Gå til innhold

Handle sminke på nett (Kanebo)


Gjest Kanebo-girl

Anbefalte innlegg

Gjest Kanebo-girl

Hei! Ønsker å se om jeg kan finne en bra nettside hvor jeg kan handle Kanebo sminke til en god pris. Er i første gang ute etter nytt etui til Total Finish pudderet mitt. Har ikke handlet sminke på nett før og av erfaring vet jeg at Kanebo ikke alltid selges overalt. Har sett på Strawberrynet og Lookfantastic men de hadde ikke dette.

Kjenner noen til f.eks http://www.expressbeauty.co.uk? Ser at de har etuiet jeg er ut etter. Eller hva med http://www.chemistdirect.co.uk/kanebo-comp...sh_1_10216.html? Noen som har handlet fra disse stedene før og kan anbefale de?

Tar gjerne i mot tips til andre sider! Takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har også gitt opp å handle Kanebo på nettet. Tror Kanebo har en policy på å ikke selge varer på noen "formelle" websider? De har jo noe på enten SN eller LF, men det er mest av typen hudblekingsprodukter. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Late meg sjekket ikke linken din. :/

Men nå har jeg gjort det. Og de har jo veldig bra utvalg på nye Kanebo-produkter, så de virker jo oppdaterte og seriøse sånn sett.

Gjorde et lite søk på "express beauty" og review og fant ett fra oktober i fjor, som ikke var så flatterende. Men denne personen mente det ikke var telefonnummer på siten, hvilket det nå er, så det er mulig dette reviewet ikke holder vann lenger. (Men navnet er jo helt håpløst å søke på...)

Siden etuiet ikke koster allverdens, ville jeg bestilt det og sett om servicen var god. Og så kan du handle mer senere hvis det er tilfredsstillende.

Hvis du bestiller, så kom gjerne med en tilbakemelding om hvordan det gikk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...