Gå til innhold

Vinn en hemmelig grunnlovspakke!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Vi kjører i gang en konkurranse igjen, og denne gangen har den et historisk sus.

Vinneren er: Grønt blad! :)

Eksklusiv notatbok med historisk sus

I år er det kommet en helt ny, norsk kolleksjon eksklusive notatbøker og tilbehør.

Grunnloven ble skrevet på papir fra Bentse Brug i Christiania med vannmerket «BIEK». Nå gjenoppstår BIEK i form av høykvalitets notatbøker. Kronjuvelen BIEK 1814 kommer i eksakt samme format som Norges Grunnlov ble nedtegnet på for 200 år siden.

Nydelig skinnimitasjon og kvalitetspapir gjør dette til en eksklusiv notatbok av det sjeldne slaget.

Den perfekte gaven til deg eller en du er glad i. Og det perfekte tilbehør!

BIEK notatbøker kommer i tre størrelser. BIEK 1814 koster kr 279,- og fås i sort.

BIEK Office i 5 farger kr 199,-. BIEK Pocket i 5 farger kr 159,-. For øvrig kommer BIEK i iPhone og iPad sleeves, dokumentmapper, penal og passport sleeve i 5 farger. Priser fra kr 89 – 179,-.

BIEK_2_501_jpg_552425a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hva skal man si om Grunnlovsjubileet, annet enn at det blir artig å se hva som kommer av markeringer og eventuelt flere debatter i media? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre blir det nok at jeg får med meg markeringen på tv. Orker ikke å farte rundt i byen med en fire måneder gammel baby. Da koser vi oss heller hjemme i år, og gleder oss til barnet er stort nok til å få glede av alt som skjer på 17 mai :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlovsjubileet

Grunnloven, grunnloven, hei-hei-hei

Hvor hadde vi vært uten deg

Hurra :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ler av at våre folkevalgtes gave til oss, folket, i anledning grunnlovsjubileet er at vi fra nå av har to versjoner av Grunnloven (bokmål og nynorsk) som ikke er like – det er stedvis såpass stor diskrepans mellom de to målformene at jeg bare tar frem popkornet i påvente av alle kranglene vi vil få om tolkning av paragrafenes innhold. :popcorn: *gnafs*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for landet vårt og friheten vi har. Høyt våre flagg vi svinger, HURRA!! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til grunnlovsjubileet! Og disse bøkene så bare herlige ut, har nesten en liten fetish for notatbøker og "stationary" av god kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlovsjubileet feires med brask og bram!

Hvordan ser landet vårt ut 200 år fram?

Den som lever får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av alle 17. mai er det Grunnlovsjubileet jeg har lungebetennelse =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlovsjubileefeiring blir det uansett, selv om bunaden ikke passer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er så glad for at jeg kan feire endt skolegang OG grunnlovsjubileet i år! med det norske flagget foran skrittet! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er privilegerte i Norge som har vår egen Grunnlov. All ære til dem som kjempet og jobbet for det. Derfor er jeg glad for at jeg får være med å feire 200-årsjubileumet. Hipp hurra for Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig spesielt å tenke på at vi får oppleve 200-årsjubileet, gleder meg til å se om det er noe ekstra som dukker opp her og der siden det er jubileum. Jeg skal ihvertfall lage min første 17. mai-kake :laugh: Tidligere har vi alltid feiret med god frokost, pølser og is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å feire 200-årsjubileet, med bunaden min på :flagg: Håper det blir litt ekstra spesielt, skal gå å kjenne litt på stemningen i Oslos gater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer til alle som er så heldige å leve akkurat nå og har den ære å feire 200-årsdagen til Norges grunnlov! :bursdag::flagg:

Endret av LedigNavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnlovsjubileet er et av de viktigste vi har, og det er en gylden mulighet til å minne oss om at vi ikke må ta den for gitt. La oss hylle alle som stod på for å gi oss en grunnlov, et fritt land og en oppfatning av hva som er norsk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...