Gå til innhold

SKYGG UNNA SISTE TIL ANNE HOLT!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

JEg hadde faktisk litt forventninger til denne boken, men jeg ble sørgelig skuffet.

Altfor mange paralleller til Orderud, karikerte personer, lett gjennomskuelig plot, dårlig "oppnøsting"... - det mest lovende var kanskje siste side. Derfor holder det at du sniker deg inn i en bokhandel, finner boken og leser akkurat den siden.

Nei, da er det mer fres over inspektør Anholt i Taxi taxi!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Styrer ikke unna bøker fordi andre mener det. Det vil jeg selv bedømme. Ta for eksempel Halvbroren. Noen elsker den boka, andre liker den absolutt ikke og klarer ikke lese seg gjennom hele engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøffel, du sa at Trynefaktor var bra, så jeg regner med jeg kommer til å like Anne Holt-boka :ler:

Tror forresten vi er medlem i samme bokklubb, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En historie basert på Oderud saken er ikke et godt utgangspunkt for meg. Har ikke tenkt å lese boken, men det hadde vært artig å høre om noen andre har positiv omtale om denne boken :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, liker ikke hun tragiske hanne bærta, men jeg lider meg igjennom bok etter bok, for det kan jo hende en av de er bra.. Kommer vel til og lese denne og. Ligger på kjøkkenbenken og formelig blafrer med sidene for å få meg til å begynne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Trøffel, du sa at Trynefaktor var bra, så jeg regner med jeg kommer til å like Anne Holt-boka :ler:

Tror forresten vi er medlem i samme bokklubb, gitt.

1) Så du skjønte ikke Trynefaktor, med andre ord...

2) Mulig vi er medlem i samme bokklubb, men i samme musikklubb befinner vi oss neppe...

... - men jeg har nesten holdt kjeft i MJ-tråden din...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1) Så du skjønte ikke Trynefaktor, med andre ord...

Har ikke lest den ferdig, din frekkas, og vet ikke om jeg gidder heller.

Kom ikke her og insinuer at du skjønner noe jeg ikke skjønner. Det faller på sin egen urimelighet, lille venn (merket du hersketeknikken der?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi kommuniserer godt' date=' du![/quote']

Det har vi vel alltid gjort! Det er jeg som skulle vært mor til dine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Og hvem er du?

A poor lonesome cowboy - far away from home......

Ærlig talt, har det noe med saken å gjøre - du kjenner meg ikke. Er det noen som kjenner noen her inne da, bortsett fra de som går på treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...