Gå til innhold

Klarer jeg dette, tro?


Såpeboble

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I går dro jeg på påskehandel mens sambo var på pub for å se fotballkamp. Jeg handlet alt mulig! Kjøpte en diger klump med roastbeef, reker,fisk, egg, SKYR, fancy frukt, grønnsaker,frosne bær og smoothieblandinger, lettbrus, vaniljekesam, mager kesam, cottage cheese, sukkerfri tyggis, forskjellige typer te etc. Det ble nesten tusen kroner... :sjenert: Men jeg har bestemt meg for at selv om jeg er på sunnhetskur (slankekur er et ord jeg ikke er så stor fan av ;)) så må det jo være lov til å kose seg med noe ekstra i påsken! Ikke min feil at det er billigere med 2 kilo sjokolade enn 2 kilo roastbeef ;)

I dag er det bare jobb frem til 12, så blir det kafetur i storbyen :)

God påske til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med klær som plutselig passer :)

Jeg skal på storhandel jeg også, men tror jeg jeg tar med meg samboers kort ;)

God påske!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske!

I dag hadde jeg en ettermiddagsøkt med PT. Det er så bra at han kommer med nye øvelser omtrent hver gang! Jeg har lett for å kjede meg hvis det blir samme gamle rutiner osv, men slik som det er nå er det bare gøy :) I dag måtte jeg bl.a. ta push ups i terapimaster (man har hendene inni to små slynger over bakken og tar push ups på vanlig måte- tungt! Jeg sleit og skalv som et aspeløv, men klarte nå likevel 10*3 reps, så PT var fornøyd ;))

Til tross for veiing på kvelden istedenfor på morgenen, samt en kakao med marshmellow på kafe + 4 store smågodtting hadde jeg gått ned 1,5 kg siden forrige uke. Det er 7,5 kg totalt, det! :) Vi skal på endel besøk i påsken og har store planer om å dra ut på byen og bli full på lørdag, så får håpe jeg klarer å begrense meg litt så veietrenden består ;) Tror ikke det skal bli så vanskelig å si neitakk til kaker og brus, men å si neitakk til øl og vin til helga- DET er spørs! ;) Litt må man jo kunne unne seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

60 minutter på tredemølla- jeg er utslitt, men fornøyd! :) Skal på familiemiddag meget snart og der regner jeg med det blir både poteter og dessert, så best å ha løpt av meg noen kalorier i forveien!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Ville bare legge inn et lite: WOW!

Du er skikkelig flink, jo!

Føler meg nesten litt demotivert av å lese om hvor flink du er :sjenert:

Neida, lykke til videre! Jeg følger deg jeg, har absolutt trua på at du kan nå både 10 og 12 kilo i vektnedgang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Såpeboble! Nå har jeg lest gjennom hele treningsdagboka di, veldig koselig lesning. En liten solskinnshistorie. Du jobber jo bare såå godt, med god hjelp fra PT (blir litt misunnelig ja, kjenner jeg kunne trengt litt trøkk av og til) hehe.

og.. klart du klarer det!! Du er jo nesten der..

Jeg er imponert over stå på viljen din og de gode resultatene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare legge inn et lite: WOW!

Du er skikkelig flink, jo!

Føler meg nesten litt demotivert av å lese om hvor flink du er :sjenert:

Neida, lykke til videre! Jeg følger deg jeg, har absolutt trua på at du kan nå både 10 og 12 kilo i vektnedgang..

Hei og velkommen! Hyggelig med nye "fjes" i dagboka :)

Tusen takk for wow-et :) Jeg føler meg ikke så veldig flink egentlig, for jeg spiser jo kake hos folk på besøk og unner meg litt av hvert i helgene og sånt.. Men forskjellen er vel at jeg nå bare tar en liten porsjon og nyter den lenge, istedenfor å nyte marsipankakestykke nummer tre ;)

Hei, Såpeboble! Nå har jeg lest gjennom hele treningsdagboka di, veldig koselig lesning. En liten solskinnshistorie. Du jobber jo bare såå godt, med god hjelp fra PT (blir litt misunnelig ja, kjenner jeg kunne trengt litt trøkk av og til) hehe.

og.. klart du klarer det!! Du er jo nesten der..

Jeg er imponert over stå på viljen din og de gode resultatene :)

Hallo og velkommen! Ojoj, har du lest hele boka! Så koselig! :)

Det betyr utrolig mye for motivasjonen min å møte PT en gang i uka, så jeg kan trygt anbefale å gå til innkjøp av en sånn en! ;)

Tenk at jeg snart er i mål, ja... Det morsomme er jo at da jeg startet var jeg egentlig ikke så veldig motivert i det hele tatt.. Kjente bare at buksa strammet og visste at noe burde gjøres før det gikk over stokk og stein. Men etterhvert som jeg kom inn i treningsrutinene gikk det lettere og lettere, og lysten på usunn mat og snop ble gradvis redusert (godtelysten blir nok aldri helt borte dessverre, jeg er altfor glad godis og sjoko! ;)

I dag stod jeg opp ganske tidlig for å få unna treningen og for å slippe å gå hjemme og bli fristet til å snoke i skapene! ;) Trente 1 time styrketrening med bl.a. markløft, roing, push ups og den beryktede planken. Etterpå tok jeg badstu leeeenge og dro på shopping på et digert kjøpesenter. Jeg forlot huset vårt kl 0930 og kom ikke hjem før klokka var 1630! Spiste en god cæsarsalat på kafe mens jeg leste avisen. Unnet meg et skrapelodd også siden jeg ikke lenger kan unne meg kake ;) Koselig dag, helt for meg selv. I kveld blir det fest og fyll med noen venner i nabobyen. Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag du har hatt! Slik høres det iallfall ut... Liker også godt å trene sånn ca. 10 på lørdag/søndag.. herlig å få kommet igang, få noe ut av dagen, og så er det ofte litt mindre folk på senteret også.

Har du fast opplegg på styrketreningen? følger PT sin plan slavisk, eller finner du på litt selv også? Jeg trenger en plan kjenner jeg.. :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag du har hatt! Slik høres det iallfall ut... Liker også godt å trene sånn ca. 10 på lørdag/søndag.. herlig å få kommet igang, få noe ut av dagen, og så er det ofte litt mindre folk på senteret også.

Har du fast opplegg på styrketreningen? følger PT sin plan slavisk, eller finner du på litt selv også? Jeg trenger en plan kjenner jeg.. :enig:

PT har laget et treningsprogram for meg som jeg følger slavisk, ja. Enkelt og forutsigbart :)

Åååå... Det ble en hard kveld i går. Altfor mye sprudlevin og shots førte til at jeg omtrent stod med den ene hånda nedi potetgullskåla på vors og den andre hånda på disken til burgerking.... Husker at jeg kjøpte meg en burgermeny, men at jeg kasta fra meg brusen og pommes fritesen i nærmeste søppeldunk "fordi det var usunt". Som om en dobbel cheeseburger var så mye sunnere..... Da jeg omsider kom meg hjem må jeg ha gått løs på en pose chilinøtter- sånn ser det iallefall ut i sofaen! Må frem med støvsugeren etterhvert, ser jeg.

For å toppe det hele hadde jeg brukt opp alle kontantene mine på burger, så da jeg kom på bussen måtte jeg godsnakke (kan tenke meg hvor flatterende det må ha sett ut...) med bussjåføren sånn at jeg fikk betale 36,50 istedenfor 80 kr med nattbussen. Utrolig at det gikk bra! *evig takknemlig*

Hehe, jaja. Det var gøy da! I dag skal jeg ikke trene, men har store planer om å gå meg en tur eller noe for å få litt frisk luft og trimme vekk de fem-sekshundretusen kaloriene som ble inntatt i går kveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Kjenner meg veldig godt igjen i den beskrivelsen ja! Viljestyrken og fornuften forsvinner liksom i takt med inntaket av alkohol ;)

Vi må forresten feste igjen sammen en helg! Både jeg og samboer hadde ganske lyst å gå ut i går, så da var det litt kjipt å ha besøk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Kjenner meg veldig godt igjen i den beskrivelsen ja! Viljestyrken og fornuften forsvinner liksom i takt med inntaket av alkohol ;)

Vi må forresten feste igjen sammen en helg! Både jeg og samboer hadde ganske lyst å gå ut i går, så da var det litt kjipt å ha besøk :sjenert:

Hihi, ja jeg veeet ;) Ja, hadde vært gøy med en fest sammen igjen:) Jeg må sende deg blinkskuddet jeg tok av deg med den fruktskåla en gang, tihi;) Man har ikke mer moro en man lager selv! ;)

Hatt en fin påske da? Tipper besøket ditt fikk sjokk da du viste frem "dit nye jeg"? Nesten 10 kg ned i vekt er mye! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Du slutter aldri å underholde med fyllehistoriene dine. Imponerende at du klarte å prute på bussbilletten, forresten. Klarer aldri sånt i fylla jeg, fordi jeg alltid har ene eller annen fiks ide om at klemming får folk på gli. Prøvde å klemme meg til en pizzabit på narvesen en gang - det funka særdeles dårlig :fnise:

Også synes jeg at du kan føle deg flink nettopp fordi du unner deg en kakebit på besøk hos folk. For det er ikke noe galt i å spise kake så lenge man nyter den og det ikke skjer for ofte. Du kan jo ikke bare spise gulrøtter og spinat hele tiden, da tror jeg man blir gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja jeg veeet ;) Ja, hadde vært gøy med en fest sammen igjen:) Jeg må sende deg blinkskuddet jeg tok av deg med den fruktskåla en gang, tihi;) Man har ikke mer moro en man lager selv! ;)

Hatt en fin påske da? Tipper besøket ditt fikk sjokk da du viste frem "dit nye jeg"? Nesten 10 kg ned i vekt er mye! :)

Haha, ja det der har jeg faktisk glemt litt av.. Du må sende meg bildet! :)

Det har vært en veldig fin og avslappende påske. Nå er jeg klar til å ta fatt på siste del av utdannelsen min ;)

Ja, de var veldig imponerte over forandringen. Det viser nok ekstra godt for de som ikke har sett meg på en stund :) Hva med deg? Du merker det vel godt på klærne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ja det der har jeg faktisk glemt litt av.. Du må sende meg bildet! :)

Det har vært en veldig fin og avslappende påske. Nå er jeg klar til å ta fatt på siste del av utdannelsen min ;)

Ja, de var veldig imponerte over forandringen. Det viser nok ekstra godt for de som ikke har sett meg på en stund :) Hva med deg? Du merker det vel godt på klærne?

Mhm, det kan jeg tro! :) Jeg merker at formen er bedre og at buksene og toppene mine passer bedre, men kan ikke si at jeg ser en markant forskjell enda. Ting tar tid... Men det er jo enda 6 uker igjen av programmet, så jeg tar det med godt mot foreløpig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Du slutter aldri å underholde med fyllehistoriene dine. Imponerende at du klarte å prute på bussbilletten, forresten. Klarer aldri sånt i fylla jeg, fordi jeg alltid har ene eller annen fiks ide om at klemming får folk på gli. Prøvde å klemme meg til en pizzabit på narvesen en gang - det funka særdeles dårlig :fnise:

Også synes jeg at du kan føle deg flink nettopp fordi du unner deg en kakebit på besøk hos folk. For det er ikke noe galt i å spise kake så lenge man nyter den og det ikke skjer for ofte. Du kan jo ikke bare spise gulrøtter og spinat hele tiden, da tror jeg man blir gal.

Haha, synes jeg ser for meg deg der du står å klemmer den småkvisete sekstenåringen bak kassa i håp om å lirke et pizzastykke ut av stakkar'n ;) Nice try, iallefall! ;)

Ja, jeg er nok altfor glad i snop og kaker til å kunne bli en ekte helsefrik, men hvis jeg tillater meg selv å få litt, da blir alt så mye bedre :) Jeg glemte helt å si det til deg i dagboka di, men den hytteturen hørtes helt fantastisk ut! Heldiggris! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg trimmet masse! :)

Det begynte med at jeg og sambo ble invitert med på Peppes for å spise en blanding av lunsj og middag bare for å "finne på noe". Siden jeg føler jeg har spist alt for mye neimat i det siste foreslo jeg at vi kunne ta oss en liten fjelltur istedenfor. Så da dro vi på oss fjellsko og ullundertøy og kjørte avsted til nærmeste fjell ;) Brukte bare 1,5 time t/r inkl pause på toppen, men det jeg kjente nå hjertet slå endel raskere enn vanlig på vei opp likevel. Tok ingen pauser :)

Da vi kom hjem igjen lagde jeg middag (salat med kyllingfilet, linser og div grønnsaker) og slappet av 2-3 timer før jeg skiftet til treningstøy og dro på 1 time Jazzercize. Nå er jeg klar for å ligge i vater på sofaen resten av kvelden! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, akkurat kommet over dagboken din. Du er superflink og jeg blir selv motivert av å lese her inne. :) Kan jeg få spørre hva du må betale for den pakken fra elixia? Kunne tenke meg noe slikt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...