Gå til innhold

Hvorfor går bare kvinner etter alfa menn og idioter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, dette spørsmålet har jeg lurt på lenge. Hvorfor er bare kvinner interessert i alfa menn med status, utseende og er ekstroverte? Mange av disse er idioter, og behandler de dårlig, for så at de kommer her på forumet og gråter av at han var utro osv. og så videre. Blir freindzona av alle damer jeg møter, uten unntak. Mens idiotene de setter de i kjæreste sonen. Så hvorfor er evolusjonen så fryktelig for oss beta menn, og så bra for alfa hannene og hunnene? Når er tiden for oss nice guys? Oss skikkelige menn? Som i motsettning til alfa hannene, er vi menn som ikke stikker.

Så hvorfor går hunnene bare etter alfa hanner og idioter, og ikke etter oss menn som er nice guys? Må vi og bli bad boys? Eller skaffe oss mye status, få et godt utseende og være ekstremt sosial??????



Anonymous poster hash: 0036e...2e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor går menn bare etter damer som er løse, utadvendte, pene og slanke? Hva med oss stille og innadvendte nice girls? Hvorfor ser ingen oss?



Anonymous poster hash: 20439...e06
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Grunnen til at du ikke får deg dame er nok fordi du bruker uttrykk som alfa, beta, Nice guys og bad boys...

Og at du tydeligvis ser etter feil type kvinner, for dette kjente jeg meg ikke igjen i overhodet.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er galskap! Når skal denne epidimien blant kvinner slutte?

Anonymous poster hash: a9c04...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Om du virkelig ikke skjønner svaret på dette er jeg redd alt håp er ute, men jeg kan gjerne forklare det for deg om du spør pent.

Hilsen 'bad-boy'.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Ja, dette spørsmålet har jeg lurt på lenge. Hvorfor er bare kvinner interessert i alfa menn med status, utseende og er ekstroverte? Mange av disse er idioter, og behandler de dårlig, for så at de kommer her på forumet og gråter av at han var utro osv. og så videre. Blir freindzona av alle damer jeg møter, uten unntak. Mens idiotene de setter de i kjæreste sonen. Så hvorfor er evolusjonen så fryktelig for oss beta menn, og så bra for alfa hannene og hunnene? Når er tiden for oss nice guys? Oss skikkelige menn? Som i motsettning til alfa hannene, er vi menn som ikke stikker. Så hvorfor går hunnene bare etter alfa hanner og idioter, og ikke etter oss menn som er nice guys? Må vi og bli bad boys? Eller skaffe oss mye status, få et godt utseende og være ekstremt sosial?????? Anonymous poster hash: 0036e...2e3

Du sikter deg antagelig inn på alfa-damer. Sikt deg heller inn lavere. Så blir det nok noe på deg også.

Og legg vekk bitterheten. Det er usjarmerende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leo Nardo

Hva med oss stille og innadvendte nice girls? Hvorfor ser ingen oss?

Anonymous poster hash: 20439...e06

Jeg er betatt av en slik en nå. Men hun er også pen og slank da.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ingen som sjarmeres av en mann som omtaler kvinner som hunner. Bare et tips.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg ikke igjen i noe av dette. Syns dog det er merkverdig å bruke beskrivelser som alfa, beta, hunner og hanner. Vi er litt mer sivilisert enn som så i dag.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært sammen med menn som ikke har behov for å være lederen i ulveflokken. Spesielt fordi de ikke er ulver. Så jeg antar i din verden at de er beta. Men de eier den de er, er stolte av seg selv og vet at ikke alle kvinner er tiltrukket av alle menn. Det er sexy. Han jeg dater nå har måne, jobber deltid, er introvert og elsker livet sitt. Det er sexy. Å syte over at de jentene du er interessert i ikke er interessert tilbake er ikke sexy. Å referere til alfa, beta, omega og andre pua-uttrykk er ikke sexy. Å skjære alle kvinner over en kam er ikke sexy.

Anonymous poster hash: c3cd7...356

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker snille og greie hanner. Er sammen med en good guy som jeg ikke har tenkt å gi slipp på. (for å bruke TS sine ord).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette spørsmålet har jeg lurt på lenge. Hvorfor er bare kvinner interessert i alfa menn med status, utseende og er ekstroverte? Mange av disse er idioter, og behandler de dårlig, for så at de kommer her på forumet og gråter av at han var utro osv. og så videre. Blir freindzona av alle damer jeg møter, uten unntak. Mens idiotene de setter de i kjæreste sonen. Så hvorfor er evolusjonen så fryktelig for oss beta menn, og så bra for alfa hannene og hunnene? Når er tiden for oss nice guys? Oss skikkelige menn? Som i motsettning til alfa hannene, er vi menn som ikke stikker.

Så hvorfor går hunnene bare etter alfa hanner og idioter, og ikke etter oss menn som er nice guys? Må vi og bli bad boys? Eller skaffe oss mye status, få et godt utseende og være ekstremt sosial??????

Anonymous poster hash: 0036e...2e3

Tja... Det hjelper jo ikke å finne seg en anne type sålenge alle menn har testosteron og blir like gale alle mann når de skjønner de kan få mus. Falt for en typisk "nerd" jeg, jobbet i matbutikk og var tynn nice guy og ikke en typisk bad boy på noen måte, men så ble vi sammen og han skjønte etterhvert at han kunne få jenter så da ble han utro og heiv seg over alt han kunne få tak i av damer irl og på nett.... Så hva faen skal ei jente gjøre da mener du? Smartass...

Anonymous poster hash: 49b70...663

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du virkelig ikke skjønner svaret på dette er jeg redd alt håp er ute, men jeg kan gjerne forklare det for deg om du spør pent.

Hilsen 'bad-boy'.

:)

Unnsktld meg, men du virker seriøst ut som en stakkarslig kar og sosialt tilbakestående….

Anonymous poster hash: 51969...55e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke behandle enn dame dårlig før en får seg dame. Forbausende mange menn som mener at de ville bært en partner på sine hender gjennom et helt samliv, ender opp med å oppføre seg som drittsekker en gang i blant eller ofte.

Alt dette visvassset om alfa og badboys og niceguys er sikkert også en årsak til at du ikke får deg dame. En del menn som hevder å være niceguys er egentlig sutrete menn som prøver å herske ved å henvise til hvor snille de er og hvor urettferdig verden er mot dem.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun en minoritet av menn mister aldri jomfrudommen, og flertallet blir gift.

Så det er ikke menn flest, eller kvinner flest, som er problemet. Det er deg.

Det menn klager over er at de ikke kan dra med seg Barbies hjem i fleng for ONS, og det får de ingen sympati for. For en normal, oppegående mann er det fullt mulig å finne seg en normal, oppegående kvinne. Men mennene som syter vil ikke ha det, de vil ha deilige damer, og de vil ha uforpliktende sex.



Anonymous poster hash: 24f2f...dfe
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor går bare kvinner etter alfa menn og idioter?

Is there any other kind?



Anonymous poster hash: 10716...5e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leo Nardo

Kvinner styrer unna menn som forventer sex som betaling for at de er snill.

Fantastisk formulering.

Klassiske 'nice-guys' og særlig de som kaller seg det er som regel de mest manipulative menneskene du får tak i. Alt de sier og gjør er motivert av feiloppfatningen om at om de sier de korrekte tingene og er enig og snill, så vil de til slutt bli belønnet med å få plassere penisen sin i vaginaen hennes. Når det aldri skjer, sitter de igjen bitre og forbannet over alt de 'gjorde for henne', alle pengene de brukte og ikke fikk noe i retur for det.

Hvordan i alle dager forventer de at en kvinne skal bli tiltrukket av en mann som ikke har ryggrad og oppfører seg på en slik måte?

Tilbake til biologitimene, 'nice-guys'.

:)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...