Gå til innhold

Moden mann tror han er sexy


Mons

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg er dritsexy. I dag hadde jeg nesten sex midt på dagen. Jeg stod med bilen min og skulle ut i et kryss. En dame kommer inn i min gate, men klarer ikke svingen. Hun blir stresset og ser fortvilet på alle bilene bak. Da trår helten til. Jeg rygger. Hun kommer forsiktig opp på siden min.

Så lager hun trutmunn til meg og kaster kysset sensuelt over. Hun sier noe som får den kvinnelige passasjeren til å le. Jeg hørte ikke. Hadde AC/DC på full guffe.

Det hun sa må vel ha vært noe sånt. Jeg føler det bare på meg: Den mannen er dritsexy. Han fikk jeg lyst til å grisepule med.

Hva tror de kloke her på Kvinneguiden?

Det må tilføyes at senere på dagen snakket en ung kvinne med meg i nesten en halvtime. Hun bøyde seg også ned slik at jeg så en pen kløft. Hun lo av vitsene mine!

Endret av Mons
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke å se helt for meg det der krysset og hvordan hun kom inn på veien. Kan du ta det med teskje? Rygget du inn i bilkøen bak?



Anonymous poster hash: cb6c8...77e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hun hadde laget trutmunnn om du ikke hadde rygget? :)

Nei, det er nok kombinasjonen av mitt sexy ytre, varme hjerte og heltemodig innsats.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å se helt for meg det der krysset og hvordan hun kom inn på veien. Kan du ta det med teskje? Rygget du inn i bilkøen bak?

Jeg skal til venstre ut i en hovedvei. Står og blinker. Fra denne hovedveien svinger en dame inn i den gaten jeg står i. Hun feilberegner svingen slik at hennes sexy venstre skjerm nesten stryker min like sexy venstreskjerm. Det var vel egentlig da sensualiteten oppsto. Egentlig før jeg rygget slik at hun slapp å gjøre det for å klare svingen. Jeg er en helt og jeg er dritsexy!

Anonymous poster hash: cb6c8...77e

Endret av Mons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utoginn

Jeg tror nok det er ganske lang veg fra slengkyss og kløftvisning til grisepuling. Men du ser sikkert kjekk ut. Og har genuine vitser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok det er ganske lang veg fra slengkyss og kløftvisning til grisepuling. Men du ser sikkert kjekk ut. Og har genuine vitser

Lang veg? Mener du da det indre eller det ytre, tenker jeg. I dag er jeg forøvrig ikke like kjekk. Bare alright....Forresten, i dag. Like ved det erotiske krysset. En eldre dame var engstelig på glatten. Helten kom frem igjen. Jeg støttet henne galant bort på trygt føre. Hun sa: De er en meget kjekk ung mann. For tredve år siden ville jeg fridd til Dem.

Når jeg nå tenker meg om, skjønner jeg hva hun egentlig mente. Man må bare tenke litt metaforisk. For tredve år siden ville hun grisepult meg.

Så egentlig er jeg vel fremdeles dritsexy! :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun slengte deg et slenkyss og sa til venninnen sin mens hun lo "nå tror han sikkert at jeg vil grisepule han"

Anonymous poster hash: 9baa4...787

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun slengte deg et slenkyss og sa til venninnen sin mens hun lo "nå tror han sikkert at jeg vil grisepule han"

Anonymous poster hash: 9baa4...787

Gledesdreper! Fy skam deg! Du får meg til å fremstå som en gammel gris.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Nei, det er nok kombinasjonen av mitt sexy ytre, varme hjerte og heltemodig innsats.

Tja, hvorfor ikke? På profilbildet ser det jo ut som det er...ehh..fres i deg! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledesdreper! Fy skam deg! Du får meg til å fremstå som en gammel gris.

Eh.... vel...

Du fremstiller deg selv som litt vel kjepphøy med et enormt behov for bekreftelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eh.... vel...

Du fremstiller deg selv som litt vel kjepphøy med et enormt behov for bekreftelser.

Han har grunn til det , for han er en flott kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har grunn til det , for han er en flott kar.

Om et menneske vet at de ser bra ut og har det bra med seg selv, har de ingen behov for å poste innlegg som skriker av bekreftelsebehov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de hadde nok grisepult deg alle sammen.

Utmerket! Sånn skal det låte.

Tja, hvorfor ikke? På profilbildet ser det jo ut som det er...ehh..fres i deg! :laugh:

Helt riktig. Jeg liker å få det ut. Der andre nøler går jeg på med dødsforakt. En ekte helt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om et menneske vet at de ser bra ut og har det bra med seg selv, har de ingen behov for å poste innlegg som skriker av bekreftelsebehov.

Pføy, dette er da nettopp stedet der man skal kunne dele at man har hatt en dag med litt ekstra draget på det motsatte kjønn :).

Anonymous poster hash: a062f...5ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Haha, herlig skrevet! Takk for et genialt innlegg, Mons :)

Håper du får utføre like mange heltedåder i dag også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pføy, dette er da nettopp stedet der man skal kunne dele at man har hatt en dag med litt ekstra draget på det motsatte kjønn :).

Anonymous poster hash: a062f...5ac

Da må en også tåle å få tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...