Gå til innhold

Hvorfor går bare kvinner etter alfa menn og idioter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vel alle våre preferanser. Jeg kategoriserer menn fort og har de havnet i vennesona, så kommer de ikke ut av den sånn plutselig, selv om de kanskje ville vært bedre for meg, men dessverre, så tenner ikke de meg i det hele tatt.



Anonymous poster hash: d9f0f...699
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi menn ikke tenner på småtjukke tøfluser og nerder med briller og unibrow.

var det generaliserende nok for deg?



Anonymous poster hash: 427fa...343
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Fordi kvinner tenner på menn det er tak i? :vetikke:

Det kan vel fint være tak i menn som ikke betegnes som "alfa" og "bad boy" også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det kan vel fint være tak i menn som ikke betegnes som "alfa" og "bad boy" også?

Niks, det er en en til en sammenheng her :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med høy selvtillit som er kanskje litt slemme og bryr seg ikke så mye om hva andre mener og føler, sjekker vel opp kvinner oftere og dermed blir sannsynligheten for å finne noen som biter på høyere. Det kan være kvinner som er naive, uerfarne, har lav selvtillit, er ekstremt ensomme e.l.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er galskap! Når skal denne epidimien blant kvinner slutte?

Anonymous poster hash: a9c04...dcd

Enig, denne epidemien er gått for langt. Når er det vi ekte menn sin tur, og ikke alfa hannene? Når???

Anonymous poster hash: 0036e...2e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Ja, dette spørsmålet har jeg lurt på lenge. Hvorfor er bare kvinner interessert i alfa menn med status, utseende og er ekstroverte? Mange av disse er idioter, og behandler de dårlig, for så at de kommer her på forumet og gråter av at han var utro osv. og så videre. Blir freindzona av alle damer jeg møter, uten unntak. Mens idiotene de setter de i kjæreste sonen. Så hvorfor er evolusjonen så fryktelig for oss beta menn, og så bra for alfa hannene og hunnene? Når er tiden for oss nice guys? Oss skikkelige menn? Som i motsettning til alfa hannene, er vi menn som ikke stikker.

Så hvorfor går hunnene bare etter alfa hanner og idioter, og ikke etter oss menn som er nice guys? Må vi og bli bad boys? Eller skaffe oss mye status, få et godt utseende og være ekstremt sosial??????

Anonymous poster hash: 0036e...2e3

Se til å se deg om etter andre jenter da som ikke går etter bad boys.Du går tydeligvis etter de som gjør det, da leter du på feil plass selv :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Fantastisk formulering.

Klassiske 'nice-guys' og særlig de som kaller seg det er som regel de mest manipulative menneskene du får tak i. Alt de sier og gjør er motivert av feiloppfatningen om at om de sier de korrekte tingene og er enig og snill, så vil de til slutt bli belønnet med å få plassere penisen sin i vaginaen hennes. Når det aldri skjer, sitter de igjen bitre og forbannet over alt de 'gjorde for henne', alle pengene de brukte og ikke fikk noe i retur for det.

Hvordan i alle dager forventer de at en kvinne skal bli tiltrukket av en mann som ikke har ryggrad og oppfører seg på en slik måte?

Tilbake til biologitimene, 'nice-guys'.

:)

Hvem skulle tro at man havner i "the friend zone" når man oppfører seg som en venn?! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest autopilot

TS; Hvis det er noen form for trøst, er det ikke alle "alfaer" som blir lykkelige på sikt heller. En fyr med super-draget og dusinvis av bedpost notches finner det ofte vanskelig å slå seg til ro med én jente. Mange forblir single langt opp i årene, eller er utro mot partneren sin og ødelegger forholdet på den måten. Mens venner og kjente går videre til nye livsstadier, forblir de på "ONS"-stadiet år etter år. Slik går de glipp av det som for mange er det mest meningsfylte og fantastiske ved livet: Å få barn og familieliv med en person man elsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Om noen omtaler seg selv om en nice guy, som om det er en egen rase, så går de rett i friendzonen hos meg. Faktisk tror jeg ikke de hadde gått i en sone, de hadde bare vært helt utenfor min komfortsone, bare.

Slutt å klag på å bli sett på som venn av alle når alt du gjør er å virke misunnelig på de som faktisk får damer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går bare kvinner etter alfa menn og idioter?
Jeg er sikker på det finnes homofile menn som også går etter alfa-menn og idioter, TS. Så det finnes garantert noen som vil ha deg også. :)



Anonymous poster hash: 99845...6fc
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DirtyMimi

Ja, dette spørsmålet har jeg lurt på lenge. Hvorfor er bare kvinner interessert i alfa menn med status, utseende og er ekstroverte? Mange av disse er idioter, og behandler de dårlig, for så at de kommer her på forumet og gråter av at han var utro osv. og så videre. Blir freindzona av alle damer jeg møter, uten unntak. Mens idiotene de setter de i kjæreste sonen. Så hvorfor er evolusjonen så fryktelig for oss beta menn, og så bra for alfa hannene og hunnene? Når er tiden for oss nice guys? Oss skikkelige menn? Som i motsettning til alfa hannene, er vi menn som ikke stikker.

Så hvorfor går hunnene bare etter alfa hanner og idioter, og ikke etter oss menn som er nice guys? Må vi og bli bad boys? Eller skaffe oss mye status, få et godt utseende og være ekstremt sosial??????

Anonymous poster hash: 0036e...2e3

Dakar deg.. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MuchoMacho

Hvorfor går menn bare etter damer som er løse, utadvendte, pene og slanke? Hva med oss stille og innadvendte nice girls? Hvorfor ser ingen oss?

Kanskje fordi dere er veldig anynome? :klo:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Om vi nå kaster ulveflokk ordene om alpha og beta, hunner og hanner overbord, så vil jeg nok mene at Brutal_mann har et vesentlig poeng når han sier kvinner ønsker menn det er tak i.

Det betyr ikke at menn det er tak i er såkalte bad boys, de fleste av dem er både dannede og velutdannede, de er høflige og reale, men de lar seg altså ikke hverken privat eller i foretningslivet behandle som dørmatter.

De har for stor selvfølelse til det, de kjenner sin egenverdi som menn og mennesker.

- og det er ingen motsetninger mellom dette og å være gode ektefeller og fedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri ha blitt sammen med noen som har forlest seg på teorier om "alfa-hanner" og "friend zone". Det finnes vel ikke noe mer stakkarslig? Å omtale de som kvinner går etter som som idioter og å skjære alle kvinner over samme kam vitner også om en ekstremt ignorant og bitter person. Måten du beskriver relasjoner mellom kjønnene vitner forresten om alt annet enn en "nice guy". Det at du mislykkes med kvinner gjør deg ikke automatisk "snill". Tipper du er en drittsekk - og at på til en mislykket drittsekk.



Anonymous poster hash: 8b57a...3ca
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner styrer unna menn som forventer sex som betaling for at de er snill.

Dette!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig, denne epidemien er gått for langt. Når er det vi ekte menn sin tur, og ikke alfa hannene? Når??? Anonymous poster hash: 0036e...2e3

Dere er ikke ekte menn, men noen ynkelige, survete små tusseladeder.

Skjønner godt at de fleste kvinner ikke vil ha dere.

Sikt heller noe lavere så blir det kanskje noe på dere.

Anonymous poster hash: 859a5...bfe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går menn bare etter damer som er løse, utadvendte, pene og slanke? Hva med oss stille og innadvendte nice girls? Hvorfor ser ingen oss?

Anonymous poster hash: 20439...e06

Jeg ser dere.. Jeg faller som regel for dere stille og Nice Girls ! men til gjengjeld er jeg kanskje litt voerfladisk, at du trener burde reflekteres i kroppen :/ dessverre...........du burde ha et passe symmetrisk ansikt også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje problemet ditt er at du har et ekstremt behov for å sette folk i bås og bruker ord og uttrykk som folk flest sluttet å bruke på 90 tallet SAMT at du surver over tilværelsen og all motgangen snille søte du får hele tiden? Hvis dette er personligheten du viser ute blandt folk også så tror jeg du skal prise deg lykkelig over at damer i det hele tatt gidder å ha deg i kontaktlista på facebook.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...