Gå til innhold

Mamma benni og lille S


benni

Anbefalte innlegg

Jeg er her, jeg er her :D Hehe ;P

Har egentlig lakt hele dagboka på hylla til vi får vite hva som skjer videre :) Skal på ny ul i morgen, og jeg grugleder meg syyykt mye :/ :) Men går sikkert fint :D

Og det innlegget over her som du hadde skrevet har vist gått meg helt forbi, for det har jeg vist ikke fått med meg :P Hehe.

Har følgt med på dagboka di og, koselig å se at dere har det så fint :D Er bare ikke så veldig flink til å kommentere videre, men SKAL sjerpe meg på begge fronter de neste dagene ;D Så dere hadde bestemt navn og, hemmelig eller??? =) Nysgjerrig når det gjelder navn om dagen så :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg tilbake igjen her på dagboka :)

Har vært på ny UL, og den gikk som forventet. Ble satt tilbake en god del, så her blir det ingen oktoberbaby, men en novemberbaby :) Ny termin er 26 november. Litt kjipt å bli satt tilbake så mye, men det viktigste er at babyen har det fint og vokser som den skal. Jordmor og lege spekulerer i hva grunnen kan være, men vi har ikke noe fasitsvar. Det kan være alt fra uregelmessig eggløsning, en sa uten at vi har merket noe eller noe sånt. Jeg har ikke hatt menstrasjon siden januar, og den er veldig regelmessig og nesten på timen hver gang. Rart at den hoppet over akkurat i februar :P Det er og forblir et misterium. Nå blir det bare spennende å se når gullet vårt bestemmer seg for å komme :)

Så da er jeg 19 uker, og i magen bor det en liten PRINS <3 Prinsen vår er veldig aktiv for tiden, og i natt holdt han meg for første gang våken veldig lenge i natt. Og i tillegg er jeg sikker på at jeg kjente de første sparkene på utsiden i natt. Ikke kjent det i dag, men det kommer vell. Han er vertfall veldig aktiv, og i følge jordmor en perfekt liten gutt :D <3 Vi kunne ikke vært mer lykkelig.

Men over til et spørsmål. Dagboka blir jo litt "rar" nå, siden den ikke stemmer. Er det noen mulighet for å endre på overskriften, eller slette den for så å lage en ny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med livstegn fra deg :)

Jeg vet det går ann å endre der det står "Termin i oktober," for den delen av headingen har jeg sett at Delphina har endret på før. Men akkurat hvordan vet jeg ikke. Prøv deg litt frem, hvis ikke så kan jeg prøve å finne ut av det når jeg har litt mer tid. Er på vei til jobb nå.

:hoppe: For 19 uker :hoppe: Og selvfølgelig :hoppe: for prinsen :babygutt: Gratulerer! :)

Du må få laget deg en ticker, sånn at det blir lettere å følge med på hvor langt du er på vei åsån :)

Jeg kan sende deg navn på PM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med livstegn fra deg :)

Jeg vet det går ann å endre der det står "Termin i oktober," for den delen av headingen har jeg sett at Delphina har endret på før. Men akkurat hvordan vet jeg ikke. Prøv deg litt frem, hvis ikke så kan jeg prøve å finne ut av det når jeg har litt mer tid. Er på vei til jobb nå.

:hoppe: For 19 uker :hoppe: Og selvfølgelig :hoppe: for prinsen :babygutt: Gratulerer! :)

Du må få laget deg en ticker, sånn at det blir lettere å følge med på hvor langt du er på vei åsån :)

Jeg kan sende deg navn på PM :)

Hm, jeg får ta å utforske om jeg finner utav det jeg da, vist ikke får jeg høre med Delphina :)

Her i huset er det også full jubel over prinsen og 19 uker :hoppe: Takk for det :D

Det skal jeg prøve å få laget ja, de er så søte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

I natt har jeg fått sovet mye bedre :) Lilleprinsen var veldig aktiv med det samme jeg la meg, men så sovnet han og virket det som. Men i dag når vi våknet var det full rulle igjen. Mye livstegn fra han, både på utsiden og innsiden <3 Hærlig.

I går var vi ute på en liten handle tur. Handlet den første tingen i blått :D<3 Stas. Det ble en heldrakt fra Lille lam, de er dyre, men har soglet på den siden jeg fikk positiv test, og endeligen kunne jeg kjøpe den :D <3 Superfornøyd. Fikk også et nydelig hvitt velursett av mamma og pappa, så nå blir prinsen vår superfin :)

I dag kjenner jeg et ekstremt sug etter sjokolade. Kunne nesten drept for å fått en bit :P Men selvfølgelig ingen sjokolade her i huset. Det ente med at jeg måtte fint finne frem sjokolade isen i frysen, og den som koste seg med is til frokost, det var meg :P Er man gravid så er man gravid ;D

I kveld skal jeg på kveldsvakt, egentlig ikke mi arbeidshelg, men tar ei ekstravakt. Like greit siden været er så utrolig dårlig i dag. Her bleser det så hele huset rister. Brrr. Ikke mye tegn til sommer her nei. Men enda større grunn for å glede seg til sydenferi i Bulgaria i slutten av mnd :D

Ønsker alle en fin fin dag, håper det er mer sommer der du holder til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi fått laget en ticket, spørsmålet nå er hvordan få den inn hit???? :legrine:

Endret av benni
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :goodbye: og tusen takk for kommentar i dagboka mi! Artig at du også får gut da! :jepp: Og vi er ikkje så veldig langt frå kvarandre heller, i termin :) Syns det er så kjekt no når eg begynner å merke babyen, at den rører på seg og dulter litt :rodmer: Det blir så mykje meir verkeleg då :)

Ang. nokre av spørsmåla dine.. Ticker får du inn ved å gå inn på "rediger min profil" på deg sjølv..og på "endre signatur", og der kan du legge inn den url-koden du fekk då du laga tickeren :)

Og eg fekk beskjed om at for å endre overskrifta på dagboka mi, så berre gjekk eg inn på "rediger" på det aller første innlegget i dagboka, og då skal det også vere mulig å endre overskrift :)

Håper det var forståelig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med spark fra lillemann :) Ja, de er mest aktive om kvelden og morningen. Kjenner det alltid godt når jeg slapper av i sofaen eller i sengen.

Er ikke noe fint vær her heller. Litt regn og litt opphold, men mest overskyet. Litt av en sommer. Whoho!

Koselig med handletur og blå ting til gutten din :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :goodbye: og tusen takk for kommentar i dagboka mi! Artig at du også får gut da! :jepp: Og vi er ikkje så veldig langt frå kvarandre heller, i termin :) Syns det er så kjekt no når eg begynner å merke babyen, at den rører på seg og dulter litt :rodmer: Det blir så mykje meir verkeleg då :)

Ang. nokre av spørsmåla dine.. Ticker får du inn ved å gå inn på "rediger min profil" på deg sjølv..og på "endre signatur", og der kan du legge inn den url-koden du fekk då du laga tickeren :)

Og eg fekk beskjed om at for å endre overskrifta på dagboka mi, så berre gjekk eg inn på "rediger" på det aller første innlegget i dagboka, og då skal det også vere mulig å endre overskrift :)

Håper det var forståelig... :sjenert:

Ja, kjempe morro med gutt :D Hvilken dato var det du hadde?? :) Koselig med noen som er ca rundt da :)

Er helt enig med deg, mye kjekkere og :D Og alt blir så mye mer virkelig som du sier. For nå kan du kjenne at det er noe der inni som beveger på seg :D<3 Rart å tenke på at det er MIN sønn :P

Tusen hjertelig, trooor jeg har fått det til :D :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med spark fra lillemann :) Ja, de er mest aktive om kvelden og morningen. Kjenner det alltid godt når jeg slapper av i sofaen eller i sengen.

Er ikke noe fint vær her heller. Litt regn og litt opphold, men mest overskyet. Litt av en sommer. Whoho!

Koselig med handletur og blå ting til gutten din :hjerte:

Det er så koselig så :D Kjenner det godt når jeg slapper av jeg og, og spesielt når det ikke "passer" :P

Er vell ikke noe sommer noen steder virker det som :/ Veldig trivelig. Går og gleder oss hele året til sommer og sol, men blir like skuffet hvert år. At man ikke lærer :fnise:

Kunne gått helt bananas jeg :fnise: men er jo mest sommerklær nå, så får roe meg ned ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har JEG klart å få frem ticketen på innleggene mine :D Eneste som var dumt er jo at den viser feil.. Er det normalt at den viser feil eller???

Ellers har jeg hatt ei fin og koselig vakt på jobb :) Gikk så utrolig fort i dag, og vet ikke om jeg fikk gjordt alt jeg skulle :P Satser på det. Koste oss med deilig hjemmelaget pizza å greier :)

Resten av kvelden skal vi bare slappe av, blir en tidlig kveld for min del kjenner jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den regner ut fra den terminen du satt opp. Så da får du bare trikse og mikse til den blir sånn at den viser hvor langt du er på vei ifølge UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den regner ut fra den terminen du satt opp. Så da får du bare trikse og mikse til den blir sånn at den viser hvor langt du er på vei ifølge UL :)

:balltre: daah :P Da får jeg finne utav det og få ordnet det opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: Da fikk du fikset tickeren. De lever litt sitt eget liv egentlig. :fnise:

Så flott du hadde en koselig vakt, er bare deilig med sånt. Tidlige netter kjenner jeg godt til. Jeg ligger halvveis i koma rundt kl.22.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Da fikk du fikset tickeren. De lever litt sitt eget liv egentlig. :fnise:

Så flott du hadde en koselig vakt, er bare deilig med sånt. Tidlige netter kjenner jeg godt til. Jeg ligger halvveis i koma rundt kl.22.

Ja, merket det. De regner vell kanskje på en annen måte en hva vi gjør her..

Ja, fint når det går greit for seg på jobb :) Men sånn er det når man har en så fin arbeidsplass, da kan man ikke annet en å ha det gøy :)

:fnise: Jeg og, er i koma helt til jeg treffer puta, da er jeg plutseligen ikke sååå trøtt likevell. Men går ikke lange tida før jeg er i drømmeland, heldigvis :) Vi får sove mens vi enda kan :D Selv om jeg har bestilt en prins som sover søtt om natta ;):fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ser det ut som vi får besøk av sola i dag, og ute er det sommer :D Så i dag skal jeg uuuut ut uuut å kose meg :)

Er festival ikke så langt fra her jeg bor denne helga, så tenker å dra ut dit en liten tur senere i dag :) I kveld blir det kos med noen venner, så tar vi oss en tur til festivalen for å høre på litt av konserten som er der i dag. Aner ikke hvem som spiller, men samme det :P

Men nå skal jeg og magen ut å kose oss i det fine været :) Gubben ligger syk stakkar, så han får holde senga i dag. Ha en fin dag folkens, håper det er et snev av sol hos dere også i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Har bestilt meg en frøken som er seg selv, om det måtte være med kolikk eller uten. :sjenert: Er litt forberedt på at hun kan ha kolikk, selv om jeg har en følelse at hun kanskje blir en rolig frøken som mamma'n sin.

Håper du koser deg ute i solen, skal bare slappe av i dag. :fnise: Kos deg på festival og ha en flott dag videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjempe morro med gutt :D Hvilken dato var det du hadde?? :) Koselig med noen som er ca rundt da :)

Er helt enig med deg, mye kjekkere og :D Og alt blir så mye mer virkelig som du sier. For nå kan du kjenne at det er noe der inni som beveger på seg :D<3 Rart å tenke på at det er MIN sønn :P

Tusen hjertelig, trooor jeg har fått det til :D :fnise:

Ser du har fått til ticker :tommelsmil: Eg har termin 14. november :) Så det blir jo spennande å sjå om det blir før, på, eller etter den datoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...