Gå til innhold

kattepass bergen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi er to studenter å vurderer sterkt å skaffe oss en katt fra dyrebeskyttelsen. Eneste som stopper oss fra å hente den lille pusen er at vi vil være sikre på at vi kan skaffe pass til den i julen og om sommeren. Jeg vet om en dame som drar hjem til folk og mater kattene osv,dette synes jeg er en fin løsning bortsett fra at det koster 200kr dagen, noe som blir dyrt om mann gjerne vil ha juleferie i 2 uker. Lurte på om det er noen som bor her i bergen som kunne tenke seg å passet en pus i julen/sommer? Jeg tenkte at det hadde vært fint om noen kunne passet min katt,så kunne jeg passet deres til gjengjeld(bortsett fra jul når man drar hjem til hjembyen.) Eller noen som ikke tar så mye som 200kr.



Anonymous poster hash: fb6c9...9ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi bor i Bergen, men har løst dette ved å ta med katten hjem med oss til våre foreldre. Men om dere trenger det ellers i året så kan du jo gi meg en lyd. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor i bergen bor du da? :) Vi skal nå være hjemme i julen vi :)
Jeg har en likedan avtale med en annen dame som heller ikke kommer fra bergen og trenger pass når hun reiser hjem. Passet katten hennes nå i sommer. Syns det er en fin ordning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Tar opp denne tråden igjen siden det kanskje er greit å begynne å tenke på nå i sommer. Er det noen som vil passe katt i et par uker i sommer, mot at jeg kan returnere tjenesten :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...