Gå til innhold

From flab to fab!


silverdoe

Anbefalte innlegg

Så bra at du er i gang igjen med treninga! :jepp:

At du føler du er i dårlig form skal du ikke tenke på. Det viktigste er jo at du er i gang! Dessuten så går kondisjonen veldig fort oppover bare man presser seg litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du er i gang igjen med treninga! :jepp:

At du føler du er i dårlig form skal du ikke tenke på. Det viktigste er jo at du er i gang! Dessuten så går kondisjonen veldig fort oppover bare man presser seg litt. :)

Føles veldig godt å vere i gang igjen! :jepp: Merka jo godt forrige gang eg trena regelmessig at kondisen vart betre, så eg har trua! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vart ikkje trilletur i dag, men sykkeltur :) Sola skein og det var 7-8 plussgrader, så då er det frostfritt :) M lo då vi satte igang frå bhg, han liker sååå godt å sitte på :)

Sykla tilsaman 7 km, 285 kcal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ein veeeldig sped begynnelse, med tredemølle ein gong i veka :fnise: Må nok meir innsats enn som så :) Målet er å få til trening i alle fall kvar onsdag (fri) og torsdag (seinvakt), og forhåpentlegvis annankvar mandag (jobbar seint annankvar veke). Og at vi kjem oss ut ein tur i alle fall på søndagane :)

Eit anna mål er å ete litt sunnare i matpausa på jobb. Veldig lett å skeie ut der, og då hjelp ikkje det at eg traskar rundt og er i bevegelse heile jobbdagen.

Hadde nettopp ei økt på tredemølla, treig og tung som vanleg, men det er betre enn ingenting :) Vart 39 minutt, 3,3 km og ca 300 kcal. Skal sykle og hente i bhg etterpå, og innom butikken, så då blir det 7 km sykling også i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! :jepp:

Det skal eg gjere! :tommelsmil:;)

--------------------

Det vart 7,4 km sykling og ca 300 kcal i stad :) I morgon tenkte eg også å sykle til/frå bhg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Ojsann, litt lang pause det her.. Pc'en min tok kvelden, og eg har rett og slett ikkje gadda å skrive dagbok på tlf! Det er jo sååå tungvindt! Så no skal eg bli litt flinkare å oppdatere her, for no har eg kjøpt meg ny pc! ;)

Prøver å halde meg litt i aktivitet, og prøver så smått å ete litt sunnare. Har tatt av meg 1,7 kg dei siste par vekene, så vi får håpe det går rette vegen DENNE gongen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Så koselig å høre fra deg igjen! :)

Hvordan går det ellers, da?

Ja, endeleg er eg tilbake! :) Ser du har laga deg prøverdagbok, så der har eg litt å ta igjen med lesing ;)

Her går det bra :) Trivast på jobb (men kjipern med ikkje standard 8-16-jobb), er like tjukk som alltid, og framleis ikkje gravid :P Har til og med kjøpt med Clearblue Fertility Monitor, og håper den skal hjelpe litt :) Og M er verdas flottaste gut som er blitt så stor og så flink til å prate og gjere ting! <3 Er alt bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, endeleg er eg tilbake! :) Ser du har laga deg prøverdagbok, så der har eg litt å ta igjen med lesing ;)

Her går det bra :) Trivast på jobb (men kjipern med ikkje standard 8-16-jobb), er like tjukk som alltid, og framleis ikkje gravid :P Har til og med kjøpt med Clearblue Fertility Monitor, og håper den skal hjelpe litt :) Og M er verdas flottaste gut som er blitt så stor og så flink til å prate og gjere ting! <3 Er alt bra med deg?

Kjedelig du ikke er gravid enda, men får håpe cbfm vil hjelpe! :) Kanskje vi kan følge hverandres graviditet denne gangen pg. :)

Ja går bra her. Ferdig sykepleier om to uker og i gang med prøving. Venter på eggløsning, men har lang og uregelmessig syklus så tar sin tid. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig du ikke er gravid enda, men får håpe cbfm vil hjelpe! :) Kanskje vi kan følge hverandres graviditet denne gangen pg. :)

Ja går bra her. Ferdig sykepleier om to uker og i gang med prøving. Venter på eggløsning, men har lang og uregelmessig syklus så tar sin tid. :)

Er i alle fall interessant med cbfm! Er på tredje syklusen med den no, og første syklus eg målte eggløsning var ok (men seinere enn eg forventa), men forrige syklus vart ikkje noko eggløsning oppdaga! Denne syklusen ser ut til å gå som normalt, er "høg" for 3. dag no, så håper på "max" i morgon :) Og skjer ikkje det noko denne syklusen heller, så gir eg det ein syklus til (for å sjekke om eg får eggl. då). Men etter det trur eg eg tek kontakt med lege, for då har det gått snart 2 år :)

Satsar på at vi får følge kvarandre! :tommelsmil:

Så kjekt at du snart er ferdig med utdannelsen da! :jepp: Og håper det klaffer for deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fekk trena i dag :tommelsmil: Sykla til/frå jobb, men det er berre snakk om ca 5 minutt kvar veg, så det tell nesten ikkje ;) Jobba berre halve dagen, for mannen min var heime med sjuk gut. Så stakk eg heimatt slik at mannen min fekk dra på jobb. No ligg guten og sover, så då gjekk eg 40 minutt på tredemølla. Hadde litt varierande stigning, opp mot level 12. Og litt varierande fart..klarer ikkje å gå så fort når det er på det brattaste :P Men eg jogga ca 30 sekund på 8 km/t på level 12 :fnise: Ca 40 min, 250 kcal. Betre enn ingenting :tommelsmil:

Har fri i morgon, så då satsar eg på trening då også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag vart det ein fin trilletur i sola :) Gjekk opp til eit vatn og nedatt + innom butikken, trur det er ca 7-7,5 km. Det får bli dagens trim :) Tlf min er på reparasjon, så eg får dessverre ikkje telt kcal eller skritt :(

Og eg eeelsker sooool! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 km sykkeltur i dag, pluss eit par timar hagearbeid (plenklipping, kantkutting etc.). Må vel telle litt?!

Laga meg ein god smoothie etterpå, av frosen vaniljeyoghurt, jordbær, banan og ei halv skvisa appelsin.

Skal på jobb snart, så no laga eg meg lunsj av to steikte egg og bacon. Ikkje akkurat slankemat..men det held meg mett lenge, då klarer eg forhåpentlegvis å halde meg unna sjokolade på jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 8 km sykling i dag i fineveret :)

Men eit grusomt kosthold! Eg trur eg har ei slags form for eteforstyrring, av veeeldig mild grad, og med veeeldig stor grad av svak viljestyrke. Men av og til føler eg at eg overet. Og berre usunne ting..hadde eg i det minste ete sunne ting da.. Ei forstyrring i etemønsteret er det i alle fall, mtp at eg til tider faktisk skjuler for mannen min kva eg et! Men samtidig veit eg at eg KAN slutte, for det har eg klart før! Så eg må slutte og sabotere for meg sjølv. Klager over at eg er så feit, og så berre øydelegger eg.. Lite logisk!

Endret av silverdoe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst så har jeg også sånne "spisedager" av og til. Det som hjelper for meg er å stadig tenke konsekvens. Da blir det lettere å ikke la impulsiteten overta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er noen trøst så har jeg også sånne "spisedager" av og til. Det som hjelper for meg er å stadig tenke konsekvens. Da blir det lettere å ikke la impulsiteten overta. :)

Eg er nok ikkje åleine nei :P Tipper dei fleste har det slik innimellom. Men det er ein innmari kjip følelse å vite at ein saboterer for seg sjølv stadig vekk.

----------------------------------

6 km sykkeltur i dag. Men også bytur med lunsj på kafe + litt godsaker. :sukk: I morgon har eg seinvakt, så då skal eg trene :jepp: Fann også endeleg ein av treningsbh'ane (som har vore borte vekk ei stund), så no har eg alle tre. Då kan eg jogge, ikkje berre gå! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...