Gå til innhold

Lukusfellen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest strykebrett

Skandiabanken skal være gebyrfri, også i utlandet, har derfor to kredittkort derfra (bruker kun det éne, men kjekt å ha som det heter). :)

Men ja, helt enig i det du sier. Selv liker jeg å se på Luksusfellen fordi jeg føler meg så innmari fantastisk smart. :ler:

Mvh Yvonne :heiajente:

Bank Norwegian sitt kredittkort er også gratis å bruke i utlandet. Bare sånn i tilfelle noen lurte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bank Norwegian sitt kredittkort er også gratis å bruke i utlandet. Bare sånn i tilfelle noen lurte :)

Stemmer det! Har kredittkort fra dem og jeg pga det (i tillegg til at man får poeng ved bestilling av reiser gjennom Norwegian). :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg blir bittelitt i bedre humør når jeg ser luksusfellen, hvor ille noen har det, mens jeg har litt bedre kontroll på økonomien, vet det er stygt, men.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir irritert av å se på programmet. De er så dumme!!! Blir oppgitt av å se hvor blåst enkelte kan være!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å IKKE vite hva man har brukt 120.000 på i løpet av tre mnd?

:eeeh:

Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange som har konvolutt-skrekk, og det er ganske alvorlig og man trenger hjelp med det... Ting blir vanskelig når man kommer i uføret. Alt hoper seg opp, og man prøver å glemme det ved å shoppe, kjøpe dyre ferier/ting og tang.

Det skal ikke være lett!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun fra i går så oppriktig overrasket ut da hun bommet på klær-kategorien. Hun gjettet 500 og det var 5000? Hvordan kan man se på de dyre klærne sine og ikke klare å se at det blir mer enn 500 per måned? Som han sa, den ene jakken alene ble jo det dobbelt av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også den stygge jakka med garantert ekte pels på, som kosta sju og et halvt tusen!! For en jakke!! Når man er sykmeldt og har høye lån og refinansiering? For ikke å snakke om at hun betalte tilbake studielånet sitt, som har den laveste og beste renta og de beste vilkårene....med et banklån!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min kjennerlitt til han som var med i forrige ukes program. Han har alltid vært ett rotehue, og vil alltid være det. Han har allerede kjøpt ny sykkel ( jada, nytt lån..) Bruker fortsatt penger han ikke har, og skjemmes ikke engang over det!

Jeg synes det er mange bra tips fra dette programmet, og har lært å bli flinkere med planlegging av hendlelister ved kjøp av mat, og bruker vel ca 2000.- mindre på mat nå en vi gjorde før.

Har også kredittkort som brukes jevnlig, men regningen blir alltid betalt ved første forfall, så har ingen utgifter med dette.

Synes faktisk mange er utrolig naive, ja hun som kjøper jakke til 7000.- uten å eie nåla i veggen, og hun med bikinien.. Føler meg som den kjempeansvarlige når jeg titter på programmet og ser bort på oppslagstavle hvor det henger en regning med forfall 29 september.. Deilig å ha ordna økonomi :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er et lite rotehue når det gjelder økonomi. Hender noen ganger jeg glemmer å betale regninger (betaler dog ved purring), kjøper et par sko som jeg strengt tatt hverken trenger eller har råd til, handler noen ganger på meny når jeg kunne handlet det samme på Rema osv.

Men, jeg har aldri latt det gå i nærheten så langt som disse. Handler jeg for mye en måned, så lever jeg billig en annen måned. Jeg har fått massevis av tips gjennom programmet, og jeg har blitt mye flinkere og har bedre oversikt enn det jeg hadde før. Ja, jeg er ikke et prakteksemplar som setter opp budsjett før måneden og regnskap etter, men jeg betaler regninger ved forfall (hender jeg glemmer, men da betales de etter en purring), betaler kreditkortet med penger fra lønningen (ikke med nye kredittlån) og jeg sparer.

Jeg har noen ganger hatt postkasseskrekk, uten noen grunn egentlig, er bare veldig lite glad i regninger, men jeg åpner i det minste posten og betaler. Skjønner ikke hvordan noen klarer å la det gå så langt.

Er det noen flere som meg her? Får inntrykk av at alle har superkontroll og oversikt over hvert øre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble tipset av en kompis forrige dagen om en episode på den svenske

versjonen av luksusfellen,det er episode 3 av sesongen som gikk i 2009

om jeg ikke husker feil.(du finner den på tv3play.no)

Vedkommende som var med her het for Vanita,og tro meg hun her setter

en ny standard for hjerneløshet,anbefaler på det sterkeste å se

episoden,du kommer ikke til å tro dine egne øyne.....trust me.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble tipset av en kompis forrige dagen om en episode på den svenske

versjonen av luksusfellen,det er episode 3 av sesongen som gikk i 2009

om jeg ikke husker feil.(du finner den på tv3play.no)

Vedkommende som var med her het for Vanita,og tro meg hun her setter

en ny standard for hjerneløshet,anbefaler på det sterkeste å se

episoden,du kommer ikke til å tro dine egne øyne.....trust me.

Jeg har sett den episoden. Hun er virkelig noe for seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger denne sesongen ute på tv3play ennå? Jeg kunne ikke finne noen Vanita i de episodene som ligger under LuksusfellenSverige nå, men de er kanskje i skjult i et arkiv et sted? :klo:

Jeg ble så nysgjerrig at jeg tar gjerne imot en lenke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble tipset av en kompis forrige dagen om en episode på den svenske

versjonen av luksusfellen,det er episode 3 av sesongen som gikk i 2009

om jeg ikke husker feil.(du finner den på tv3play.no)

Vedkommende som var med her het for Vanita,og tro meg hun her setter

en ny standard for hjerneløshet,anbefaler på det sterkeste å se

episoden,du kommer ikke til å tro dine egne øyne.....trust me.

Hun som var med i Bartenderskolen ja. Hun er litt av en person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger denne sesongen ute på tv3play ennå? Jeg kunne ikke finne noen Vanita i de episodene som ligger under LuksusfellenSverige nå, men de er kanskje i skjult i et arkiv et sted? :klo:

Jeg ble så nysgjerrig at jeg tar gjerne imot en lenke...

Her :)

Vanita i Luxfellan

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her :)

Vanita i Luxfellan

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte.

Mange takk! Ser på nå :popcorn:

Edit: og nå er jeg ferdig med programmet. Du milde himmel for en eventyrverden hun hadde lullet seg inn i! :murvegg:

Endret av Spinell
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...