Gå til innhold

kattunge fikk kattemelk - diare. Hjelp :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om kattene får kvalitetsmat s får de gjerne mindre avføring, samt at den faktisk også lukter mindre. Med andre ord er det vinn-vinn å kjøpe skikkelig for, da kan du spare penger på kattesand heller.

Er du flink til rengjøre sanda skikkelig trenger du heller ikke kaste sand, men bare fylle på med ny sand. Vet mange produsenter skriver på pakken at man må bytte ut all sand 1 gang i mnd, men det er bare tull så lenge sanden er ren. :)



Anonymous poster hash: 8137a...770
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om kattene får kvalitetsmat s får de gjerne mindre avføring, samt at den faktisk også lukter mindre. Med andre ord er det vinn-vinn å kjøpe skikkelig for, da kan du spare penger på kattesand heller.

Er du flink til rengjøre sanda skikkelig trenger du heller ikke kaste sand, men bare fylle på med ny sand. Vet mange produsenter skriver på pakken at man må bytte ut all sand 1 gang i mnd, men det er bare tull så lenge sanden er ren. :)

Anonymous poster hash: 8137a...770

Fjerner alt av klumper og små rester en gang om dagen. Det er vell nøye nok? Aner ikke hvor ofte man skal fjerne avføring. hehe

TS

Anonymous poster hash: 0d942...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zoolacen er på vei.. men burde jeg ta bort maten til pusen? Og bare gi han vann? for å se om han blir bedre i magen? Han spiser, drikker (mye bedre nå som jeg flyttet skålen) og leker som alle andre kattunger.
Men han har litt luft i magen og virker litt oppblåst. Reagerer ikke når jeg rører han på magen, så ingen smerter.

Men burde jeg ta bort maten i et døgn, og se om han blir bedre?

TS



Anonymous poster hash: 0d942...c0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her igjen.

Kan det at pusen fikk et annet fôr, som kan være grunnen til at han fikk diaré? Og det sammen med kattemelken ha gjort det "verre"?



Anonymous poster hash: 0d942...c0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...