Gå til innhold

Synske folk


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Har sett litt på Discovery om synske mennesker. Dette er visstnok troverdige historier. Tror dere det bare er tull? Hvis historiene er sanne, så må det jo være noe i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klappe:

Hei ! Har lest litt om det å vere synsk det er sikkert de som har slike evner det tror jeg på .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Klart at det finnes synske personer. Det er jo bare helt utrolig hva enkelte kan "se" av hendelser som har skjedd før. At noen ikke er like flinke som andre til å ta imot energier og signaler må man bare akseptere. Slik er det overalt, finnes gode og dårlige utøver av alle profesjoner. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Varg-Menja

Jeg tror synske/klarsynte mennesker finnes, da jeg har hatt en del oplevelser som bekrefter det. Jeg tror også at dette er en egenskap vi alle har, bare vi trener det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Jeg har evner, men liker det ikke.

Nå holder (jeg får tegn), men jeg kan ikke tyde det, men jeg velger å tyde positivt.

Jeg har ikke bedt om å se framtida. Jeg ser den heller ikke, men jeg ser ulykker, osv...

Tror noen det er moro...

Jeg sier det ikke til noen.

Ikke engang til folk som tror på at enkelte kan se.

Jeg får varsler, og kan helbrede, men bare når jeg ikke har lav-enerig.

Vil ikke skrive mer, siden jeg vet om alle skeptikere.. Er skeptiker selv, men har innsett at jeg får signaler jeg egentig ikke vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Betty Boop
Jeg tror også at dette er en egenskap vi alle har, bare vi trener det opp.

Jeg er helt enig i denne. Tror at både det å kanalisere healende energi og å være klarsynt er noe vi alle har evne til å være en del av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja jeg tror at det finnes mer mellom himmel og jord enn det enkelte mener. Etter min mening så syns jeg det er helt urimelig at folk kan påstå at ikke det finnes slike fenomener. Dette er et tema som kan diskuteres både nord og ned og hele tiden er det ord mot ord. Noen mennesker har vist seg å være ekstra "følsomme" og evnene deres er blitt brukt i mange viktige sammenhenger, slik som uløste drap,forsvinninger etc. selvfølgelig er det saker der også som ikke blir oppklart,men det finnes også en rekke saker som har blitt oppklart takket være disse menneskene. jeg synes ikke at man uten videre kan avfeie de tingene som faktisk skjer rundt oss. Vi har gang på gang både hørt og sett "beviser" på at slike ting virkelig finner sted,men skeptikerene mener som oftest at bevisene ikke strekker til...men vi har da ikke funnet bevis på at de IKKE eksisterer?? Etter min mening så finnes det nok av beviser rundt forbi på at dette er virkelighet,men det finnes dem som ikke VIL at det skal eksistere. akkurat som om de kan råde over det.....men som sagt,så ligger det i menneskets natur å frykte det ukjente...

Endret av Maja23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg har evner, men liker det ikke.

Nå holder (jeg får tegn), men jeg kan ikke tyde det, men jeg velger å tyde positivt.

Jeg har ikke bedt om å se framtida. Jeg ser den heller ikke, men jeg ser ulykker, osv...

Tror noen det er moro...

Jeg sier det ikke til noen.

Ikke engang til folk som tror på at enkelte kan se.

Jeg får varsler, og kan helbrede, men bare når jeg ikke har lav-enerig.

Vil ikke skrive mer, siden jeg vet om alle skeptikere.. Er skeptiker selv, men har innsett at jeg får signaler jeg egentig ikke vil ha.

Jeg også, men er utrolig forsiktig med å ... si noe om det, fordi jeg ikke alltid vet hvor det leder hen.

Kan ta så vidt borti noen, ta på en gjennstand eller komme inn i ett rom å så strømmer det bilder og tanker igjennom meg, UTEN at jeg vil det selv eller får stoppet det. Prøvde å si hva jeg så før , men vennene ble helt satt ut, de gråt ofte fordi de aldri ville sagt til noen hva de tenkte. Hvorfor vet jeg det så klart da? Skal jeg sitte inne med info om noen? Private tanker,,,huff...prøvde å få hjelp , men ingen som var villige til å guide meg slik at jeg kanskje kunne hjelpe noen... :sjenert: Det må jo være en grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tanita
Har sett litt på Discovery om synske mennesker. Dette er visstnok troverdige historier. Tror dere det bare er tull? Hvis historiene er sanne, så må det jo være noe i det.

Dircovery er en seriøs kanal så ja det er sanne historier.

Og ja, det finnes synske mennesker. Noen har evner andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på en måte litt rart , at det som var naturlig for oss før, med synske osv, er blitt lissom så 'in' nå, det er liksom blitt så ...jeg vet ikke hva jeg skal kalle det, -moderne-?

Jeg var temmelig liten når jeg først forstod at jeg sanndrømmte, for det var sånn det begynnte.

Fortalte det til morfar, som hele tiden var overbevist om at jeg var den av barnebarna som hadde arvet egenskapen...Mamma lo det alltid bort. Til den dagen jeg drømmte om morfars død, så ble han syk, og sånn døde han 5 år etter :grine: Hadde fortalt i detalj hva som skjeddde...grøsser nå, for det kjenntes bare ut som ett vanlig mareritt...

Jeg visste jo det var ikke bare bare... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å si at jeg er synsk er nok å ta litt i, men ser jo at vi er flere her med utvidet intuisjon om man kan kalle det for det. fikk mitt første varsel som 11 åring da min far døde, å siden den tid så har jeg blitt varslet om ulykker å slikt. det er ikke noe morsomt på noen måter å som M.p sier her så vet man ikke alltid hvor det leder hen.

den siste tida har jeg prøvd å fokusere bedre å disse tingene å oppdager etterhvert at jeg "ser" mere positive ting.

bruker tarot innimellom å de anser jeg for å være hellig . så det nok mere mellom himmel og jord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Olden

Jeg drømmer ofte om ubetydeilige ting som skjer i nærmeste fremtid. Sånn som f. eks. at ei på jobben får fartsbot eller at naboen låser seg ute. Har prøvd å varsle folk ved å si at de må passe seg for det eller det, men ting skjer uansett, Selv så drømte jeg at jeg brakk armen når jeg var iført en blå genser. Jeg sluttet å bruke genseren, men en natt ringte det på døren. Morgenkåpen min var til vask så jeg tok bare på meg det første og beste jeg fant. Det ble den blå genseren og ja jeg brakk armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...