Gå til innhold

MÅ jenter ha godteri?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alle jenter er dumme og teite og tjukke og sånn fordi de spiser alt godteriet. :(

Anonym poster: 81efb9f1277094fe1c22e549f8785ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ofte godteri jeg! Spesielt i mensuken, da er det sjokolade de første tre-fire dagene! Uten om det spiser jeg når det passer meg, ikke hver dag. Men akkurat når jeg selv føler for det! Det gjør min samboer også.. Han syntes heller ikke det er noe turn-off at jeg spiser hva jeg vil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser ofte godteri jeg! Spesielt i mensuken, da er det sjokolade de første tre-fire dagene! Uten om det spiser jeg når det passer meg, ikke hver dag. Men akkurat når jeg selv føler for det! Det gjør min samboer også.. Han syntes heller ikke det er noe turn-off at jeg spiser hva jeg vil!

Jeg blir også ekstremt påvirka av syklusen og hormonene. Rundt eggløsninga og et par uker fremover er jeg hyper og spiser ingen ting. Så kommer et par hyggelige dager med dritthumør og skikkelig sjokkishunger frem til mensen kommer. Selvmedisinering med godteri? :danse: Så kommer ei uke der jeg er normal. Stakkars mannen...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere spiser ekstra mye godteri under mensen, ekstra mye under eggløsning og ekstra mye et par uker før eggløsning, - er ikke det hele tiden?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere spiser ekstra mye godteri under mensen, ekstra mye under eggløsning og ekstra mye et par uker før eggløsning, - er ikke det hele tiden?

Har bare et par dager i måneden jeg spiser godteri jeg da men, typ under pms. Men kose seg kan man gjøre hver dag hvis man vil skjønner du Wako! Yolo. :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare et par dager i måneden jeg spiser godteri jeg da men, typ under pms. Men kose seg kan man gjøre hver dag hvis man vil skjønner du Wako! Yolo. :fnise:

Yes, jeg trenger å vite sånt dersom jeg skal få meg noe..!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi Max forbinder jeg med LAN og gutter som sitter i flere timer foran datamaskinen og spiller Starcraft, ikke godtesugne jenter. Vi er en haug som ikke er sukkeravhengige også, men du er dessverre ikke aktuell for oss da vi misliker generaliserende umodne gutter. Tenke seg til at du ikke engang kan navnet på hva mange jenter putter i seg! For en skandale.

Anonym poster: c12585ef56e4c53a9c65b3e7a9075443

HVA I HELVETE? GUTTER DRIKKER IKKE PEPSI MAX PÅ LAN. NÅR VI VAR TENÅRINGER VAR DET ENTEN COLA, REDBULL ELLER ØL, OG TIL MAT VAR DET GRANDIS. PEPSI MAX ER KUN FORBEHOLDT TIL MØDRE OG OVERVEKTIGE.

Anonym poster: 698e1401852cb88eae1f6abeff318581

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Mmmmm..godterier er jo bare såå godt. Men jeg kan uheldigvis ikke spise det hver dag, må passe på formene, så da blir det bare på lørdagene jeg kan fråtse i usunn middag og smågodt :fnise:

Resten av uka er det på streng diett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at eg ikke lenger har lyst på godteri. På grunn av sunt kosthold, så er det bare ikke fristende lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ei chipsetende og colaavhengig jente som er 178 cm høy med en bmi på 18.5. Ikke mange tror at jeg spiser usunt hver dag, men dog så spiser jeg lite generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA I HELVETE? GUTTER DRIKKER IKKE PEPSI MAX PÅ LAN. NÅR VI VAR TENÅRINGER VAR DET ENTEN COLA, REDBULL ELLER ØL, OG TIL MAT VAR DET GRANDIS. PEPSI MAX ER KUN FORBEHOLDT TIL MØDRE OG OVERVEKTIGE.

Anonym poster: 698e1401852cb88eae1f6abeff318581

Jeg er 173 høy og jeg veier 52 kilo. Liker pepsi max og drikker det gjerne! Jeg har ikke barn, så jeg er ikke noen mor. Er jeg overvektig jeg da? Hmm.. Bmi'en min sier noe annet, og jeg bruker da xs i klær.. Men da vet jeg det - så lenge jeg drikker Pepsi er jeg overvektig :) Yeees!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sukker må reguleres. Dere klarer det ikke selv.

Og menn klarer ikke å holde penisen i buksa selv.

Anonym poster: dab6dcb7a6ba87778893548dd3610f14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også ekstremt påvirka av syklusen og hormonene. Rundt eggløsninga og et par uker fremover er jeg hyper og spiser ingen ting. Så kommer et par hyggelige dager med dritthumør og skikkelig sjokkishunger frem til mensen kommer. Selvmedisinering med godteri? :danse: Så kommer ei uke der jeg er normal. Stakkars mannen...

Ja, ikke sant! Godteri kurer det meste har jeg lært, ihvertfall sjokolade. Helt konge :-)

Haha, han blir vant med den - det har han her blitt nå ihvertfall :))

Når dere spiser ekstra mye godteri under mensen, ekstra mye under eggløsning og ekstra mye et par uker før eggløsning, - er ikke det hele tiden?

Neeeida.. Under mensen er det sjokolade, under EL er det sjokolade og de dagene før mens er det nøtter. Det er ikke hele tiden, bare nesten hele tiden :jolie:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg putter i munnen for å "ernære meg" skal smake godt, OG være næringsrikt. Det gjelder frokost, lunsj, middag og kvelds.

Godteri, derimot, spiser jeg kun for hyggens del. Ikke hver dag, men en liten smak nesten flere dager i uken.

Feit? Nei.

Lat? Nei. (jo, litt)

Usporty? Nei.

Uten selvkontroll? Nei.

Usunn? Ikke i mine øyne.

Usexy og avskrekkende? Tydeligvis? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

spiser bare godteri på lørdag... :) er student og har ikke råd til så mye ekstra fancy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten godteri blir vi ikke kåte og blir vi ikke det så blir det ingen sex på deg.

Anonym poster: 10f3f71b544a04ca02bd297f013416b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...