Gå til innhold

Hund gis vekk pga. plassmangel


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det forklaringen skjønner jeg ikke. Skjønner det hvis man skal bo i en pappkasse, men ellers...



Anonymous poster hash: 4f435...2b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er en annen form for "Hunden vår er syk og vi har ikke råd til veterinærutgifter" eller "Vi klarer ikke kontrollere hunden vår".

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en annen form for "Hunden vår er syk og vi har ikke råd til veterinærutgifter" eller "Vi klarer ikke kontrollere hunden vår".

Jupp, som regel "hunden vår gikk fra å være artig valp til umulig unghund"

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Offensive Pie

Kan være at noen må flytte til steder der hund ikke er lov da?

Da finner man et annet sted å bo. Om man må gi bort hunden for å bo et sted, så kan man ikke bo der. Så enkelt er det faktisk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bustyvel

Det kan være lettere sagt enn gjort i enkelte byer. Men jeg er helt enig i at det er et tynt argument, altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

Hvor stor plass tar en hund? 1 kvm? Fin unskyldning... Akkurat som de som pluttselig blir allergiske rett før ferien...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lettere sagt enn gjort i enkelte byer. Men jeg er helt enig i at det er et tynt argument, altså :(

Da finner man seg et sted utenfor byen.

En hund er en stor forpliktelse.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Da finner man seg et sted utenfor byen.

En hund er en stor forpliktelse.

Er så hjertens enig. Det er litt som når du handler smågodt. Du vet at du ikke trenger å fylle opp posen til randen, men du gjør det likevel. Da er det ekstra viktig at du fullfører innholdet selv om du aldri er så kvalm. Forpliktelse kaller man det. :nigo:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så hjertens enig. Det er litt som når du handler smågodt. Du vet at du ikke trenger å fylle opp posen til randen, men du gjør det likevel. Da er det ekstra viktig at du fullfører innholdet selv om du aldri er så kvalm. Forpliktelse kaller man det. :nigo:

Skulle gjerne gitt deg en :ler:, men fikk så lyst på smågodt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mr. Toad

Skulle gjerne gitt deg en :ler:, men fikk så lyst på smågodt. :(

Ring til [sett inn navn på butikk] å si du er en gammel dame som ikke klarer å gå. Spør om de kan kjøre ut et par kilo smågodt til deg? Legg på noen svisker og en liter kefir, så mistenker de ingenting. Funker hver gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde faktisk sagt opp jobben og møtt opp på NAV i en annen by dersom jeg ikke kunne bo der jeg bor i dag. Jobb klarer man alltids å skaffe seg, før eller siden.



Anonymous poster hash: 5b085...f3e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plassmangel? Hvor mye plass tar en hund?
Det er ikke hunden i seg selv som tar plass. Det er i så fall hundens manglende oppdragelse som gjør at den tar plass. Men da er det ikke plassmangel det står på....
Håper den stakkars hunden det gjelder får seg eiere som har noe mellom øra...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også den forklaringen, "allergi, plassmangel og liten tid pga jobb."

Men jeg har aldri møtt en så fin hund før, han elsker bikkjer og andre folk! Så her fikk vi en skikkelig kosebamse. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk også den forklaringen, "allergi, plassmangel og liten tid pga jobb."

Men jeg har aldri møtt en så fin hund før, han elsker bikkjer og andre folk! Så her fikk vi en skikkelig kosebamse. :)

Er det han på avataren din? For en nydelig (og heldig) hund! Endret av Blåklokke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han på avataren din? For en nydelig (og heldig) hund!

Nei, det er ikke han på der, det er ei lita jente vi har hatt siden ho var valp. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forklaringen skjønner jeg ikke. Skjønner det hvis man skal bo i en pappkasse, men ellers...

Anonymous poster hash: 4f435...2b2

Enig.. Man gir ikke vekk barn pga. plassmangel.. Jeg hadde aldri byttet bort hundene mine for noen eller noe som helst :-) Hubden min betyr mye mer for meg enn mange av familiemedlemmene

Anonymous poster hash: 0369d...21c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er viktig å huske på at det er VI som valgte hunden vår, hunden valgte ikke oss...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...