Gå til innhold

Hva er/har vært deres favorittbiteleke for valper som skifter tenner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Valpen her har både kosebamser (ikke særlig tyggemotstand), kong-leker og diverse som hun liker å bite i hver dag. Men jeg vet ikke om noen av de gir den riktige *klø-tannkjøttet*-følelsen som hun virkelig begynner å trenge i denne alderen.

Hun er en liten valp med liten snute så det er kanskje litt begrenset hva jeg kan finne på.

Er bare nysgjerrig på om noen har hatt en kjempebra leke/ting som de har gitt til valpen i denne perioden som virkelig har fått tilfredsstilt deres bitebehov og holdt de langt unna møbler og sko.



Anonymous poster hash: df29d...270
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes masse slike biteleker på dyrebutikkene. Baller og andre tyggeleker som egner seg. Bare spør den som jobber i dyrebutikken om tips. Det pleier å være en god start.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at det finnes utallige leker i butikkene. Det er der jeg har alle de andre lekene fra. Og jeg vet at jeg får hjelp hvis jeg spør.

Det jeg er interessert i å høre er deres personlige erfaringer om om dere skulle ha en favorittleke.



Anonymous poster hash: df29d...270
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi ga vår kalveører, det var mye mer interessant enn allverdens leker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har dere prøvd starmark sine produkter?

Har god erfaring med bentoballen, den er vanskelig å tygge istykker, pluss at det er godis i den..

Google starmark eller bentoball.

Vet det er en i fargen blå lilla som er ganske vanskelig å ødelegge. De har også noen grønne baller som er ganske unike..

Lykke til med valpen, og kløing i gum..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isbiter! Lindrer kløende tenner :) vi pleide også fryse ned en våt fille som vi rullet sammen og la i fryseren. Vi fryste også ned bein. Dette fungerte veldig bra hos oss

Anonymous poster hash: 1b292...4f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bein med litt kjøtt, frossent margben med hjemmelaget fyll, hjemmelaget tøyflette av dongeri (denne har godt med tyggemotstand og enkel å leke med).. Også den største favoritten over alle favoritter som fikk tennene til å rangle ut: pinne!

Edit: rettet på merkelig setning.

Endret av Omnivore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dypp tauleker i vann og frys dem ned :) De blir gode og kjølige, pluss at valpen kan synke tennene ned i de når den tygger. Det lindrer bedre enn harde ting som ikke er i kontakt med tannkjøttet :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalde /frosne gulerøtter,kjøkkenhåndkle /håndkle som en knyter en knute på.Dypper dette i vann ,vrir opp litt og legger i fryser.Kjempemorro

Samme for isbiter. Varer ikke lenge da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...