Gå til innhold

Aslaug og Bjørn Tore i Farmen-finalen


Po Pi

Anbefalte innlegg

I "gamle dager" slaktet de ikke dyr i hytt og pine som flere innbiller seg. Et dyr ble slaktet til jul eller til andre høytidelige ting. Ellers av året klarte de seg med de hadde.

Tror du virkelig de hadde råd til å slakte alle dyrene sine?

Så egentlig syns jeg ikke det er så skrekkelig rart om Aslaug vinner Farmen.

Har jeg skrevet noe sted at de slaktet i hytt og pine da? Jeg skrev, mer eller mindre, at jeg ikke synes at en deltager som er i mot slakting er en verdig vinner av dette konseptet.. Før slaktet man. Punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Håper Aslaug vinner. Hun fortjener det mest, siden hun er flink til å jobbe og fordi hun har vært så real mot alle de andre. Slitsomt med folk som må krangle og skrike om folk de ikke kommer over ens med, hele tiden. Det med slakting syns jeg ikke spiller noen rolle. Vi spiser da mye mer kjøtt nå, enn vi gjorde før i tiden. Hun som alle de andre må da få si sin mening, og påvirke de andre hvis hun kan. Dessuten ble det slaktet to ganger og det ble da ikke noe stor sak av det, fra hennes side.

Men det er greit hvis BT vinner også. Særlig hvis jeg får se ansiktet til Bente i det han går av med seieren :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også utrolig glad for at Hilde røyk ut, mista totalt respekt for henne da hun begynte å henge med trollet Bente, og spesielt med tanke på den godteri episoden. Tilslutt fremstod hun kun som en sippete liten unge.

Heia Aslaug! (Som har vært min favoritt fra dag 1) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...