Gå til innhold

Funnet katt


Gjest snoopy_93

Anbefalte innlegg

Gjest snoopy_93

Hei!

Var ute og lette etter katten min i dag etter tips fra noen som trodde de hadde sett han.

Vi fant en katt og den var jo tilsynelatende lik, men vi fant ut da vi kom hjem at denne katten er en skipskatt, noe min katt ikke er.

Så nå Har vi prøvd å ringe til dyrebeskyttelsen og div vetrinærer rund om kring i Oslo, men får ikke noe svar. Har også lagt ut katten på div "savnet/funnet" sider på Facebook og på dyrbar.no

Men siden vi allerede venter og leter etter en annen katt, så blir det litt dumt å ha katten her hjemme også.

Vet noen om noe sted man kan dra eller ringe til (som faktisk tar telefonen)?

Og, om du savner en oransje skipskatt med hvite sokker, hvitt bryst og som er utrolig tillitsfull, kosete, rolig og ukastrert hankatt, ta kom takt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Ingen? :(

Han har tilsynelatende slått seg mer til ro her og ligger nå og snorker i katteburet vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at katten du har tatt med deg er hjemløs eller har gått seg bort?? Kan jo være at den var rett ved hjemmet sitt da du plukket den med deg.

Du bør i alle fall få undersøkt om den er chippet hos politiet, hos en veterinær eller hos Falken.

Anonymous poster hash: a2875...1b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Det er ingen bolighus i nærheten, så tviler litt på at den bodde i nærheten. Han som ringte meg ang katten i går (når vi trodde det var min katt) hadde sett katten i det industri området hele uka og den var tynn, sky og så ikke helt bra ut + at den var utrolig skitten.

Vi snakket med dyrebeskyttelsen og fikk beskjed om å henge opp plakater rundt om kring og dersom ingen "meldte" seg innen to uker skulle vi levere han til dem.

Håper nå eieren melder seg siden det er litt trist at katten ikke kommer tilbake til sine eiere, men levert videre til en ny familie. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...