Gå til innhold

Knehøye støvletter til menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer... Er det "lov" eller ok for menn å ha på knehøye støvler/støvletter???

Anonymous poster hash: 89623...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I stallen eller fjøset er det greit, ikke ellers.



Anonymous poster hash: 4b115...9d2
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det ser sånn ut så er svaret ja! (Yummy!!!) :)

Anonymous poster hash: 70130...35e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer... Er det "lov" eller ok for menn å ha på knehøye støvler/støvletter???

Anonymous poster hash: 89623...5e0

Sånne spørsmål gjøre meg både glad og trist.

Det jeg kan love deg er at det føles dritfett å gjøre akkurat det en har lyst til! Husk bare noe. Velg med hjertet, og bær med stolthet -skam og frykt er våre værste fiender. Heier på deg!

Anonymous poster hash: ca534...e14

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har gått ute slik enkelte ganger både i Norge og utlandet. I Norge har det vært litt "hvisking og tisking". I utlandet har det vært langt færre som har kastet lange blikk og utelukkende positive kommentarer. Har ikke gått ute med høye hæler i Norge. Har en følelse av at nordmenn ikke er klare for denslags.

Anonymous poster hash: 70130...35e

post-37809-0-10723200-1422606145_thumb.j

post-37809-0-57147000-1422606187_thumb.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske svaret var "ja, selvfølgelig". Men det er nok ikke så rett frem. Noen vil sikkert kunne klare å få det til å se bra ut, men jeg er redd flesteparten ikke klarer det. Dessuten kan jeg ikke se at utvalget kan være så veldig stort. Kanskje dersom skoprodusentene hadde bestemt seg for å tilby flere modeller, for jeg synes det kan se tøft ut!



Anonymous poster hash: 75da0...968
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer... Er det "lov" eller ok for menn å ha på knehøye støvler/støvletter???

Anonymous poster hash: 89623...5e0

Ganske enkelt nei! Det er ikke greit for menn å ha på kvinneklær.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enkelt nei! Det er ikke greit for menn å ha på kvinneklær.

what he said. ærlig talt. vil ikke menn være menn lengre ?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske enkelt nei! Det er ikke greit for menn å ha på kvinneklær.

Hvorfor? Det er jo helt akseptert at kvinner bruker herreklær.

Anonymous poster hash: 9d03d...ea8

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

what he said. ærlig talt. vil ikke menn være menn lengre ?

Sjokkerende, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ute slik enkelte ganger både i Norge og utlandet. I Norge har det vært litt "hvisking og tisking". I utlandet har det vært langt færre som har kastet lange blikk og utelukkende positive kommentarer. Har ikke gått ute med høye hæler i Norge. Har en følelse av at nordmenn ikke er klare for denslags.

Anonymous poster hash: 70130...35e

Altså... Jeg mener at du skal gå akkurat slik du vil, men jeg personlig finner det meget feminint og ikke så veldig pent. Eller det er forsåvidt et pent antrekk du har satt sammen, men det blir helt feil for meg med menn i slike støvletter.

Men du kommer nok mye lettere fra det om du er homofil. Hadde samboeren min ønsket å gå slik.. Jah.. Det hadde jeg hatt problemer med å svelge.

Anonymous poster hash: dbf11...e0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle ønske svaret var "ja, selvfølgelig". Men det er nok ikke så rett frem. Noen vil sikkert kunne klare å få det til å se bra ut, men jeg er redd flesteparten ikke klarer det. Dessuten kan jeg ikke se at utvalget kan være så veldig stort. Kanskje dersom skoprodusentene hadde bestemt seg for å tilby flere modeller, for jeg synes det kan se tøft ut! Anonymous poster hash: 75da0...968

Utvalget er ikke stort, men det finnes litt.

Jeg mener man må få gå med det man liker. :)

post-51178-0-51238500-1422720025_thumb.j

post-51178-0-97764200-1422720033_thumb.j

post-51178-0-37728600-1422720045_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh... Bilde manglet vist!

Anonymous poster hash: 70130...35e

Nei! Det ser ut som han skal ut å ri. Ikke pent i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 7beb7...5be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg får slike krigs-vibber av det, tenker nazist :( Eneste er hvis mannen kommer med en hest, da kan det være greit.

Sier ikke at det er stygt, bare slik jeg er. Muligens jeg hadde fått annet syn på saken hvis det var mer vanlig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Knehøye støvletter med høye hæler på menn blir ikke helt ok for meg, beklager alle mann, men det krasjer litt for meg.

Så betyr ikke det at ikke folk velger helt og fritt hva de selv liker å gå med uten at jeg blunker en ekstra gang.

Det er den følelsen jeg kjenner på ved tanken om at kjæresten/elskeren min gjør det valget som blir litt ukomfortabel for meg personlig.

- jeg tror det har noe å gjøre med den samme følelsen som jeg kjenner på dersom vi skulle være to om å bruke mine strømper.....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men jeg får slike krigs-vibber av det, tenker nazist :( Eneste er hvis mannen kommer med en hest, da kan det være greit.

Sier ikke at det er stygt, bare slik jeg er. Muligens jeg hadde fått annet syn på saken hvis det var mer vanlig.

Anonymous poster hash: 75da0...968

Yummy:

http://thumbs.dreamstime.com/z/man-white-shirt-jeans-boots-5522437.jpg

Godt gjort å få "krigs-vibber" av noe slikt. ;)

Anonymous poster hash: 75da0...968

Anonymous poster hash: 75da0...968

Anonymous poster hash: 75da0...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

what he said. ærlig talt. vil ikke menn være menn lengre ?

Joda, vi vil fortsatt være menn, men vi liker litt høye hæler, blonder, skjørt etc. for det :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...