Gå til innhold

har du blitt spåd


Gjest Gjest_pia_*

Anbefalte innlegg

Mange ganger. Sist gang ble jeg spådd av en japaner... Han så virkelig så mange ting at jeg ble redd. Han så at jeg hadde en bror som var død. Jeg spurte hvordan han så det, og forklarte meg det. Han fortalte meg utrolig mange ting fra fortiden min som stemmer!

Han sa da han var ferdig at jeg ikke burde la meg spå flere ganger. Og det har jeg ikke planer om. Spooky shit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har blitt spådd mange ganger, av ei venninne, og alle gangene har det stemt...

ble spådd at: en i familien kom til å flytte, en i familien ble frisk, og en kom til å bli syk..

lillebroren min flyttet til faren sin en uke etterpå. bestefaren min ble skrevet ut av sykehuset 3 dager etter, og minste lillebror fikk lungebetennelse 8 dager etter...

jeg har blitt spådd flere ganger etterpå, om hvordan framtiden mellom meg, og daværende samboer ville være, og fikk mye negativt svar, om at han han har et avhengighets-problem, og at han kontroller meg... nå er det slutt, og jeg har bedt han om å få hjelp med alkoholen sin, og alle sier (inkl meg) at han har kontrollert meg...

for ca 3 uker siden, spådde jeg meg selv i Runer kort..

spurte hvordan fremtiden så ut for meg og han jeg bodde sammen med, og da fikk jeg et "negativt" kort som sa det var bortkastet tid, OG at han var kontrollerende, så spurte jeg etterpå med en annen en, samme sp.mål, og fikk det samme korte som "positivt" at dette var noe jeg skulle satse på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He,he! Jeg selger ingen bok. Dette er en bok jeg selv har kjøpt. Synes bare det er trist at så mange skal bruke mange penger på å bli spådd, når ALLE kan lære det!!

Ingen sure miner...  :ironi:

Mente heller ikke at du selger bok - men han.. han på nettet som reklamerer med gratis innføring i tarot. Han gir ingen gratis innføring i tarot, han selger en bok

Og er du en han (siden du trodde jeg pratet om deg)? Jeg var sikker på at du var en hun :)

Atmi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
Jeg ble spådd en gang. Vet ikke helt tror på slike ting, men det skremte meg litt.. Noe stemte alt for bra.. Her er noen nummer.

https://www.eksperthjelp.no/index.jsp?ref=U...LeftMenuTab=107

Men det der er jo som teletorgtjenester... Og dyrt!!! Jeg ble fortalt at det var ikke så enkelt å spå over telefon, var mye enklere å spå når man har personen i samme rom pga energier osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
Men det der er jo som teletorgtjenester... Og dyrt!!! Jeg ble fortalt at det var ikke så enkelt å spå over telefon, var mye enklere å spå når man har personen i samme rom pga energier osv.

Kjempe dyrt ja.. Har aldri blitt spådd "live".. Vet ikke om det stemmer at de må sitte i samme rom og greier. Men hun kom med noen opplysninger som fikk meg til å lure.. Men vet som sagt ikke hva jeg egentlig tror om slike ting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaiser james

Jeg har blitt spådd om at jeg skulle gå inn på denne siden og advare om at Storebror ser deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James

Kaiser James....finn deg ditt eget nick....Og ikke herm etter mitt

Endret av Keiser James
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata

jeg har tarotkort, og har spådd flere ganger.. nå tør jeg nesten ikke ta frem kortene, for sist stemte det noe så himla og!

F.eks fikk jeg av kortene vite at en uventet graviditet kunne inntreffe, og to måneder etter skjedde nettopp dette!

samt flere ting, ang forhold og venner, som og stemte!

kan være skummelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg ble spådd da jeg var ca 16 år, ble lest i hånden. I dag er jeg 31 og alt har stemt. Hadde jeg trodd på sigøynerdama den gangen hadde jeg kanskje sluppet unna 7 år sammen med en psykopat..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd da jeg var ca 16 år, ble lest i hånden.  I dag er jeg 31 og alt har stemt. Hadde jeg trodd på sigøynerdama den gangen hadde jeg kanskje sluppet unna 7 år sammen med en psykopat..

Ja, men dessverre var det kanskje ikke meningen. For da hadde spådama ikke hatt rett likevel.

Litt infløkt de greiene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spådd her om dagen, av ei som venninna mi hadde blitt spådd av. Så jeg sendte en mail da, med fødselsnr og navn. Bare for moro skyld. Trodde de spåkonene var ganske harmløse.

MEN DET ER DET STØRSTE PISSET JEG HAR VÆRT BORTI! (måtte bare)

Hun skrev at typen er egoistisk, at han er utro, at forholdet vil gå til helvete. Også skriver hun samtidig at jeg vil få tre barn med han. Og motstridende nok så skriver hun at det eneste hun ser i min framtid er jobb. Jeg vil miste alt, utenom jobben. Hun skrev at hun hadde spådd mange mange tusen mennesker, men det var ingen som hadde så mørk framtid som meg, for hun så bare jobbing der. Hvordan harmonerer det med TRE barn?!?!

For ei drittkjerring, jeg kjenner jeg blir skikkelig provosert av å tenke på det. Heldigvis er jeg passe jordnær, så jeg lar det ikke gå innover meg. Derfor var hun kanskje heldig som traff på meg da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En avslappet holdning

De fleste som tilhører kristenheten i dag, tar ikke spiritisme alvorlig. Noen beskjeftiger seg med astrologi, magi, spådom og hekseri av ren nysgjerrighet, men de ser ikke på det okkulte som demonisme.

Inlägget avkortat i enlighet med Kvinneguidens regler och copyright. Länka gärna till artikeln i sin helhet, eller uppge källa var den kan läsas.

/Furstina (moderator)

synes den artikkelen var litt interessant.

Endret av Furstina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...