn. De fleste som er stor i kjeften ang. kuken, legger som ofte på noen ekstra cm..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er 18cm, men når jeg sier at den er 21cm så har jeg ingen problemer med å få damene til å tro på det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg er medianen under snittet, så det vil si at det er enkelte som synes at over halvparten av alle menn er for små.... noe å tenke på... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 18cm, men når jeg sier at den er 21cm så har jeg ingen problemer med å få damene til å tro på det. ;)

Tviler ikke litt engang :D

Og for en kvinne som aldri har hatt en som er 21 cm, vil ikke reagere på det heller.

Jeg gjennomskuet min kjæreste fordi to av mine tidligere x`er hadde større enn han, og likevel ikke større enn 21-22cm. Så visste jo fra dag en at han ikke var så stor som han prøvde å lure meg til å tro.

Men jeg lot han få leve på det en stund. Gjor ikke meg noe at han ville leve i en liten 22cm+ fantasi. :) Jeg var jo fornøyd med kuken hans uansett så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

En jeg var sammen med dreiv alltid å skrøt av sin 22cm + dick.

Så etter flere mnd sa jeg, at vi får måle han da, se om den er 22cm +.

Det var plutselig ikke så greit, og da ble det snakk om at han aldri hadde sagt den var over 20 osv osv..

Ble det noe på deg etter at du ydmyket den stakkars kjæresten din?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble det noe på deg etter at du ydmyket den stakkars kjæresten din?

Joda absolutt! Ble bare slutt på den irriterende skrytinga :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør man den lenger? Noen som vet?

Det finnes strekkeapparater, men det gir begrenset effekt, for mye ubehag. I tillegg er det sjanser for skader og lignende. Ikke å anbefale. Finn deg heller ei dame som tar deg for den du er, ikke hvor mange cm du har...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda absolutt! Ble bare slutt på den irriterende skrytinga :)

Det var i så fall ikke velfortjent. Hadde det vært meg ville jeg ha nektet å ha sex med deg til du erkjente at du tok feil, dicken er 22cm likevel. Og jeg ville fått rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i så fall ikke velfortjent. Hadde det vært meg ville jeg ha nektet å ha sex med deg til du erkjente at du tok feil, dicken er 22cm likevel. Og jeg ville fått rett.

HAHA! Bra alle menn ikke er som deg da, og heller kan legge fra seg skryteboka å være ærlig :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 er ikke lite, bra størrelse, det.

Synes å huske å lese at gjennomsnittet her til lands er rett over 14 cm.

18 + er ganske stort, synes jeg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 er ikke lite, bra størrelse, det.

Synes å huske å lese at gjennomsnittet her til lands er rett over 14 cm.

18 + er ganske stort, synes jeg.

Alt over gjennomsnittet er i teorien stort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt over gjennomsnittet er i teorien stort :)

Gjelder det kroppsstørrelsen til kvinner også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjelder det kroppsstørrelsen til kvinner også?

Ja absolutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...