Gå til innhold

Hva gjør dere med hunden dersom dere reiser bort?


Rotemor

Anbefalte innlegg

Jeg lurer generelt på om folk bruker nettverket, pensjonater, betaler bekjente...

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fyller fryseren og kjøleskapet og gir et økonomisk bidrag til min datter og " svigersønn" for å være hundevakt hjemme hos oss, mens vi er borte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte naboen som elsket hunden min. Hun nektet å ta betalt for det, selv om jeg omtrent puttet pengene i lomma hennes hver gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pærecider

Har et godt nettverk, men vanligvis er det enten foreldrene mine eller et par venninner som passer kreka mine. Passer deres hunder til gjengjeld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke trengt det foreløpig men da blir det nok foreldre og bror som passer på dem. Eventuelt besteforeldre.

Anonymous poster hash: 13a21...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hyssingen

Har folk rundt meg som syns han er verdens beste, så de tripper formelig etter at jeg skal dra min vei så de kan ha ham en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har "fast" barnepike på lørven, men har foreldre som også kan passe lengre tid (ferier) og brødre som gjerne tar en turkompis en helg. Har aldri hatt behov, men har også en del venner i hundemiljøet hvor jeg har passet andres hunder og har gjenpass liggende ved behov. :) Jeg har ikke så mye spenn i økonomien, så det går mye i tjenester og gjentjenester. Reiser egentlig ikke så mye, men godt å vite at jeg har muligheter. :)

Kennel er absolutt siste utvei, men har en helt grei kennel i nærområdet. :)



Anonymous poster hash: 0ca08...435
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stefaren min eller eksen min bruker å passe hunden når vi reiser bort til stedet der vi ikke kan ta den med. Har aldri hatt henne på kennel, kommer heller aldri til å gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som omftest så er de med over alt, men om det ikke er mulig så spør jeg en av oppdretterne mine. Hun ELSKER å passe dem og synes det bare er koselig å få "babyen" på besøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigers (passer også hunden deres hvis de reiser bort) eller en fast hundepasser vi har som tar betalt:)



Anonymous poster hash: d3d2f...85a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...