Gå til innhold

Kul jente, men hun har hatt trekant


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.



Anonymous poster hash: 5d691...bab
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det greit å ha henne som pulevenn, men ikke å være kjæreste med.

Håper hun dumper deg da hun ser dobbelt moralen din!!

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hva hvis nestemann heller ikke vil ha henne fordi hun har hatt en "pulevenn" i tillegg...?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor gjorde det at du ikke ser på henne som en potensiell kjæreste?

( jeg spør bare fordi jeg ikke forstår hvordan du tenker, og ble nysgjerrig på det. om du ikke vil svare er det selvsagt ok.)

:)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at hun har hatt trekant, trenger ikke bety noe mer enn at hun prøvde, og nå vet hun hva det er. Det trenger ikke bety at hun vil tvinge deg til trekant, eller at hun er løs. Det kan godt hende at dere kan få et fantastisk sexliv sammen.

Ikke døm henne fordi hun hadde trekant en gang i tiden...

Anonymous poster hash: 207da...f1d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis det allerede er et problem, så er det vel bare å være ærlig

for meg hadde det vært et problem hvis min kjæreste hadde hatt trekant, det er et syn på seksualitet jeg har problemer med å forstå og akseptere, enkelt og greit



Anonymous poster hash: 17167...506
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Hva er det som gjør at du gir inntrykk av å føle deg truet av at hun har hatt en trekant med to andre menn enn deg?

- og hvordan fikk du greie på det da?

Hva har du eventuelt hatt glede av som hun ville vurdere å kun beholde deg som en fuckbuddy for? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det allerede er et problem, så er det vel bare å være ærligfor meg hadde det vært et problem hvis min kjæreste hadde hatt trekant, det er et syn på seksualitet jeg har problemer med å forstå og akseptere, enkelt og greit Anonymous poster hash: 17167...506

Det er jo helt greit. Vi har alle våre grenser.

Men å si at noen ikke er god nok som kjæreste pga tidligere sexliv, men som pulevenn er du god nok. Det er ikke greit!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du bør fortsette å treffe henne dersom du liker alt med henne bortsett fra at hun har hatt trekant. Dette er fortiden hennes, og jeg synes ikke du skal dømme henne ut i fra den. Kanskje er hun nettopp den du skal dele resten av livet ditt med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som gjør at du gir inntrykk av å føle deg truet av at hun har hatt en trekant med to andre menn enn deg?

- og hvordan fikk du greie på det da?

Hva har du eventuelt hatt glede av som hun ville vurdere å kun beholde deg som en fuckbuddy for? ;)

TS

Føler meg ikke truet tror jeg. Sexen er veldig bra og vi har det kult sammen også utenfor "senga".

Men tenker at vi har et forskjellig syn på sex. Hun er nok mer "frisinnet" enn meg og jeg tror ikke jeg vil ha en kjæreste som har hatt sex med to menn samtidig. Det høres litt groteskt ut.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Altså, jeg dømmer ikke henne for at hun har hatt trekant. Jeg synes det er teit å kalle jenter for "billig" og "hore" kun fordi de har sex, men jeg tenker bare at det blir litt feil å være i et forhold med henne. Tenker ikke på henne som den typen jente. Hun er mer en jente som jeg har det litt uforpliktende moro sammen med. :)



Anonymous poster hash: 5d691...bab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Ts! Vil råde deg til å ikke gå inn i et forhold med henne. Det å ha trekant viser litt dårlig moral i mine øyne og er "slutty". Hvis du leter etter ei seriøs jente som kjereste er eet viktig at du finner ei ordentlig jente som ikke har ligget for mye rundt. Det kan øke sjangsen for utroskap og er ikke gode holdninger spør du meg.:)

Anonymous poster hash: f98f0...98b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Ts! Vil råde deg til å ikke gå inn i et forhold med henne. Det å ha trekant viser litt dårlig moral i mine øyne og er "slutty". Hvis du leter etter ei seriøs jente som kjereste er eet viktig at du finner ei ordentlig jente som ikke har ligget for mye rundt. Det kan øke sjangsen for utroskap og er ikke gode holdninger spør du meg.:)Anonymous poster hash: f98f0...98b

Å det kan like så godt være seg at ei sånn jente har rast i fra seg, og er klar for å slå seg til ro.

Mens ei som har hatt få partnere finner ut at hun ikke har opplevd nok sexuell spenning, og finner ut at hun vil rase fra seg litt mer!!!

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være du er litt misunnelig? Jeg hadde noe på gang med en jente som hadde gjort ganske mye villere ting enn meg seksuelt. Tingene hun hadde gjort plaget meg ikke i seg selv. Hun var til å stole på, jeg var ikke redd for at hun skulle være utro, hun visste hva hun likte i senga, men det var ikke noe jeg ikke gjerne var med på, og kjemien var god. Det som plaget meg var at hun hadde gjort masse tinge som jeg ikke hadde gjort. Hun hadde gjort så mye mer enn meg, som alltid har vært serie-monogam og vært med på lite tull. Og hvis det endte opp med å bli oss to, ville det alltid være slik at hun hadde gjort masse jeg ikke hadde gjort, eller kunne gjøre. Litt barnslig, kanskje, men, men.



Anonymous poster hash: a796f...58b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

Føler meg ikke truet tror jeg. Sexen er veldig bra og vi har det kult sammen også utenfor "senga".

Men tenker at vi har et forskjellig syn på sex. Hun er nok mer "frisinnet" enn meg og jeg tror ikke jeg vil ha en kjæreste som har hatt sex med to menn samtidig. Det høres litt groteskt ut.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Synes du din seksualitet er grotesk?

Jeg regner med du ikke ville synes det varlike drøyt om det var snakk om to kvinner og en mann, eller om hun hadde hatt sex med to kvinner?

Anonymous poster hash: 5634d...fef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS!

Det at hun er frisinnet seksuelt er noe du vil ha glede av hele resten av livet. :opplyser:

Du får det jo til å høres negativt ut... :klo:

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det greit å ha henne som pulevenn, men ikke å være kjæreste med.

Håper hun dumper deg da hun ser dobbelt moralen din!!

Ja, det er jo nettopp derfor man har dem som pulevenn. På hvilken måte er det "dobbelt moral"?

Anonymous poster hash: 31817...7ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

TS

Føler meg ikke truet tror jeg. Sexen er veldig bra og vi har det kult sammen også utenfor "senga".

Men tenker at vi har et forskjellig syn på sex. Hun er nok mer "frisinnet" enn meg og jeg tror ikke jeg vil ha en kjæreste som har hatt sex med to menn samtidig. Det høres litt groteskt ut.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Så du hadde sett annerledes på det dersom hun hadde hatt sex med et par (en annen jente og en gutt)?

TS

Altså, jeg dømmer ikke henne for at hun har hatt trekant. Jeg synes det er teit å kalle jenter for "billig" og "hore" kun fordi de har sex, men jeg tenker bare at det blir litt feil å være i et forhold med henne. Tenker ikke på henne som den typen jente. Hun er mer en jente som jeg har det litt uforpliktende moro sammen med. :)

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Eeehhhh.... Å nei? :klo:

Jeg synes vel i høyeste grad du er svært så dømmende når du har gjort deg opp en mening om at 'slike jenter er vi ikke sammen med, - slike jenter bare knuller vi'.

- jeg vet ikke hva du vil kalle det, men jeg kaller det å være svært så dømmende og ikke så lite fordomsfull.

Når den dagen kommer at du holder på å sprekke av lyst på en trekant med to damer... hva gjør du da?

Endret av Lille-pus
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har datet en jente i 5-6 uker nå og tror hun har følelser for meg. Jenta er kul hun, men fant ganske tidlig ut at hun er litt "frisinnet" kan vi si. Hun har bl.a. hatt trekant med to menn. Det gjorde vel at jeg ikke så på henne som en potensiell kjæreste, men vi har det kult sammen og jeg trives i hennes selskap.

Så bør jeg avslutte hele greia med henne og fortelle henne hvorfor eller kanskje heller bare ha henne som pulevenn? Tenker jo at det kanskje ikke er helt rettferdig overfor henne å ikke si noe.

Anonymous poster hash: 5d691...bab

Hvorfor i helvete skal det ha noe å si om hun har hatt trekant før eller ikke? Javel greit hun har hatt sex med to menn samtidig big whoop. Dama er frisinnet og det er bra! Hun er trygg på sin egen seksualitet og ut ifra dette med trekanten hun har deltatt i liker hun og eksperimentere og leve ut fantasiene sine. Om dere er i et forhold kan dette bety at sexlivet deres kommer til å være nokså bra og så lenge du setter foten ned for henne om hun ville hatt trekant igjen og du ikke er for dette. Om du ikke liker tankenpå en frisinnet sjel som er sikker på sin egen seksualitet og heller vil ha ensomsåvidt tør og ha sexmed lyset av er det ditt valg men omdette er det eneste "negative" du har å si om henne er hun for meg en du burde holde på.

Anonymous poster hash: 0ba43...834

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...