Gå til innhold

Ultralyd-oversikt


Gjest imli

Anbefalte innlegg

Regner med flere begynner å få innkalling til ordinær ultralyd nå. Skal vi skrive opp liste over hvem som skal når?

Imli: 15. april :babyjente:

Lillemams: 22. april :babygutt:

Gåsemor: 23. april :babygutt:

Molly80: 28. april :babygutt:

Murf: 4. mai :babyjente:

JGB: 5. mai

Flode: 7. mai

Svipa: 18. mai :babysmokk:

Drømmeren: 19. mai :babysmokk:

Fugl Fønix: 26. mai

Liahra: :babygutt:

Endret av imli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Miley

Ja, det vil vi. Jeg kommer nok til å betale for 3D ul om vi ikke får vite kjønn på ordinær ultralyd. Jeg pleier ikke være så nysgjerrig, men er kronisk denne gangen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, jeg er også supernysgjerrig, men tror vi går for ikke å vite det. Vi visste ikke sist heller, men da var det liksom ikke så nøye... Må inrømme at jeg håper det er ei jente denne gangen. Har egentlig litt følelse av det også. Men de kan jo ta feil på UL, spesielt at jenta egentlig er en gutt ;) Så jeg tror vi lar vær. Stoler ikke på legevitenskapen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miley

Viste ikke første gangen, men gang nr to måtte vi ha en ekstra Ul i uke 35. Var ganske lett å se hva det var på den tiden. Så hvis jeg får hvite det denne gangen har jeg prøvd de fleste varianter :fnise:

Endret av Miley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist hadde jeg faktisk UL i uke 37 uten at man kunne se hva det var. Mulig jordmoren så det selvfølgelig, men ikke vi ;) Har aldri skjønt dem som greide å se kjønnet selv med en gang jeg men. Er jo et virvarr av ubestemmelige "greier" på sånne UL-bilder synes jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unknown

Vi har UL 3.april :)

Og vi vil vite det visst vi får :D

Er kjempenyskjerrig :tongue:

Også er det bare 3 uker til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har UL 20. mai, 17+5.

Det er leeeenge til, men me begynte å gleda oss med ein gong me fekk skrivet i dag. :nigo:

Nå håpar eg at eg slepp å avbestilla denne UL-en. Det har eg gjort før, og det er ikkje den artigste telefonen å ta. :riste:

Denne gongen har me ikkje begynt å diskutera om me vil vita kjønn eller ikkje. Men ved første graviditeten fann me ut at me ikkje var enige. Eg vil helst ikkje vita - iallfall for det meste, for eg er Vingle-Petter også ved dette spørsmålet :fnise: - mens mannen gjerne vil vita. Om han fremdeles er bestemt på å vita, er det godt mulig eg gir etter, så han også får bestemma noko "viktig" i graviditeten. ;) Men eg skal nok ikkje bli skuffa om den lille er sjenert. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imli: Nei, men det er vår første UL.

Jeg har diabetes 1 og får da UL hver 2.-3. uke etter det.

Vi fant en sprelsk krabat i magen min i dag.

Jeg er lettet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nærmer seg UL for to av oss i alle fall ;) Vil folk vite kjønn eller? Så kan vi skrive opp rosa og blå babyer etterhvert :) Vi vil sannsynligvis ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nærmer seg UL for to av oss i alle fall ;) Vil folk vite kjønn eller? Så kan vi skrive opp rosa og blå babyer etterhvert :) Vi vil sannsynligvis ikke vite.

jeg vil gjerne vite det, men er litt i tvil om hva drømmemannen vil.. :) han er jo så skråsikker på at det blir ei jente.. :) har jo forsåvidt ikke noen dato for UL enda da.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...