Gå til innhold

Anime-tråd


Sequax

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nettopp fullført tidenes mest fantastiske anime; Puella Magi Madoka Magica

Den er alt annet av hva du forventer.

Her starter episode 1:

http://www.dubbedepisodes.org/puella-magi-madoka-magica-episode-1-english-dubbed

Anbefales på det varmeste.

Jeg begynte å se den for en stund siden og så bare 2 eller 3 episoder, så slutta jeg bare å se:p får kanskje fortsette snart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp fullført tidenes mest fantastiske anime; Puella Magi Madoka Magica

:rodmer: Elsker den. Spesielt hun med det blå håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bruker1000

:rodmer: Elsker den. Spesielt hun med det blå håret.

Homura!!!

Ja animeen har noen utrolig overraskende vendinger og man blir jo helt blown away...

Jeg likte dem alle sammen egentlig. Ikke spesielt Saiyaka Miki da, hun var litt trangsynt synes jeg.

Men helt fantastisk hva Modoka gjorde på slutten der. Ble helt satt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den med Frosch og den med Bisca var basert på ekstrakapitler av mangaen :P Når den tiden kommer når Frosch skal dø, så skal de nok klare å redde han håper jeg. Han er den søteste av kattene syns jeg.

Soul Eater har en del fans, så vi får samle en hær og fine ut hvem vi skal utpresse :P

Yay! Bra episode i går. Gleder meg allerede til neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Bra episode i går. Gleder meg allerede til neste!

Ja :) Tror det blir spennende episoder framover nå :) Beste episoden på lenge :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja :) Tror det blir spennende episoder framover nå :) Beste episoden på lenge :)

Ja! Tror jeg skal snike litt på nett å lese hva som skjedde:p

Nå er det One Piece. Håper episoden er like bra som FT sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Tror jeg skal snike litt på nett å lese hva som skjedde:p

Nå er det One Piece. Håper episoden er like bra som FT sin.

Å.. Du har sikkert funnet det ut, men det som foregår i FT nå er BARE i animéen, så ikke en gang mangalesere vet akkurat hva som kommer til å skje framover nå :3

La du forresten merke til Luffy i de første sekundene av episoden? Jeg trodde at jeg trykket på en episode av One Piece først :P

Jeg har veldig lyst til å følge med på One Piece, men har prøvd å se fra begynnelsen to ganger og begge gangene så har jeg bare gitt opp etter noen fp episoder :(

Er sikker på at serien blir kjempebra senere, men kommer meg bare ikke igjennom begynnelsen :(

Så da lurer jeg på om detver noe bra sted man kan hoppe inn senere i serien?

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. Du har sikkert funnet det ut, men det som foregår i FT nå er BARE i animéen, så ikke en gang mangalesere vet akkurat hva som kommer til å skje framover nå :3

La du forresten merke til Luffy i de første sekundene av episoden? Jeg trodde at jeg trykket på en episode av One Piece først :P

Jeg har veldig lyst til å følge med på One Piece, men har prøvd å se fra begynnelsen to ganger og begge gangene så har jeg bare gitt opp etter noen fp episoder :(

Er sikker på at serien blir kjempebra senere, men kommer meg bare ikke igjennom begynnelsen :(

Så da lurer jeg på om detver noe bra sted man kan hoppe inn senere i serien?

Hahaha ja :fnise:

Det er ikke så rart egentlig, siden de episodene er så gamle. Det er ikke alt det gamle jeg selv kunne tenkt å sett igjen :P

For min egen del synes jeg jo det er bra å se hvordan de har møtt hverandre, da får du jo også se historien til de ulike karakteren, samtidig så kan man jo også lese dette på nett. Da kan man jo egentlig spole seg frem til noe man synes er gøy. Ser jo nå at ting som var relevant før, ikke er det så mye nå.. Så egentlig kommer det litt annpå hva du tenker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et sted der historien virkelig kommer igang :) kan finne bakgrunnshistoriene til karakterene osv senere ja :) finner det på nett. Er bare det at er vasnkelig å unngå spoilere :P

Vet for eksempel at

Ace dør

allerede :P er helt umulig å unngå enkelte spoilere. Da må jeg slutte å bruke internett rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje et sted der historien virkelig kommer igang :) kan finne bakgrunnshistoriene til karakterene osv senere ja :) finner det på nett. Er bare det at er vasnkelig å unngå spoilere :P

Vet for eksempel at

Ace dør

allerede :P er helt umulig å unngå enkelte spoilere. Da må jeg slutte å bruke internett rett og slett!

Ja, skjønner veldig godt hva du mener. Jeg føler jo at hvert sted de reiser til er viktig fordi som ofest har det noe å si for utviklingen av karakterene + de treffer på noen som senere blir medlem av crewet osv.

Så jeg vet faktisk ikke helt.

Hadde kanskje gått inn på One Piece wikipedia å sett meg ut noen av de sagaene, hva du synes virker gøyest.

Men personlig synes jeg du burde se de store delene i hvert fall, som bakgrunnen til Ace, Luffy og Sabo. Så det er kanskje best å se "alle" sagaene og heller hoppe over episoder i hver saga. Det som er kjedelig eller når "det viktigste" har skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Får lese meg opp litt til hvor jeg burde hoppe på :) Har ikke så mye tid til å se på anime nå for tiden bortsett fra de jeg ser på hver uke, men får sikkert litt mer tid snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Får lese meg opp litt til hvor jeg burde hoppe på :) Har ikke så mye tid til å se på anime nå for tiden bortsett fra de jeg ser på hver uke, men får sikkert litt mer tid snart :)

Må få med deg Fairy Tail i dag da;) Tror den blir bra! Akkurat lastet den ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må få med deg Fairy Tail i dag da;) Tror den blir bra! Akkurat lastet den ned.

Fikk med meg den :) bra episode, men skulle ønske vi fikk en forklaring på hvordan Natsu kom seg ut av Celestial Spirit verdenen. Han bare plutselig falt tilbake til den vanlige verdenen :P

Vil forresten gjerne se det Goku gresskaret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10482315_10152396920131570_2939593086638

1609597_10152396920201570_81586045914152Skulle egentlig lage kroppen også, men gresskaret var for lite.

Tøft :)

Ja hadde nok blitt en utfordring å få med kroppen og. Da måtte du hatt et veldig stort gresskar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft :)

Ja hadde nok blitt en utfordring å få med kroppen og. Da måtte du hatt et veldig stort gresskar :)

Dette var vel rundt 4 kg, så et på litt over 6 hadde det vel gått med overkroppen. Ser forresten at amerikansk netflix har litt div anime liggende ute å.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var vel rundt 4 kg, så et på litt over 6 hadde det vel gått med overkroppen. Ser forresten at amerikansk netflix har litt div anime liggende ute å.

Ja, jeg har ikke netflix lengre, men vet at amerikanske netflix har noe anime. Da jeg hadde netflix og var inne på netflix appen, så fikk jeg noen ganger et anime alternativ, men den virka aldri:(

Tenker kanskje å skaffe.meg netflix igjen etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk med meg den :) bra episode, men skulle ønske vi fikk en forklaring på hvordan Natsu kom seg ut av Celestial Spirit verdenen. Han bare plutselig falt tilbake til den vanlige verdenen :P

Vil forresten gjerne se det Goku gresskaret :)

Jeg synes episoden var elendig :P Først det med Natsu og så det at de absolutt skulle finne den der globusen selv om de allerede sa en del ganger at Virgo kom til å ta den. Hvorfor ikke få inn back up i stedet og finne den senere? Det var jo obvious for oss alle inkludert de at med en gang de hadde den kom hun til å ta den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...