Gå til innhold

Bruden 2016


julestjerne90

Anbefalte innlegg

Jeg måtte bare ha et sted hvor jeg kunne skrive fra meg alle tankene som surrer i hodet mitt! Jeg skal forhåpentligvis gifte meg 2016 og har begynt å tenke litt. Hehe :danse:

Jeg vil ha et uformelt men fint bryllup og hittill har jeg tenkt følgende!

Tema: Bohemsk

Vielse på stranden, da helst sydstranden på ulvøya utført av unitarforbundet. www.mittbryllup.wordpress.com Jeg så at de hadde en prest som kunne utføre religiøse vigsler og tenkte at det hadde vært fint

sydstranda_info3.JPG

Vil altså gifte meg her!

Grunnen til at jeg vil ha sydtranda er fordi jeg vil leie "syden" eller velhuset på ulvøya som er rett ved!

Har gått litt frem og tilbake med datoer med tror rundt den første lørdagen i September hadde vært perfekt. Det er fremdeles varmt, men ikke mange folk på stranden så vi får litt privatliv! :fnise:

Har skikkelig lyst på en bohemsk brudekjole med lange franske blonder og armer av noe slag! Har sett på noen fra Grace Love Lace så foreløpig har jeg funnet den kjolen jeg vil gå med!

Har lyst å gå opp til "alteret" selv, ser for meg et drømmesenario hvor jeg går ned til stranden med en lang fin kjole og blomsterkrans av villblomster mens en akustisk gitar og sangerinne spiller "the book of love" :trist:

Mat har jeg fremdeles ikke knekt koden på, men jeg vil ikke ha noe koldtbord i hvertfall! Det jeg tenkte var at siden det er en stor terasse på velhuset om det gikk an å leie en grillkokk? Det er jo sikkert skamdyrt, men lokalet er heldigvis billig og kjolen jeg har tittet på koster rundt 5000 kr. Klær til brudgommen blir svært billig siden vi tenker at han skal stille i beige chinos og en hvit skjorte. Og barfot! Begge to :fnise: Føle en connection med moder jord

Men ja, det var alt jeg hadde i hodet akkurat nå. Kom gjerne med tips til å gjennomføre et bohemsk bryllup! Og det med grillkokk, hvor man får tak i en sånn en :icon_lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tittet litt på blomsterkranser også

Vil ha noe lignende denne

rustic-garland-hairstyle.jpg

eller denne

%E2%80%98Wild-at-Heart%E2%80%99-Autumn-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Interessant :) Alltid kjekt å lese bryllupsdagbok til dem med et litt utradisjonelt vri. Men hvordan fungerer vielse med unitarforbundet? Og grillmat hørtes knall ut. Det skal vi også gå for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...