Gå til innhold

Hvilken hunderase er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kunne spurt naboen, men nei tør ikke! De som bor ved siden av meg har verdens styggeste hund, fatter ikke at det går an å produsere noe sånt.. ser ut som en blanding av en sau og noe annet. Gråhvit krøllete sak. Blir nesten redd når jeg ser den. Noen som vet hva slags rase det kan være? Blandingsrase kanskje? Den er ganske stor og.



Anonymous poster hash: f4465...c18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok være litt mer detaljert i beskrivelsen din.

Anonymous poster hash: c3c8d...d65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, wild guess.

Kan det være en slik en?

post-37809-0-13906700-1395421446_thumb.j



Anonymous poster hash: b341f...fc9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen av disse. Det er jo søte hunder. Pelsen er som på en labradoodle, men det er ikke den rasen. Hodet er langt som på en sau.. den ser seriøst ut som den er deformert eller noe.. Ufattelig stygg! Regner med den har en fantastisk personlighet da..



Anonymous poster hash: f4465...c18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, ingen av disse. Det er jo søte hunder. Pelsen er som på en labradoodle, men det er ikke den rasen. Hodet er langt som på en sau.. den ser seriøst ut som den er deformert eller noe.. Ufattelig stygg! Regner med den har en fantastisk personlighet da..

Anonymous poster hash: f4465...c18

Bedlington terrier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bedlington terrier?

JA! Det var det! Og jeg som trodde dette var en hund med downs eller noe.. har aldri sett noe jævligere..

Anonymous poster hash: f4465...c18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

JA! Det var det! Og jeg som trodde dette var en hund med downs eller noe.. har aldri sett noe jævligere.. Anonymous poster hash: f4465...c18

No skal man ikkje velge hund etter utseende heller da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! Det var det! Og jeg som trodde dette var en hund med downs eller noe.. har aldri sett noe jævligere..

Anonymous poster hash: f4465...c18

:fnise::fnise::fnise::fnise::fnise: Det var dagens! Fantastisk! Dagens latter :danse::danse::fnise::fnise:

Anonymous poster hash: 3084f...f63

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No skal man ikkje velge hund etter utseende heller da ;)

Nei, men da jeg så denne hunden første gangen så ble jeg virkelig skremt! Trodde det var en forvokst sau eller noe. Skjønner ikke at folk kommer på å kjøpe sånne hunder, de må ha vært fulle i kjøpsøyeblikket..

Anonymous poster hash: f4465...c18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg tenkte også bedlington terrier da jeg leste litt nærmere beskrivelse av hunden.

Synes ikke de er direkte stygge hunder, de fleste dyr har sin sjarm etter min mening, men de er ganske langt nede på listen min over raser jeg finner estetisk vakre eller søte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men da jeg så denne hunden første gangen så ble jeg virkelig skremt! Trodde det var en forvokst sau eller noe. Skjønner ikke at folk kommer på å kjøpe sånne hunder, de må ha vært fulle i kjøpsøyeblikket..

Anonymous poster hash: f4465...c18

Nei. Sannsynligvis har de hatt vett i skallen, og latt være å velge hund etter utseende, men heller valgt en som passer deres livsstil. Bedlingtons er nokså enkle hunder som ikke krever så altfor mye, samtidig som de er vennlige, mildere i gemyttet enn de fleste terriere, kjappe og egner seg godt til f.eks. agility, og ganske friske.

At folk orker å ha utstillingsklipp på dem er likevel et mysterium for meg, men for all del, smak og behag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjør jo klippen at denne rasen ser litt ekstra spesiell ut. Hadde den ikke hatt raseklippen ville den sett litt mer ut som normal ut :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den eneste i terrier familien jeg finner kul!!! Herlighet for en sjarmerende skapning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...