Gå til innhold

Dansekurs eller lignende i Stvg?


Blablaa

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurer på om det finnes noen form for dansekurs i Stavanger eller Sandnes? Jeg tenkte at jeg og kjæresten min, begge er 20 år og vært sammen i 1,5 år, kunne begynne på et slikt kurs.

Mest fordi jeg kjeder meg, og vil ha noe å gjøre på. Det blir liksom det samme om og om igjen hver dag. Jobb/skole, hjem, middag, se på TV og sove, og påan igjen. Noen andre tips til hva vi kan finne på? Og hvor de har sånne dansekurs? For par. Har googlet litt, men jeg er ikke flink til det i det hele tatt, så jeg fant bare bryllupsvalser..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet at på UiS er det reklameplakater overalt for swingkurs. Jeg vet ikke om det er for studenter, trooor ikke det. Dette er for par og ikke par, med forskjellige vanskelighetsnivåer.

Endring: Det er visst i samarbeid med STIL, så tror det er studenter only.

Endret av lille..trille
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at på UiS er det reklameplakater overalt for swingkurs. Jeg vet ikke om det er for studenter, trooor ikke det. Dette er for par og ikke par, med forskjellige vanskelighetsnivåer.

Endring: Det er visst i samarbeid med STIL, så tror det er studenter only.

Ahh, okei, men han er student på UiS, mens jeg er student, bare ikke der. Får google litt på det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å okei 😃 får undersøke litt nærmere på det.

Noen som vet om andre ting det går Ann å finne på sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er et godt tips: http://www.swingcats.no

De underviser i lindy hop swing, verdens kuleste dans. Her er et eksempel på noen som er veldig flinke:

Det er vanlig på de fleste dansekurs at man bytter partner ofte. Alle er forskjellige mht høyde, vekt, kroppsbygning osv., så man må lære seg å danse med alle typer folk. Man blir ikke flink av å bare danse med en fast partner.



Anonymous poster hash: fc5ae...847
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...