Gå til innhold

Hvilken religion


Gjest King James II

Anbefalte innlegg

Gjest King James II

Jeg vet ikke om dette har blitt spurt om....Har det sikkert men jeg gidder ikke gå rundt og lete her inne.

uansett hvilken relgion tilhører dere. Og når jeg sier relgion mener jeg ikke bare kristendommen. Men av de 5 store. eller om man er ateist eller agnostiker eller om man er med i en aen tro som ikke har noe med de 5 store og gjøre

ps jeg vet at ateismen ikke er en religion. Men jeg tar dem med like vel siden det er jo er tydeligvis mange ateister og agnostikere.

jeg er jo....Hinduist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes ikke noen av svarene passer på meg. Jeg tilhører ingen religion, men jeg er hverken agnostiker eller ateist, jeg har rett og slett ikke noe behov for å spekulere i om det eksisterer noen gud eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du ikke tror på Gud. Da er du Ateist. Vist du aviser Gud så er du ateist

Jeg avviser ingenting, jeg bryr meg bare ikke om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette har blitt spurt om....Har det sikkert men jeg gidder ikke gå rundt og lete her inne.

uansett hvilken relgion tilhører dere. Og når jeg sier relgion mener jeg ikke bare kristendommen. Men av de 5 store.  eller om man er ateist eller agnostiker eller om man er med i en aen tro som ikke har noe med de 5 store og gjøre

ps jeg vet at ateismen ikke er en religion. Men jeg tar dem med like vel siden det er jo er tydeligvis mange ateister og agnostikere.

jeg er jo....Hinduist.

Er du hinduist nå?

Jeg trodde du var både buddist og katolikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du hinduist nå?

Jeg trodde du var både buddist og katolikk?

Da har du trodd feil.... Jeg har vert katolikk jeg har vert innom Buddhismen,

Men det er hinduist jeg er......For det er enklere og si at man er hinduist for ingen vel veldig få har hørt om den tro jeg er med i. Men den er hinduistisk men ikke akkurat hindusimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest King James
Da har du trodd feil.... Jeg har vert katolikk jeg har vert innom Buddhismen,

Men det er hinduist jeg er......For det er enklere og si at man er hinduist for ingen vel veldig få har hørt om den tro jeg er med i. Men den er hinduistisk men ikke akkurat hindusimen.

jeg skrev det...en ting til................Den tro jeg er med i ....tar sin lære ut fra både Jesus og Krishna....og 4 andre....Parahmansa Yogananda...Swami Sri Yukteswarij...Mathavatar Babaij og Lahiri Mahasaya....Og jeg vet at sansynlig vis er det bare Jesus og krishna dere har hørt om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann tilhører Kabalha religionen, så når vi får barn igjen, vil min mann slafse i seg morkaken og navlestrengen. Alt i guds navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hører vel ikke til noen religion. Jeg tror ikke på noen bestemt Gud, men avviser ikke muligheten. Ut i fra det kan en vel si jeg er agnostiker.

Jeg er dessuten enig i deler av både humanismen og materialismen/naturalismen.

Men jeg er nå kommet til et punkt i livet hvor jeg er mer søkende enn før. Kanskje ender jeg opp med et religiøst livssyn, kanskje ikke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er døypt å konfirmert og alt, men er igrunn ikkje kristen..

Har funnet ut etter at eine tanteungen min hadde navnedag at eg kanskje passar best under Human-etiker kanskje.. For eg sette mennesket i sentrum :klappe:

Men det er vel ikkje akkurat en religion..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hører vel heller ikke til noen religion.Vet ikke helt om jeg tror på Gud,men avviser ikke muligheten.For å si det sånn tror på Jesus,men vet ikke helt om jeg tror på gud.Liker å å gå i kirken av og til.

Vet ikke helt hva jeg skal kalle meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...