Gå til innhold

Nice Guy Bingo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Wow du skjønner ikke at du selv med denne teksten beviser flere av utsagnene? Det er såååå mange nice guys som har venniner i sin omkrets men de venninene er visst ikke pene nok.

Problemet dere menn har er at dere vil ha de peneste,og når dere ikke får dem så er ALLE kvinner fæle, men dere IGNORERER alle andre kvinner,skjønner dere ikke dette selv? Det er så innlysende hele greia.

Det er vel best for alle at man finner en kjæreste man tenner på og ikke bare en mindre pen venninne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel best for alle at man finner en kjæreste man tenner på og ikke bare en mindre pen venninne.

Det samme gjelder oss,men det er visst vanskelig å innse for "nice guys";)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder oss,men det er visst vanskelig å innse for "nice guys";)

Har null problem med å forstå hvorfor jenter ikke vil ha meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Hvorfor hater damer slik nice guys at de hele tiden må gjøre narr av de selv på dette forumet her. Det er ikke lett å være en nice guy, når alle jentene bare går etter menn med status, bad boys, et godt utseende og slik. Isteden for de som faktisk liker de mer enn i noen måner. Evolusjonen altså, den fryktelige evolusjonen. Hunnene går etter alfa hannene, og ikke de som er skikkelig. Altså oss nice guys.

- http://i.imgur.com/GPZ4RQE.jpg ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

77152.png

Anonymous poster hash: 22fb7...ace

I følge dette skjema, begynner da de fleste som nice guys, men ender opp som misogynister, slik jeg tolker det. Så da er de jo ikke nice guys likevel. Når jeg leser om dating og hvordan det foregår i dag, er jeg sjeleglad for at jeg ikke er ung lenger. Jeg hadde ikke overlevd i alt dette spillet og overproblematiseringen av forhold som eksisterer i dag, og hadde garantert endt opp som gammel jomfru med strikketøy og kamferdrops.

Folk blir jo ikke sammen med dem de liker lenger, neida, de "holder bare på" med hverandre i evigheter, helt til usikkerheten og tvilen tar helt knekken på det positive som var der i starten. Også lurer de på hvorfor de havner i vennesona. Utrolig merkelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

I følge dette skjema, begynner da de fleste som nice guys, men ender opp som misogynister, slik jeg tolker det. Så da er de jo ikke nice guys likevel. Når jeg leser om dating og hvordan det foregår i dag, er jeg sjeleglad for at jeg ikke er ung lenger. Jeg hadde ikke overlevd i alt dette spillet og overproblematiseringen av forhold som eksisterer i dag, og hadde garantert endt opp som gammel jomfru med strikketøy og kamferdrops.

Folk blir jo ikke sammen med dem de liker lenger, neida, de "holder bare på" med hverandre i evigheter, helt til usikkerheten og tvilen tar helt knekken på det positive som var der i starten. Også lurer de på hvorfor de havner i vennesona. Utrolig merkelig.

Nei, de er ikke, de var.

Å virkelig ville noe og å virkelig kjempe for noe, det er fremmedord i dagens Norge. Ja, jeg kaster nok stein i glasshus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Nei, de er ikke, de var.

Å virkelig ville noe og å virkelig kjempe for noe, det er fremmedord i dagens Norge. Ja, jeg kaster nok stein i glasshus...

Men å skylde på jentene fordi de mistet illusjoner, blir for enkelt. Jeg har da selv gått på både en og flere smeller med menn, men jeg er da ingen mannehater for det. It takes two to tango.

Vi kaster vel alle stein i glasshus rett som det er, det viktigste er at en er klar over det selv ;) Kanskje er vi blitt for bortskjemte her i landet. Vi er vant til at om noe ikke fungerer eller går i stykker, erstatter vi det bare med noe nytt. Enten det gjelder ting eller mennesker. Og der kastet jeg stein i eget glasshus - helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Men å skylde på jentene fordi de mistet illusjoner, blir for enkelt. Jeg har da selv gått på både en og flere smeller med menn, men jeg er da ingen mannehater for det. It takes two to tango.

Vi kaster vel alle stein i glasshus rett som det er, det viktigste er at en er klar over det selv ;) Kanskje er vi blitt for bortskjemte her i landet. Vi er vant til at om noe ikke fungerer eller går i stykker, erstatter vi det bare med noe nytt. Enten det gjelder ting eller mennesker. Og der kastet jeg stein i eget glasshus - helt sikkert.

Å skylde på jente alene er nok feil, men det fritar ikke folk for ansvar. Et stort problem er at det er langt mellom dem som behandler menn(esker) som sliter med respekt. Jeg sier ikke at alle kvinner skal ta en mann for å være grei med fyren. Men jeg mener at vi alle, og sa kvinner spesielt, har et kollektivt ansvar for hvordan vi behandler menn som ikke er helt oppegående på det sosiale planet. Det er en uting, men de aller fleste menn vil oppleve at i motgang så er det ett budskap som kommer fra den feminine delen av befolkningen "Skjerp deg!". Det finnes lite støtte, respekt og hjelp i disse ordene.

Ellers så er jeg enig med deg i at vi gir for lett opp og bytter for lett ut. Samtidig som jeg føler vi alle blir reddere og reddere for å la oss selv føle. Uansett hva slags følelser vi snakker om.Vi blir et stadig mer monotont samfunn med mindre og mindre mimikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...