Gå til innhold

Tror jeg har hatt nettsex med broren


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har i en måned drevet og hatt nettsex med en mann jeg har blitt kjent med på nettet. Har egentlig ikke delt noe særlig personlige opplysninger da vi begge er sjenerte og har stort sett bare snakket om sex og vist oss frem, men ikke ansiktet så klart. Broren min hadde bursdag en dag i forige uke og fikk da ei ny klokke av foreldrene våre for å ha på armen. I forigårs da jeg chattet, så så jeg på webcam at den mannen hadde samme klokke på samme arm, broren min har den på høyrearmen, det hadde også han jeg chatter med. Da begynte jeg virkelig å lure så jeg avbrøyt nettsexen for sikkerhets skyld, men trodde jo selvsagt at det var ren tilfeldighet først, men synes det var litt rart for det var ikke noe vanlig klokke akkurat. Han jeg chatter med har alltid helt ulike klær enn det jeg ser broren min ha. Jeg vet broren min alltid kler seg pent og da mener jeg virkelig pent, med slips, skjorte og jakke hver gang han går ut eller får besøk, men skifter til litt andre klær når han er hjemme for seg selv så jeg har ikke helt sett hvordan han er til daglig før i går da jeg kom innom litt brått. Da hadde han tilfeldigvis samme Mikke Mus-genser som han jeg chatter med hadde på seg tidligere i går.

Har chattet igjen i dag, men har sagt at jeg var litt dårlig form så orket ikke å drive på forran kameraet, men jeg tok og ringte broren min da vi chattet akkurat samtidig som jeg skrev noe. Da svarte han jeg chatter med at jeg måtte vente et øyblikk. Jeg pratet med broren i 10 minutter og prøvde egentlig å holde samtalen gående så lenge som mulig, men broren min sa visst han var veldig opptatt. Jeg spurte hva han holdt på med og han sa bare han skrev litt på pc-en. Akkurat da han hadde lagt på, så begynte mannen jeg chatter med å chatte igjen. Jeg spurte han hvor han skulle i en munter tone og han sa at telefonen ringte. Jeg gjentok det samme igjen noen timer senere og igjen så skjedde det samme, mannen jeg chattet med var borte så lenge jeg pratet med broren min på telefonen.

Er ikke det litt vel mange tilfeldigheter? Jeg er 99% sikker på at mannen jeg chatter med er broren min. Hva gjør jeg? Å slutte nettsexen, ja det er sikkert og visst, men hva mer? Jeg kan jo ikke si sanheten? Jeg og broren er nære, men langt fra så nær at vi onanerer til hverandre. Det tror jeg han også vil reagere på om han finner ut hva vi mest sansynlig har gjort. Er det noen unskyldning jeg kan komme opp med? Jeg vil jo ikke såre broren min heller. Men jeg vet ikke helt hvordan han ville reagert om jeg sa fra til han hva jeg mistenkte hvis det stemte. Jeg ser ikke helt for meg broren min som en person som ville sitte og ledd av dette akkurat. Og ikke er jeg intressert i at broren min skal vite hvordan jeg ser ut naken, selv om han på en måte vet det nå, men han vet jo ikke at det er meg. Vi har ikke sett hverandre naken på mange år.

Føer meg egentlig litt småekkel kan man si. Er det best å bare finne på en unskyldning og stoppe chattingen uten å si noe til broren min? Han fortjener kanskje å vite sannheten, men jeg tenker at den er kanskje litt verre enn å bli såret der og da, det går vel over også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville absolutt ikke sagt noe om det var min bror. Jeg hadde slettet alle spor og i all ettertid prøvd å late som ingenting.

Huff, jeg kjenner meg flau på deres vegne. :rodme:

Anonym poster: 99f9f79c3ba2538e12985802a5544969

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang kan det bli din nabo eller onkel, eller far. Kutt ut ekstremsporten likegodt først som sist.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai! Det der er ikke noe man ser hver dag nei.

Jeg ville ha sagt at jeg hadde truffet en, og at det ble litt feil å holde på med nettsex da og så latt hele greien dødd ut.

Overfor broren din, ville jeg rett og slett ikke sagt et ord. Dette kan potensielt ødelegge det forholdet dere har mellom dere, og som du sier selv: er du ikke sikker på at han tar dette med latter, så hvorfor si noe?

Endret av Nikee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste søsken hadde blitt kvalm av tanken på på bli fersket av hverandre under sex eller onani, dette er kanskje litt verre?

Selvsagt så vil det bli sårende for han om du avbryter chattingen og bare går eller finner på en unskyldning, men det er helt klart bedre det enn å si "hei brodar'n, det er meg du har onanert til på camen". Å slå opp kommer man seg stort sett i gjennom, spesielt når det ikke en gang har vært mer seriøst enn det det har vært for dere. Ei uke med iskrem og han på beina igjen skal du se.

Anonym poster: 56aa419c0a1e3305a31cc8cade30c507

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fortell det til broren din. Bare avslutt chattingen. Visse ting har man det bedre med å ikke vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kutt ut hele driten og aldri prat om det igjen. Fortreng det så godt du kan i stillhet. Det ville i hvert fall jeg gjort.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kleint uansett, fordi han enten får vite at du har nettsex med fremmede menn, eller så ødelegges forholdet mellom dere for alltid.

Så bør du strengt tatt be en moderator slette denne tråden da han jo veldig lett kjenner deg igjen når du nevner SÅ lett gjenkjennelige detaljer.

Ellers tenker jeg det er underlig at du ikke har gjenkjent stemmen hans ;)

Anonym poster: bd60ac31fafb21617e3620159b174904

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kleint uansett, fordi han enten får vite at du har nettsex med fremmede menn, eller så ødelegges forholdet mellom dere for alltid.

Så bør du strengt tatt be en moderator slette denne tråden da han jo veldig lett kjenner deg igjen når du nevner SÅ lett gjenkjennelige detaljer.

Ellers tenker jeg det er underlig at du ikke har gjenkjent stemmen hans ;)

Anonym poster: bd60ac31fafb21617e3620159b174904

Ikke alle som har sex på cam med lyden på ;)

Anonym poster: f23d14c8307f4cfce395ff970635dc19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg fremstår som en dinosaur, men hvis dere ser hverandre på cam, hvordan kan dere unngå å se ansiktene på hverandre?

Anonym poster: 721dac6ff528c92998b41328b9496449

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kleint uansett, fordi han enten får vite at du har nettsex med fremmede menn, eller så ødelegges forholdet mellom dere for alltid.

Så bør du strengt tatt be en moderator slette denne tråden da han jo veldig lett kjenner deg igjen når du nevner SÅ lett gjenkjennelige detaljer.

Ellers tenker jeg det er underlig at du ikke har gjenkjent stemmen hans ;)

Anonym poster: bd60ac31fafb21617e3620159b174904

Det var det første som slo meg også!

Utrolig klein situasjon å havne i, ts! Jeg tror nok jeg hadde funnet på en eller annen unskyldning og slettet profilen og alt som er, og jeg hadde nok aldri tatt det opp med han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet det er kjempefrekt av meg, men herregud som jeg lo når jeg leste det her!! Det er bare sånn som skjer på film :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg fremstår som en dinosaur, men hvis dere ser hverandre på cam, hvordan kan dere unngå å se ansiktene på hverandre?

Anonym poster: 721dac6ff528c92998b41328b9496449

Når du har webcameraet på en pc, så kan du bøye skjermen slik at du ikke ser ansiktet.

Anonym poster: f23d14c8307f4cfce395ff970635dc19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikke Mus genser? Really? Dette er trolling

Anonym poster: bfc760adbbd191d4e7425e3eaada6a9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mikke Mus genser? Really? Dette er trolling

Anonym poster: bfc760adbbd191d4e7425e3eaada6a9c

Med tanke på at TS ikke har vist seg igjen i denne tråden så tipper jeg at du har rett, ja.

Anonym poster: e194b5b49a866638f8bcad8836ed8f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir kleint uansett, fordi han enten får vite at du har nettsex med fremmede menn... *klipp*

Anonym poster: bd60ac31fafb21617e3620159b174904

Men det at han har nettsex med fremmede damer (ikke så fremmed i dette tilfellet, men..) er helt ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det at han har nettsex med fremmede damer (ikke så fremmed i dette tilfellet, men..) er helt ok?

Kvinner har så mange fordeler at noen må vi menn også få ha. ;)

Nei, jeg er enig med deg. Men med et samfunn som har i flere hundre år sett på kvinner som har sex med noen de ikke er gift med som "horer" så er det vanskelig å finne noe tilsvarende ord for menn. Uten noe ord som definerer slike menn er det heller ikke lett å skape en holdning mot det. Da får man ikke uttrykt sin avsky mot det godt nok.

Forslag til ord? ;)

Anonym poster: e194b5b49a866638f8bcad8836ed8f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...