Gå til innhold

hva skal jeg gjøre? (katt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

har en kastrert katt som har vært vandt til å være ute nesten hele sitt liv (han ble akkurat 1 år). nå har jeg måtte bo midlertidig i en leilighet ved veien fordi jeg skal flytte om to uker, å da har jeg holdt hann inne til nå fordi han skal få nye eiere neste uke og er redd noe skal skje med han. har vært her i 3 uker ca, så han stikker nok ikke av. men problemet er at det er vei nesten rett utenfor døra :(

hva ville dere gjort? han kommer alltid inn om kvelden så jeg tenkte kanskje han kunne få ut når det er mindre trafikk ute? er en veldig rolig gate, men de som kjører her kjører som regel litt fort :( uff får litt vondt inni meg når han står ved døra å klager :(



Anonymous poster hash: 271ec...713
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå tur med ham i sele!

Anonymous poster hash: c4f42...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold ham inne.

Har hatt veldig mange fosterhjemkatter, noen av dem født ute. Ikke noe problem å holde de inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han gir seg jo etter et kvarter/halvtime. å dette skjer ca 1 til to ganger om dagen. jeg har virkelig ikke lyst til å risikere livet hans. prøver å gi han masse oppmerksomhet og kos, leking osv så ofte han er interessert i det. han overlever nok til neste uke også når han først har vært inne i ca 3 uker. måtte gå noen runder med meg selv her :)



Anonymous poster hash: 271ec...713
Lenke til kommentar
Del på andre sider

han gir seg jo etter et kvarter/halvtime. å dette skjer ca 1 til to ganger om dagen. jeg har virkelig ikke lyst til å risikere livet hans. prøver å gi han masse oppmerksomhet og kos, leking osv så ofte han er interessert i det. han overlever nok til neste uke også når han først har vært inne i ca 3 uker. måtte gå noen runder med meg selv her :)

Anonymous poster hash: 271ec...713

Fornuftig konklusjon. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...